۶ توصیه مهم برای سلامت متاها

[ad_1]

اگر کسی نباید، اجازه دهید دوباره این کار را انجام دهد.

او گفت:

۱- پاهای خود را تمیز کنید و خشک کنید

برای خلاص شدن از شر بهم ریختگی باید خلاص شوید. ابتدا با تمیز و نگه داشتن پاهای خود شروع کنید. خیس و خوب بودن پاها، شرایط را برای جذب رچارچ در خاخن و پاشنه پا ارائه هم. مام ورود به خانه پاهای خود را با آب و بونابون شسته و حوا حوله ه خشک. همچنین باید به فعالیت های روزانه، باب مناسب و کیفیت کیفیت توجه کند.

۲- ناخن های پا را به درستی کوتاه ه

آخن‌های نامناسب، کثیف و بلند ندلاوه برای هراهر زیبایی ندارند، همچنین نان مناسبی برای تجمع رچ‌هارچ‌ها هستند. تجمع رچ‌هارچ‌ها در نیلانی دارو ممکن است از ضد قارچ‌ها استفاده شود. به یل بهتر است ناخن های خود را کوتاه و تمیز کنید.

۳- از پوشیدن کفش دیگران خودداری ری

نمی‌دانید چه مقدار باکتری و ولودگی ودگیاخل کفش‌هایی در راردارد که روزانه استفاده می‌شود. این‌ها می‌توانند به پاهای شما نفوذ کنند و عثمان‌های پوستی شوند اینا براین از پوشیدن کفش نان و قرض دادن کفش نان خودداری ری.

۴- کفشهای تنگ را انتخاب ب

اکثرافر د حفظ حفظلامت پای خود را به جزئیات کوچک توجه رندارند. پوشیدن صندل های تنگ و کفش های پاشنه دار ممکن است ظاهری شیک داشته باشد، اما در یایان روز باعث ورم پاها و آسیب دیدن آن ها می شود.

۵- سلامت پاهای خود را بررسی کنید

هر هفته وضعیت ظاهری پاهای خود را کنترل کنید. تغییر رنگ ناخن، پوسته پوسته پ پا یا کثیفی بین ناخن‌ها را مورد توجه رار ر. جزئی را می‌توانم به راحتی و قبل از تشدید علائم از رعایت بهداشت و مصرف روارو رفع کنم.

۶- سطح قند خون خود کنترا کنترل کنید

یجایج مطالعات نشان می دهد نان قند خون بطهابطه مستقیم سلامت پاها دارد. ینابراین، با انجام فعالیت بدنی بیشتر و ایتایت یک خود رژیم ییایی یادل، دادات خوب را در خود ایجاد د. این نه به پاها بلکه به سلامت کل بدن کمک می کند.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

پاربرگ سایت

تماس با ما