ژاوی فوتبال عدالت برای مسی محقق شد

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، ژاوی فردا روی صندلی بارسا می نشیند. آبی اناری ها با او مقابل اسپانیول و ویارئال قهرمان لالیگا شدند اما از بازی خانگی لیگ قهرمانان مقابل بنفیکا کنار رفتند.

رقیب بارسا فردا رئال بتیس است و امتیازات ما تعیین کننده خواهد بود.

صحبت ژاوی در مورد گل بارسا در این فصل:“این منطقی است که گل بارسا همیشه برنده می شود، اما اهداف دیگری وجود دارد که باید به آنها رسید. ما تا کنون برخی از اشتباهاتمان را اصلاح کرده ایم، مثلاً در مورد بالن و دفاع، مهاجمان پرس و غیره. من تیم صبور را می بینم. تمرینات خوبی دارم و احساس خوبی دارم. ما واقعاً دوست داریم در بازی با ویارئال مشکلی نداشته باشم. دیگر نباید امتیاز را از دست بدهید چون شرایط اضطراری است. “ما باید فردا برنده شویم.”

شرایط آنسو فاطی: « خیلی خوب وعده داده شده است، اما ما نباید هیچ شانسی در این مورد داشته باشیم. اگر 100% نباشد پخش نمی شود. در چند روز آینده بازی بزرگی در پیش داریم و فاتی اگر 100 درصد آماده نباشد، بازی نخواهد کرد. ما نباید بازیکنان را اینطور مصدوم کنیم و آنها را از دست بدهیم. من معتقدم فاتی بعید است برای بازی مقابل بایرن در دسترس باشد.

هفته“این یک هفته مهم است و همینطور هفته آینده. امیدوارم در بهترین شرایط به فوریه و مارس برسیم.” هر هفته برای بارسا مهم است و ما زمانی برای استراحت و استراحت نداریم.”

تیم را در زمستان بهبود بخشید“فقط به آنچه اتفاق افتاد نگاه کنید، اما برای صحبت در مورد آن خیلی زود بود. فردا و چهارشنبه دو بازی مهم داریم و می دانم که باشگاه همچنان در تلاش برای تقویت تیم است. برای خرید بازیکن، بازیکن یا بازیکنان باید از ما جدا شوند. ما محدودیت های مالی داریم اما من گفتم هنوز برای صحبت در مورد خرید زود است. باشگاه تلاش می کند شرایطی ایجاد کند که بتوانیم افراد جدید جذب کنیم و این درست است. عالی است، اگر قرار است شغلی قوی باشد، اقدام خواهیم کرد، اما من نمی‌خواهم برای بازیکن خاصی ثبت نام کنم.»

جذب کاوانی:فکر می کنم او فوتبالیست خوبی است، اما بهتر است در مورد بازیکنان تیمم صحبت کنم و سعی کنم بهترین ها را از آنها بگیرم.

هفت توپ طلای مسی:اول از همه، باید به الکسیا پوتیاس به خاطر توپ طلا و پدری که بهترین دختر سال شد تبریک بگویم. مسی نیز شایسته این جایزه است. و فوتبال صادقانه به دست آمده است. “شاید بازیکنان دیگر لیاقت آن را داشته باشند، اما من فکر می کنم مسی صادقانه انتخاب شد.

شانس ژاوی و سبک نتیجه گیری واقعی:“در هر صورت، بارسا سخت ترین باشگاه جهان است. پیروزی به تنهایی در اینجا کافی نیست و شما باید خوب بازی کنید. هر تیمی سبک خاص خود را دارد و اکنون وضعیت ما این است که “در مقابل ویارئال در عرض چند دقیقه در سطح خود نیستیم و ما توپ را در اختیار نداریم، اما هدف ما امتیاز است.” فعلا مشکلی نخواهم داشت.”

نمی توان دمبل و امکان اخراج تریبون را گسترش داد: « حالش خوب است و برای فردا صددرصد درد دارد. خوب کار کرد و آماده بود. عثمان با ما قرارداد دارد و من با تبعید او به سکوها موافق نیستم. تمدید نشدن مهم نیست و تا زمانی که قرارداد داشته باشد قابل بازی است. برای دمل، تصویر بارسلونا خوب و خوب نیست.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

پاربرگ سایت

تماس با ما