ژاوی در تله لاپورتا؛ از سرود قهرمانی تا یک سقوط موفق

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، در نهایت لیگ قهرمانان، تورنمنتی است که همه تیم ها را در واقعیت قرار می دهد. نقاط ضعف را برجسته می کند و در عین حال عملکرد و کیفیت تیم مشخص می شود.

فوتبال گاهی شیطانی است و حقیقت را به سخت ترین شکل می گوید. مثل دیدار دیروز بارسا. زمانی که نمایندگان مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در روز دوشنبه قرعه کشی می شوند، خبری از ایجنت بارسا نخواهد بود، چرا که باشگاه کاتالانی ساعتی بعد در قرعه کشی لیگ اروپا قرار خواهد گرفت.

بهترین تیم های اروپایی حتی با استثناء با بیشترین امتیاز در مرحله یک هشتم نهایی قرار خواهند گرفت. به عنوان مثال، اتلتیکو مادرید که امسال تنها هفت امتیاز داشت، توانست به این مرحله راه یابد. شاگردان سیمئونه در پورتو به زحمت افتادند و در نهایت با این برد توانستند به رده دوم تیم خود برسند و البته به این ترتیب لیورپول را ترک کردند.

سقوط آزاد بارسا یک سال و نیم پیش آغاز شد و شکست معروف 8-2 بایرن در لیسبون در لیگ اروپا به پایان رسید. رونالد کومان طول کشید تا جمله معروف “این چیزی است که بارسا گفت” را به وضوح بیان کند، اما ژاوی فقط 5 هفته طول کشید تا حقیقت بارسا را ​​ببیند و به آن اعتراف کند.

ژاوی که از تاریخ، DNA بارسا صحبت کرد و در مدت کوتاهی قهرمان جام حذفی شد، دیروز تایید کرد که واقعیت بارسلونا لیگ اروپا است و آنها تیم برتر اروپا نیستند. او همچنین گرفتار وعده دروغین لاپورتا شد که در برنامه هایش قول داده بود بارسا را ​​به روزهای مهم خود بازگرداند. یک چیزی درست نیست.

بدون شک ویدیوی ژاوی و لاپورتا در حال خواندن سرود قهرمانی اطلاعات ژاوی در چند هفته پیش در تاریخ ثبت خواهد شد. آنها هر دو در زمانی که بارسا یک گروه تروریستی برای صنعت و ورزش بود، مسابقات موسیقی می خواندند. ژاوی، یک مرد فوتبال، در دام قانون لاپورتا افتاد و هر دو آن روز هواداران را فریب دادند، اما نمی دانست که فوتبال هرگز نمی تواند دروغ بگوید.

بارسا از دیروز خجالت آورتر بود و شرمندگی بیشتر در کمین است. شرایط بارسا می تواند بدتر شود مگر اینکه ژاوی برای تیمش تغییر کند. آیا او این قدرت را خواهد داشت؟ زمان گفتن همه چیز است.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

پاربرگ سایت

تماس با ما