چگونه زبان فرانسه و اصول را یاد بگیریم؟

[ad_1]

زبان فرانسه پرکاربردترین زبان در جهان است و 29 کشور آن را به عنوان زبان خود انتخاب کرده اند. گروهی از کشورهایی که از زبان فرانسه به عنوان زبان استفاده می کنند، گروه فرانکوفون نامیده می شود. فرانسوی چهارمین زبان اتحادیه اروپا و دومین زبان کاناداست. بر اساس آخرین آمار در سال 2019، فرانسوی زبان مادری 80 تا 110 میلیون نفر است و 190 میلیون نفر دیگر به این زبان به عنوان زبان دوم صحبت می کنند. در کل، حدود 300 میلیون نفر در سراسر جهان به زبان فرانسوی صحبت می کنند. کتاب های بسیاری در زمینه هنر، اندیشه، ادبیات و فرهنگ در سراسر جهان به زبان فرانسه نوشته شده است. در نتیجه، زبان فرانسه تأثیر عمیقی بر فرهنگ و هنر هر کشوری در جهان داشته است. پس از انگلیسی و چینی ماندارین، فرانسوی سومین زبان در بازار جهانی است. به عبارت دیگر، اگر می خواهید وارد دنیای تجارت جهانی شوید، دانستن زبان فرانسه می تواند کمک زیادی به شما کند.

زبان فرانسه را یاد بگیرید

زبان فرانسه از نظر دستور زبان و گفتار با انگلیسی بسیار متفاوت است، به همین دلیل است که یادگیری آن برای بسیاری از انگلیسی دشوارتر است. با این حال، اینطور نیست و همه چیز بستگی به آموزشگاه زبان فرانسه دارد که انتخاب می کنید. اگر آموزشگاه زبان فرانسه انتخابی شما دارای استانداردهای مناسب باشد و معلم خوبی داشته باشید که زبان فرانسه را تدریس می کند، می توانید بدون هیچ مشکلی زبان را یاد بگیرید.

ویژگی های آموزشگاه استاندارد زبان فرانسه

همانطور که گفته شد انتخاب مدرسه فرانسوی مناسب در یادگیری زبان فرانسه بسیار مهم است. اما سوال اینجاست که مدل مدرسه فرانسوی چه ویژگی هایی دارد که باید بیشترین تاثیر را در آموزش ما داشته باشد؟ در زیر به ویژگی های مدل مدرسه فرانسوی می پردازیم.

1. جایزه توسط بهترین معلمان فرانسه

یک مربی آگاه و آگاه، سرعت یادگیری زبان فرانسه را برای زبان آموزان تسریع خواهد کرد. مهمترین هدف آموزشگاه زبان فرانسه داشتن معلمان زبان آگاه و کارآمد است که بتوانند بهترین زبان را به دانش آموزان آموزش دهند.

2. محیط مناسب برای آموزش صورت

اگرچه یادگیری آنلاین زبان فرانسه مزایای زیادی دارد، اما هنوز افرادی هستند که از آموزش حضوری لذت می برند. حفظ کلاس درس در مدرسه ای با فضاهای کم و فضای بدون حفاظ باعث می شود دانش آموز احساس سردی و بی انگیزگی برای ادامه برنامه درسی کند. اگر به دنبال آموزش حضوری هستید، باید آموزش مدرسه را در نظر بگیرید. وجود کلاس های کافی با ابعاد کوچک و استفاده از عایق صدا برای جلوگیری از تداخل بین معلمان و زبان آموزان کلاس های مختلف از اهمیت ویژه ای برخوردار است. وجود پروژکتور یا تلویزیون در هر کلاس و صدای مناسب از دیگر نیازهای کلاس هاست که باید توسط مدرسه تامین شود.

3- از سایت های آموزش آنلاین فرانسه بهره مند شوید

با توجه به رشد آموزش آنلاین، مدل آموزشگاه زبان فرانسه باید امکانات لازم برای برگزاری کلاس های آنلاین را داشته باشد. از آنجایی که برخی از مربیان قادر به برگزاری کلاس‌های آنلاین در منزل نیستند، مدرسه باید بتواند کلاس‌ها و کلاس‌های خالی و بی‌صدا را برای همه معلمان آنلاین فراهم کند. برای برگزاری کلاس های آنلاین امکانات خارجی و ایرانی وجود دارد که آموزشگاه باید به تمامی زبان آموزان و آموزش کار با آنها ارائه دهد.

چگونه زبان فرانسه و اصول را یاد بگیریم؟

4- از جدیدترین تکنیک های روز دنیا برای آموزش زبان فرانسه استفاده کنید

حتی اگر با بهترین معلم دنیا سر کلاس بروید، اگر از روش قدیمی استفاده کنید موفق نخواهید شد. امروزه سیستم زبان فرانسه پیشرفت زیادی کرده و روند آموزش زبان فرانسه به زبان آموزان بسیار راحت تر از گذشته شده است. قبل از ورود به یک مدرسه فرانسوی، حتما در مورد روش های تدریس آنها و کتاب هایی که برای تدریس استفاده می کنند، اطلاعات کافی داشته باشید. مدارسی که تدریس آنها در سال های اخیر تغییر یا به روز نشده است، انتخاب خوبی برای آموزش زبان فرانسه نیستند.

5. آزمون فرانسوی را برگزار کنید

فرقی نمی کند که تازه به زبان فرانسه هستید یا مدت زیادی است که کار می کنید. مدل مدرسه فرانسوی باید بتواند شما را در موقعیت خوبی برای مطالعه قرار دهد. آزمون فرانسه برای کسانی که تازه شروع به یادگیری زبان فرانسه کرده اند بسیار مهم است. اگر دید آنها کمتر باشد، زمان بیشتری را برای تکرار اطلاعات تلف می کنند و اگر سطح نمره آنها بالاتر از سطح واقعی آنها باشد، کلاس برای آنها سودی نخواهد داشت.

6- تغییر در برنامه های مبتنی بر زبان آموزان

بسیاری از زبان آموزان به دلیل کار یا زبان های دیگر، زمانی برای تغییر ندارند. در این راستا این وظیفه مدرسه است که بتواند فضای آموزشی برای دانش آموزان ایجاد کند.

آموزش آنلاین زبان فرانسه

به دلیل ابتلا به ویروس کرونا و مشکلات فراوانی که برای آموزش حضوری به وجود آمده است، آموزش آنلاین زبان فرانسه برای آموزش حضوری ضروری است. اگر زمان کافی برای حضور در آموزشگاه زبان فرانسه ندارید و یا به دلیل دوری از مدرسه برایتان سخت و دشوار است، آموزش آنلاین بهترین راه حل برای شماست. به طور کلی آموزش آنلاین بسیار بهتر از آموزش حضوری است.

1. در زمان صرفه جویی کنید

برای مطالعه آنلاین نیازی به رفتن و برگشتن به مدرسه ندارید، بنابراین زمان کمتری را برای هر کلاس صرف خواهید کرد. همچنین، شما مجبور نیستید بعد از کار به مدرسه بروید. می توانید یک ساعت در محل کار خود صرف ناهار کنید و زبان فرانسه را یاد بگیرید. یا شب ها وقتی بعد از کار به خانه می رسید، آنلاین مطالعه کنید.

2. صرفه جویی در هزینه

مدارس هزینه کمتری دارند زیرا مجبور نیستید در کلاس شرکت کنید. ضمناً از هزینه های سفر نیز صرفنظر می شود.

3. به بهترین معلمان دسترسی داشته باشید

در آموزش آنلاین، فاصله معنای خود را از دست می دهد. شما می توانید نزد بهترین معلمان در هر کجا که هستند بروید و زبانی را که دوست دارید یاد بگیرید. بسیاری از ما به دلیل اندازه کوچک و کمبود جا نمی توانیم اشتیاق خود را پیدا کنیم. اگرچه چنین محدودیتی برای یادگیری آنلاین وجود ندارد.

4. یک کلاس را از دست ندهید

بسیاری از پلتفرم های یادگیری آنلاین می توانند دوره ها را فهرست کنند. با استفاده از این ویژگی دیگر نگران ترک کلاس نخواهید بود و اگر به دلایلی نتوانستید در کلاس شرکت کنید می توانید ویدیوهای کلاس را تماشا کنید و اطلاعات را حفظ نکنید.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

پاربرگ سایت

تماس با ما