چرا تست نمونه مهم است؟

[ad_1]

اینطور نیست که کسی اخبار فوتبال را دنبال کند و شایعه درخواست سرمربی لیون فرانسه امروز را نشنیده باشد. این تیم فرانسوی بر خلاف سایر تیم های اروپایی (از لورکوزن آلمان گرفته تا لاتزیو و آتالانتا ایتالیا)، بازوبند کاپیتانی را بسته است و می خواهد مهاجم 26 ساله ایرانی را در زنیت به خدمت بگیرد. لیون تابستان گذشته برای اولین بار چالش بزرگی برای سردار آزمون ایجاد کرد و با وجود توافق با زنیت، نتوانست این انتقال را تکمیل کند تا سردار بتواند در خط دفاع روسیه بماند.

به گزارش شرق، حالا لیونیایی ها پس از یک آزمایش تابستانی ناموفق، حالا در تلاش هستند تا در پنجره تغییرات زمستانی و ژانویه پیش قدم شده و آن را به فابکیس سوق دهند. این موضوعی است که در یکی دو روز اخیر بسیار مورد بحث قرار گرفته و همچنان تضمین کننده حصول توافق نهایی است. در واقع روزنامه اکیپ مهم ترین روزنامه ورزش فرانسه از توافق 4.5 ساله لیون و سردار آزمون خبر داد و نوشت که این بازیکن تا ژوئن 2026 با لیون مذاکره خواهد کرد. اما نکته اصلی این است که توافق با لیدر آزمون یک توافق شخصی است و لیون و زنیت هنوز به توافق نرسیده اند.

قرارداد تست ریاست جمهوری با زنیت در پایان این فصل به پایان می رسد و او می تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که دوست دارد بپیوندد. اگر این کار تا پایان فصل به تعویق بیفتد، بودجه آن از سوی زنیت تامین نخواهد شد، اما حالا لیون پا را فراتر گذاشته و 6 ماه مانده به پایان قراردادش با زنیت، رهبر آزمون را با پیشنهاد کمی بیشتر می خواهد.

حالا که زنیت از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده، بعید به نظر می رسد در این زمان مسائل دیگری وجود داشته باشد و می توان انتظار داشت که این بار پس از سال ها حضور در لیگ روسیه، رئیس جمهور به لیگ دیگری برود. و البته سطوح بالاتر. سردار که آخرین کارش دروازه‌های چلسی را در لیگ قهرمانان اروپا باز کرد، بهترین رکورد را در این فصل داشته است، همانطور که در دو سه فصل اخیر، هفت گل به ثمر رساند و در 15 بازی برای زنیت 4 پاس گل داد. .

او همچنین در پنج بازی در لیگ قهرمانان دو بار گلزنی کرده است. سردار اکنون بهترین گلزن ایران در تاریخ رقابت های سطح بالاست، در لیگ قهرمانان یک گل به ثمر رسانده است و این اولین گل او قبل از علی دایی و مهدی طارمی بود. البته این نوع عملکرد برای مهاجم 26 ساله تیم ملی بهترین عملکرد نیست، زیرا او از زمان پیوستن به زنیت علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، همیشه در مسیر دروازه به عنوان آقای گل به دست آورده است. . گلی. .

در طول دو سه سال گذشته فقط مهدی طارمی توانسته بود روی سردار آزمون و شاید کمی قبل از او در فوتبال اروپا بدرخشد و نام ایران را زنده نگه دارد، اما تفاوت قابل توجه دومی سردار آزمون 26 ساله است. پیر است، هنوز سال دارد، در مبارزه تیم فوتبال ایران از همسرش خوش‌تر است. این امر رهبر آزمون را مهم تر می کند.

واقعیت این است که علیرغم درخشش مهدی طارمی و سردار آزمون در تیم های پورتو و زنیت، باید گفت که آنها هنوز به اروپای “واقعی” نرسیده اند و در تیم های پایین تر فوتبال اروپا بازی کرده اند. این موضوعی است که حتی اگر در سال‌های اخیر عملکرد خوبی داشته‌اند، در مورد کیفیت این دو بازیکن سؤال شود. درست است که بازی در تیم های پرتغال و روسیه برای بازیکنان ایرانی هم سخت شده است و حالا که این دو تصویر یکی از درخشان ترین عکس های لیگ هستند، کار مهمی هستند، اما نباید فراموش کرد که دارند. در یکی از پنج باشگاه بزرگ اروپایی بازی نمی کند.

در فوتبال ایران به جز سامان قدوس که اکنون در برنتفورد در لیگ برتر انگلیس بازی می کند، بازیکن دیگری در این سطح وجود ندارد. علیرضا جهانبخش پیش از این از او به خاطر نداشتن روزهای خوب در برایتون تمجید کرده بود و در نهایت به لیگ هلند بازگشت. حالا با نگاهی به درخواست جدید دریافتی سردار آزمون می گوید در صورت تحقق این تغییر، سردار آزمون به دومین بازیکن مهم امروز فوتبال ایران تبدیل می شود که فرصت بازی در اروپای «واقعی» را خواهد داشت.

او پس از اینکه پیتر بوش، سرمربی هلندی که از سال 2016 در روستوف در تیم ایران حضور داشت، به دنبال این بازیکن بود و او را توانایی تست زدن می دانست، قرار بود به لیون برود. این بدان معناست که رئیس ستاد لیون فرانسه تهدیدی برای او نیست و می تواند امیدوار باشد که مانند زنیت بازیکن کلیدی لیون در تیمی باشد که بهترین ستاره های فوتبال جهان از جمله مسی را در اختیار دارد. ، نیمار و او امباپه را در خود می بینند. قاعدتا درخشش سردار آزمون در لیگ فرانسه در مقایسه با درخشش زنیت می تواند برای او در سال آینده بیش از یک اعلام باشد.

او هم در شرایطی به این باشگاه فرانسوی رفت که بازیکن کم تجربه ای نبود. سردار سومین بازیکن تاریخ فوتبال ایران در تیم ایران است و سال هاست که علاوه بر فوتبال روسیه، طعم بزرگ ترین رقابت ها را در قاره سبز نیز چشیده است، همانطور که قبلاً گفته شد، بازیکنان ایرانی از این هم سند است. او این فرصت را خواهد داشت تا اولین قهرمان ایران در لیگ 1 فرانسه شود.

سامان قدوس پیش از این برای آمیان در لیگ فرانسه بازی می کرد، اما هرگز سامان نبود که امروز در برنتفورد بازی می کرد. قدوس با وجود توانایی زیادش در آمیان چندان درخشید و در نهایت به چمپیونشیپ انگلیس و برنتفورد رفت. اگرچه او بازیکن ثابتی در تیم نبود، اما همیشه مهره کلیدی برای لیدر جانشین بود و در نهایت توانستند مجوز بازی در این تیم را بگیرند.لیگ برتر انگلیس در یک فصل خاص. سامان این بار همچنان نیمکت نشین است اما هر بار که به محل مسابقه اعزام می شود به ضدحمله برنتفورد کمک می کند.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

پاربرگ سایت

تماس با ما