5 بهترین راه برای جدی گرفتن



احیا برای موفقیت بسیار مهم است. به راحتی می توان فهمید که چرا این موضوع از طرق مختلف بسیار مهم است. حرفه ای ها همیشه به دنبال راه های جدید برای انجام کارها هستند، با ارتقای انگیزه دانش آموزان انگیزه ورزش و ….

1. عوامل روانی موثر بر انگیزه

تئوری ها و پیشنهادات زیادی برای الهام بخشیدن به مردم طراحی شده است. اما اختلالات روانی خاصی وجود دارد که می تواند در بهبودی اختلال ایجاد کند. ممکن است تعجب کنید. آیا می دانستید که دستاوردهای رویایی را می توان معکوس کرد؟ یا شاید این تشویق منجر به احیا نشود؟ فقط به چند چیز شگفت انگیز نگاه کنید که می تواند حواس شما را پرت کند.

از تشویق خود به خوبی استفاده کنید

اگر شخصی دوست دارد کاری انجام دهد، استدلال می کند که فکر هدیه ای برای شخصیت او در ایجاد این احساس نقش داشته است. آیا این استدلال صحیح است؟ پاسخ معمولاً منفی است. حمایت از فعالیت هایی که افراد از قبل به آن علاقه دارند می تواند انگیزه ایجاد کند.

دانشمندان دریافته‌اند که پاداش دادن به افراد برای انجام کاری که قبلاً تمایل به انجام آن را دارند، می‌تواند تأثیر داشته باشد. به یاد داشته باشید که احیاء به خودی خود ذاتی است و لذت بردن از آن مهم است. کار پاداش اوست.

در مواردی که کودکان برای انجام کاری که قبلاً از انجام آن لذت می‌برند (مانند بازی با یک اسباب‌بازی) پاداش دریافت می‌کنند، تشویق‌های آینده آنها در آن فعالیت‌ها کاهش می‌یابد. روانشناسان از این پدیده به عنوان «نتایج فراتر از قضاوت» یاد می کنند. پس مراقب هدایا باشید. پشتیبانی اضافی می تواند برای کارهای برنامه ریزی نشده به خوبی کار کند. اما اتکای بیش از حد به هدایایی مانند این می‌تواند منجر به کوچک‌سازی شود.

چگونه می توانید از این مفهوم برای ترویج حمایت استفاده کنید؟

• از هدایای خارجی استفاده کنید.
• اگر واقعاً به این کار علاقه ندارید، می توان از هدایا استفاده کرد.
• یک هدیه اضافی را در کلاس اول امتحان کنید. اما زمانی که زبان آموز می خواهد در مورد شغل بیشتر بداند، آن هدیه را کنار بگذارید.

1. با مشکلات مواجه شده است

چه چیزی بیشتر از همه شما را برای کار تحریک می کند؟ کارهایی که صد بار انجام داده اید و ممکن است بتوانید در خواب انجام دهید یا کاری را انجام دهید که در مهارت های مختلف شماست. اما آیا او باید چیز جدیدی یاد بگیرد؟ برای بسیاری از مردم، اولین گزینه ممکن است ساده ترین باشد. اما گزینه دوم چالش برانگیزتر و احتمالا جالب تر و حمایت کننده تر است.

اگر می‌خواهید ذهن خود را از انجام کاری مانند بلند شدن از رختخواب منصرف کنید، ترک عادت‌های قدیمی و معرفی چالش‌های جدید می‌تواند راهی عالی برای مدیریت آن باشد.
چگونه می توانید به این امر دست یابید؟ خودت باید حدس بزنی برای یک ماراتن و مسابقه محلی ثبت نام کنید. روی زمان خود تمرکز کنید یا کمی بیشتر از آنچه فکر می کنید تلاش کنید. مهم نیست که چه اهدافی دارید، افزودن چالش ها به زندگی می تواند به بهبود مهارت ها و انگیزه شما کمک کند و مسیر موفقیت شما را تیزتر کند.

3. موفقیت را نمی بیند

یکی از رایج ترین نکات برای احیاء، دیدن موفقیت است. اما تحقیقات نشان می دهد که این می تواند رشد را تحت تاثیر قرار دهد. مشکل این است که مردم اغلب پس از دستیابی به اهداف خود را پیدا می کنند. اما آنها از انجام تمام تلاش های لازم برای رسیدن به این اهداف خودداری می کنند.

با این فکر که به هدف خود رسیده اید، انرژی لازم برای کار برای کار را کاهش داده اید. مطالعات قبلی نشان داده‌اند که رویاپردازی اغلب عملکرد ضعیف را پیش‌بینی می‌کند، و مطالعات اخیر نشان داده‌اند که تصاویر مغز این اشیاء برای موفقیت از انرژی مورد نیاز استفاده می‌کنند.

چه باید کرد؟

به جای اینکه فکر کنید به رویایتان رسیده اید، به تمام مراحلی که باید برای رسیدن به موفقیت بردارید فکر کنید.

• با چه مشکلاتی مواجه خواهید شد؟ دانستن آنچه قرار است ملاقات کنید می تواند دسترسی به آن را آسان تر کند.

• برای غلبه بر این مشکلات از چه راهکارهایی باید استفاده کنید؟ برنامه ریزی برای آینده می تواند شما را برای چالش هایی که با آن روبرو هستید آماده کند.

4. کنترل را به دست بگیرید

اغلب وقتی افراد نتیجه را کنترل می کنند، انگیزه بیشتری دارند. آیا تا به حال عضو گروهی بوده اید که احساس کنند در این رویداد هیچ کنترلی بر خود ندارند؟ برای پیوستن به تیم تلاش خاصی کردی؟

یکی از دلایلی که مردم گاهی از ادغام بیزارند، از دست دادن نظم و انضباط و مشارکت است.

برای مدیریت تیم چه کاری می توانید انجام دهید؟

• اگر در یک گروه هستید (یا سعی می کنید از یک گروه حمایت کنید)، سعی کنید راه هایی برای به اشتراک گذاشتن قدرت و نفوذ همه افراد گروه بیابید.

• در یک گروه، همه مسئول مدیریت یک جنبه از موقعیت و تعامل و مشاوره هستند.

• به اعضای تیم اجازه دهید تصمیم بگیرند که چه کاری می خواهند انجام دهند.

5. روی راه رفتن تمرکز کنید، نه رویدادها

اثبات موفقیت یا شکست می تواند بر انگیزه تأثیر بگذارد. روانشناس کارول دوک در تحقیقات خود در مورد تفکر متفاوت دریافته است که تمجید از کودکان برای عملکرد آنها (مانند هوش یا علاقه) می تواند انگیزه و امنیت را در ذهن برای آینده کاهش دهد.

او معتقد است که این تمجید به افراد اجازه می دهد تا آنچه را که به عنوان ثبات عاطفی شناخته می شود، توسعه دهند. افراد با این طرز فکر معتقدند که نگرش های شخصی واقعی و غیر قابل برگشت هستند. آنها فکر می کنند باهوش یا معمولی، زیبا یا زشت، ورزشکار یا غیرورزشکار و غیره هستند.

چگونه از بیماری روانی دائمی پیشگیری کنیم؟

دوک اشاره می کند که ستایش مهمتر از نگرش است.

به جای تمرکز بر نتیجه، بر موفقیت ها یا شکست های خود تمرکز کنید و سعی کنید در طول مسیر روی دستیابی به اهداف خود تمرکز کنید.

• از کار کردن چه آموختید؟ به یاد داشته باشید که مراحل به اندازه نتایج مهم هستند.

• چه کاری را می توان بهتر و کارآمدتر انجام داد؟ با اندازه‌گیری تلاش‌های خود، می‌توانید گام‌هایی برای آینده خود بسازید تا به نتایج بهتری برسید.

هنگامی که در حال تلاش برای کاهش وزن، برنامه ریزی برای ماراتن، فارغ التحصیلی از دانشگاه، یا دنبال کردن اهداف دیگری هستید، انگیزه نقشی حیاتی در موفقیت یا شکست شما ایفا می کند. برخی از این مطالعات تحقیقاتی می توانند بر ایده شما در مورد نحوه کار تأثیر بگذارند. سعی کنید برخی از این ایده ها را در کارهای روزانه خود بگنجانید تا علاقه خود را برای رسیدن به هدف مورد نظر بهبود بخشید.

منبع: verywellmind

پاربرگ سایت


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم