کامپیوتر بدون کیس ZX240 MasterTech & Zomit را به اشتراک بگذارید

[ad_1]

امروزه بسیاری از کسب و کارها و شرکت ها از دستگاه رومیزی همه کاره استفاده می کنند. حذف تمام این مواد باعث می شود این خودرو یک کیت جمع و جور با تجهیزات فشرده مورد نیاز برای کارهای اداری باشد. حتی خانواده هایی که می خواهند یک دستگاه خوب برای استفاده روزمره بخرند، می توانند آل این وان را به عنوان گزینه ای مناسب و مقرون به صرفه در نظر بگیرند.

ویدئو را روی کامپیوتر بدون کیس ZX نشان می دهد

به دوربین نگاه کنید


می توانید برای رایانه شخصی بدون کیس سری ZX ثبت نام کنید فروشگاه ترابایت دیدن.

برند ایرانی مستر تک یکی از تولیدکنندگان پیشرو در صنعت سخت افزار کشور است که محصولات خود را در دسته بندی های مختلف عرضه می کند. سیستم های بدون کیس MasterCaseless مجهز به پردازنده 9 نسل اینتل به نام سری ZX هستند و با قیمت های 20 تا 25 میلیون تومان در فروشگاه ها به فروش می رسند. MasterTech می گوید که در آینده، All-in-One ون های خود را با پردازنده های نسل 10 و 11 اینتل عرضه خواهد کرد.

صفحه نمایش کامپیوتر بدون کیس ZX

مدل های مختلف سری ZX با صفحه نمایش 22، 24 یا 27 اینچی موجود است که کاربران می توانند با توجه به نیاز خود یکی از مدل ها را انتخاب کنند. مدل 22 اینچی با صفحه نمایش لمسی عرضه می شود. اما نمایشگر مدل های 24 و 27 اینچی لمس نمی شود. کامپیوتر خود را بدون کیس در دو رنگ مسلط کنید سیاه و سفید توسعه دهنده

کامپیوتر بدون کیس ZX240 یکی از مدل های سری ZX است که از صفحه نمایش 24 اینچی با پنل IPS LCD 6 بیتی بهره می برد. این پنل دارای رزولوشن فول اچ دی یا 1080 در 1920 پیکسل است و با لبه های باریک خود بیشترین استفاده را از ابعاد می کند. ارتفاع نمایشگر ZX240 در محدوده 7 سانتی متر قابل تنظیم است. علاوه بر این، می تواند تا 45 درجه بچرخد و تا 90 درجه در اطراف مرکز ثقل یا عمودی بچرخد.

ماوس کامپیوتر بدون قاب ZX

خوشبختانه نمایشگر All-in-One MasterTech را می توان به دیوار نیز متصل کرد تا فضای کاربر استفاده از این فناوری را برای محل کار یا منزل بدون نیاز به فضاهای متعدد محدود کند. البته کامپیوتر بدون کیس MasterTech فضای زیادی را اشغال نمی کند و ابعاد آن با پایه به 541*477*190 میلی متر می رسد. وزن لامپ حدود 6.8 کیلوگرم است.

صفحه‌کلید و ماوس بی‌سیم MK9000 با مجموعه رایانه‌های شخصی بدون کیس MasterTech عرضه می‌شود که به خوبی طراحی شده و کاربر پسند است. علاوه بر دکمه‌های اصلی، ماوس MasterTech از ماوس عقب و جلو و یک دکمه برای تنظیم نوردهی ماوس (DPI) و نور ماوس استفاده می‌کند. رویه ماوس از پلاستیک نرم ساخته شده و ابعاد کوچکی دارد که کار با دست های بزرگ را برای کاربران راحت می کند.

کیبورد کامپیوتر Master Keyless ZX Case

صفحه کلید دارای مجموعه ای از کلیدهای جزیره است که عمق حرکت را فراهم می کند. خوشبختانه، صفحه کلید شامل دست خط نیز می شود، و نحوه قرارگیری و احساس کلیدها در هنگام لمس، و همچنین مواد استفاده شده در ساخت آنها، MK9000 را به ابزاری آسان برای استفاده تبدیل کرده است. طراحی صفحه کلید از یک سیگنال قرمز استفاده می کند که می توانید شدت نور را کم یا زیاد کنید.

All-in-one ZX240 در لوازم جانبی مختلفی به فروش می رسد. علاوه بر پردازنده‌های i3، i5 و i7، نسخه‌ای با پردازنده ارزان‌قیمت پنتیوم 5420 عرضه می‌شود که به شما 4 گیگابایت رم DDR4 می‌دهد. ZX240-C581SB به همراه پردازنده Core i5-9400 اینتل، 8 گیگابایت رم DDR4-2666، 1 ترابایت حافظه HDD و 256 گیگابایت حافظه SSD در بازار یکی از مدل های میان رده این خانواده است. انتخاب خوب.

غلت زدن روی کامپیوتر بدون قاب ZX

پردازنده 9400 اینتل کافه که در سال 2019 عرضه شد، دارای لیتوگرافی 14 نانومتری است. هسته های CPU برای 6 هسته و کابل های پردازشی با فرکانس پایه 2.90 گیگاهرتز و هسته های CPU با 9 مگابایت حافظه نهان L3 استفاده می شود. همه MasterTac های 24 اینچی با 8 گیگابایت رم DDR4 عرضه می شوند. فقط ZX240-C7162SB که 16 گیگابایت حافظه DDR4 دارد. حداکثر رم قابل پشتیبانی توسط پردازنده 9100 128 گیگابایت است.

پردازنده i5-9400 مجهز به یک واحد پردازش گرافیکی یکپارچه از تراشه Intel UHD 630 است که می تواند ویدیوهای 4K را با نرخ تازه سازی 60 هرتز نمایش دهد. با توجه به استفاده از رایانه های خودکار، نباید انتظار داشت که آنها گرافیک را کار کنند و بازی های جدیدی را اجرا کنند. اما برای برنامه هایی مانند تماشای فیلم یا فقط ویرایش عکس و فیلم، می توانید روی همه این حمام ها حساب کنید.

طراحی شده بر روی یک کامپیوتر بدون قاب ZX MasterCase

با انواع نسخه‌های سخت‌افزاری رایانه‌های شخصی MasterCaseless، این شرکت همچنین به کاربران امکان انتخاب طرح‌بندی‌های سخت‌افزاری مختلف را ارائه می‌دهد و در صورت تمایل، می‌توانید نسخه‌های سفارشی‌شده خود را سفارش دهید. البته باید در نظر داشته باشید که تمامی این حمام ها مجهز به پردازنده های نسل نهم اینتل هستند. بنابراین، باید چیدمان سخت افزاری را که می خواهید روی پردازنده ای که استفاده می کنید پشتیبانی کنید، انتخاب کنید. به عنوان مثال، اکثر این پردازنده ها فقط از حافظه های DDR4-2400 (برای مدل های i3) و حافظه های DDR4-2666 (برای مدل های i5 و i7) پشتیبانی می کنند و با حافظه های قدرتمندتر سازگار نیستند.

در بخش اتصالات، All In One MasterTek پورت کامل شما را ارائه می کند. دو پورت USB 2.0، یک پورت HDMI، یک پورت LAN، یک پورت سریال یا COM، چهار پورت USB 3.1، یک پورت VGA و یک پورت SD به ZX240. علاوه بر جک 3.5 میلی متری هدفون و جک میکروفون، دو بلندگو در قلب کامپیوتر بدون نگهدارنده کیس وجود دارد. در صورت نیاز، هر پورت به پنل پشتی مانیتور کشیده می شود. در مورد اتصال بی سیم، بلوتوث 4 و وای فای نیز با اتصال استاندارد ارائه می شوند.

پورت های اصلی کیس ZX ندارند

از آنجایی که پیکربندی‌های سخت‌افزاری زیادی در همه این حمام‌ها وجود دارد، اگر صاحب کسب‌وکار هستید یا به دنبال قراردادی برای استفاده روزمره در خانه هستید، ممکن است بخواهید یک برنامه رایانه‌ای را بدون صاحب کیس در نظر بگیرید که یکی از موارد خرید است. گزینه ها.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

پاربرگ سایت

تماس با ما