هوندا برای انجام کارهای بیشتر در صنعت در حال رشد ما 45 میلیارد دلار سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

هوندا طی 6 سال آینده 45 میلیارد دلار صرف تحقیق و توسعه در زمینه موشک ها ، روبات ها و هواپیماها می کند.

این شرکت هنوز مشخص نکرده است که چقدر از این پول به کدام مناطق اختصاص می یابد. هنوز درباره جزئیات بازار این سایت ها تصمیم گیری نشده است.

هوندا

در واقع ، هوندا مناطقی از روبات ها ، موشک ها و خودروهای eVTOL و همچنین خودروهای پیشرو در صنعت را مشاهده می کند. به عنوان مثال ، اگر شرکتی بداند که در حال توسعه خودروهای برقی بهتر است ، ارزش سرمایه گذاری در آنها را می داند. در واقع ، آنها می خواهند ابتدا مطمئن شوند که الگوی کار خود هستند.

مارکوس فرومر ، مدیر ارتباطات هوندا ، در نشست خبری به خبرنگاران گفت:

فناوری های کلیدی در این زمینه ها بر تجارت فعلی ما تأثیر می گذارد و ما به دنبال این مشاغل جدید هستیم زیرا فعالیت اصلی خود را به عنوان یک شرکت حمل و نقل هوشمند گسترش می دهیم.

هواندا همچنین گفت که در حال توسعه تاکسی های پرنده ای است که می تواند به عنوان خدمات تاکسی شهری مورد استفاده قرار گیرد. اما برخلاف بسیاری از استارتاپ ها که خودروهای سبک وزن و چند منظوره تولید می کنند و از باتری های لیتیوم یونی استفاده می کنند ، هوندا از باتری های هیبریدی “بر اساس درک نیاز مشتریان خود” استفاده می کند.

هوندا

هوندا می گوید هواپیمای برقی مجهز به باتری تنها می تواند کیلومترهای زیادی را پرواز کند. با استفاده از توربین های بادی برای تکمیل موتور ، هوندا می گوید می تواند بیش از 400 کیلومتر را طی کرده و کارهای بیشتری انجام دهد ، از جمله بوستون و نیویورک.

هوندا تنها شرکت خودروسازی نیست که به eVOL علاقه نشان داده است. شرکت های دیگر مانند تویوتا و جنرال موتورز نیز رویکرد مشابهی را برای سرمایه گذاری در این پروژه اتخاذ کرده اند.

هوندا همچنین قصد دارد روی روبات ها سرمایه گذاری کند تا “انگشتان چندگانه” ایجاد کند که می تواند اقلام خاصی را نگه دارد و نگه دارد. اکنون هوندا در حال کار روی این است که تا کجا می تواند پیش برود ، جایی که افراد با ماسک واقع بینانه و دستکش اتصال می توانند با روبات ها کار کنند.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما