گوشی هوشمند ارزان قیمت 5G نوکیا X100 به طور رسمی معرفی شد & زومیت

[ad_1]

HMD Global اولین گوشی هوشمند نوکیا سری X خود را معرفی کرد که به طور خاص برای ایالات متحده طراحی شده و نوکیا X100 نام دارد. این دستگاه ها منحصراً از اپراتورهای شبکه T-Mobile و Metro در دسترس خواهند بود.

به گزارش Gizmocchina، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی فول اچ دی پلاس با وضوح صفحه نمایش 2400 در 1080 پیکسل و نسبت تصویر 20:9 است. داخل این دستگاه نیز یک تراشه اسنپدراگون 480 5G قرار دارد کوالکام استفاده می کند.

حال به تنظیمات حافظه این دستگاه می رویم. این گوشی هوشمند دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین یک اسلات کارت microSD وجود دارد که به شما امکان می دهد ظرفیت ذخیره سازی دستگاه را تا 1 ترابایت افزایش دهید.

نوکیا X100 5G

پنل پشتی X100 نیز دارای یک دوربین چهار هسته ای است که می تواند نیازهای عکاسی شما را برآورده کند. دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز به یک لنز 5 مگاپیکسلی ماوراء بنفش، یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است. همچنین یک دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و تماس ویدیویی در نظر گرفته شده است.

نوکیا X100 اندروید 11 را اجرا می کند، اما این شرکت هنوز اعلام نکرده است که دستگاه چه زمانی آخرین به روز رسانی نرم افزاری را دریافت می کند. علاوه بر این، اطلاعاتی در مورد دریافت به‌روزرسانی‌ها و وصله‌های امنیتی منتشر نشده است.

نوکیا X100 5G

این گوشی هوشمند دارای شبکه اینترنت نسل پنجم زیر 6 هرتز است کارمند T-Mobile سازگار است. همچنین یک باتری 4470 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی 18 وات تامین می شود و این شرکت یک شارژر در جعبه قرار داده است. باتری به کار رفته در این دستگاه تنها با یک بار وعده دو روز کاری را می دهد. ویژگی‌های اضافی شامل Wi-Fi 5 (AC، 2×2 MIMO)، بلوتوث 5.1، جک 3.5 میلی‌متری هدفون است. AptX Adaptive و aptX Voice همچنین از هدست های بلوتوث و رادیو FM برای هدست های سیمی پشتیبانی می کنند.

نوکیا X100 5G

مقاله مرتبط:

Nokia X100 از 19 نوامبر با قیمت 252 دلار در ایالات متحده عرضه می شود. همانطور که در بالا ذکر شد، ویژگی های ویژه برای مشتریان T-Mobile و Metro T-Mobile در دسترس است. پست خواهد شد.

نظر شما در مورد گوشی هوشمند ارزان قیمت نوکیا X100 چیست؟

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما