پمپ برای مبتدی‌ها و همه دیگران

پیش از نصب نهایی پمپ، عاقلانهترین کار این است که با راهنمای انتخاب و خرید پمپ آشنایی کامل پیدا کنید. نحوه کار در پمپ های مستغرق فلوتر دار به این صورت است که هنگامی که سطح آب پایین بیاید با فرمان فلوتر جریان برق قطع شده و پمپ از کار می ایستد و هنگامی که سطح آب بالاتر از پمپ بیاید با فرمان فلوتر، جریان برق وصل شده و پمپ مجدد شروع به کار می کند. این واحد از یک موتودر بالا، راس تخیله در زیر و یک یا چند ستون لبه دار تشکیل یافته است که شفت محرک و یک یا چند کاسه یا طبقه ایمپلر را در بر می گیرد. این تجهیز از اتصال موازی یک یا چند الکتروپمپ به یک تابلو فرمان هوشمند جهت کنترل تشکیل میشود. در حالت عادی قطع و وصل شدن پمپ را کلید اتومات کنترل میکند. سولار مکانیکال در تلاش است تا بهترین برندهای پمپ آب را در فروشگاه خود به فروش برساند. شما با رفتن به سایت سولار مکانیکال میتوانید از انواع پمپ آب خانگی آگاه شوید و بهترین آن را انتخاب کنید.

تجهیزات آبرسانی آن را شرکت چینی بر عهده داشته و با همان کیفیت خود کارخانه اصلی تولید می کنند. لوارا: پمپ لوارا، از معروف ترین برندهای تولید کننده پمپ طبقاتی عمودی است. در هر صورت انتخاب هر کدام از این دو راه باز هم به تصمیمی است که فرد مصرف کننده بسته به نیاز و کارایی مورد نظر خود می گیرد. مشتریان گرامی توجه داشته باشند برای اینکه بتوانند مدل مورد نظر خود را از بین محصولات پمپیران انتخاب نمایند نیازمند مطالعه کاتالوگ مربوط به این پمپ می باشد، و در وبسایت گستره آبی نمایندگی پمپیران، کاتالوگ پمپیران WKL منتشر گشته و عزیزان می توانند از آن بهره ببرند. انتقال آب پیش از اختراع برق، توسط پمپ های دستی شکل میگرفت؛ اما پس از اختراع برق، کار برای انتقال آب با استفاده از یک پروانه و منبع انرژی بسیار ساده شد.

برخی از افراد به صدای پمپ آب بسیار حساس هستند و به دنبال پمپ آب خانگی بی صدا هستند؛ در این صورت بهترین پمپهای بیصدا، پمپهای بشقابی و پروانه برنجی وجود دارند که در ادامه بهصورت کلی به آنها خواهیم پرداخت. طی روزهای گذشته شاهد اختلالی در سیستم پرداخت الکترونیکی بهای سوخت در پمپ بنزین ها بودیم که برخی در فضای مجازی از این موضوع باعنوان حمله سایبری یاد کرده اند؛ موضوعی که از سوی رئیس صنف جایگاهداران کشور تکذیب شده است. مدل های تک فاز در قدرت های پایینی طراحی شده و کیفیت عملکرد یا طول عمر آن ها به قدرت انتخاب شما کاربر عزیز بستگی دارد.

عملکرد این سیستم ها به این نحو است که با سنسورهایی که در مدار خروجی پمپ قرار گرفته میزان فشار و دبی پمپ سنجیده شده و با کنترل سرعت دوران الکتروموتور نصب شده بر روی پمپ منجربه کاهش مصرف انرژی می گردد. اگر شما پمپ آب خانگی خود را خریداری کردید و صدای بلند آن باعث آزار و اذیت شما و اطرافیانتان شده است؛ باید به دنبال راهکارهایی برای کنترل الکتروموتور سه فاز – https://upsanat.ir/product-category/electricmotor/three-phase-electricmotor/ – صدا بگردید. پمپ آب کولر برای پمپاژ آب در کولرهای آبی استفاده میشود. برای انتخاب پمپ آب خانگی مناسب برای کاربرد مورد نظر خود، باید فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید، زیرا با توجه به نوع ساختمان شما و میزان مصرف هر واحد، پمپ آب مناسب برای شما تعیین خواهد شد.

بهعنوانمثال پمپ آب خانگی نیم اسب بخار، قدرت زیادی ندارد و بیشتر برای متراژهای تا 150 متر و ساختمانهای یک طبقه مناسب است. توجه داشته باشید که عوامل بسیاری بر روی قیمت پمپ آب خانگی بی صدا تأثیر دارد برای مثال قیمت پمپ آب خانگی نیم اسب با یک اسب یا دو پروانه با تک پروانه کاملاً متفاوت بوده است. تلمبه های رایج و قدیمی شامل تلمبه باد برای باد کردن چرخ دوچرخه، موتور سیکلت یا تایر خودرو و همچنین تلمبه های دستی که آب یا سوخت را از مخزنی (مانند چاه آب) با مخزن های دیگر منتقل می کنند، می شود. این نوع پمپها برای آپارتمانها مناسب نیستند اما میتوان از آنها برای پمپاژ آب از استخر و چاه استفاده کرد و معمولاً به آنها پمپ چاه عمیق نیز میگویند. اگر میخواهید برای خرید پمپ آب باکیفیت و مناسب اقدام کنید، ابتدا لازم است با نحوه کار پمپ آشنا شوید. خیلی از افراد به طول کامل با دبی و هد پمپ آب خانگی آشنا نیستند، دبی به میزان آبی که در واحد زمان از دهانه خروجی پمپ آب خارج میشود؛ گفته میشود و هد پمپ به ارتفاعی که پمپ میتواند آب را بالا ببرد؛ گفته میشود.

در این قسمت قصد داریم تا شما را با انواع پمپ آب خانگی آشنا کنیم. در این قسمت قصد داریم به انواع پمپ خانگی اشاره کنیم و درباره هرکدام اطلاعات تکمیلی را ارائه دهیم، با ما همراه باشید. پمپ آب برند پنتاکس کمترین صدا را از خود تولید میکند و بااینحال قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. بهطورکلی ما پمپ آب بی صدا نداریم؛ اما پمپ آب جتی نسبت به پمپهای دیگر بسیار پر سر و صداتر است. امروزه ایران به دلیل تحریمهای موجود، کمتر به برندهای مختلف دسترسی دارد و به همین دلیل نمیتوان به خرید هر برند یا محصولی بپردازید؛ اما خوشبختانه میتوانید برندهای موجود را از سایت سولار مکانیکال بررسی کنید.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

پاربرگ سایت

تماس با ما