هر چیز کوچک شما می‌خواستید درباره بدانید ساخت افزونه وردپرس و بودند ترسیدند بپرسند

بعضی از مدیران کسب و کار برای سایت وردپرسی خود به افزونه های خاص با قابلیت های منحصر به فرد نیاز دارند که در مخزن وردپرس موجود نمی باشد و این افزونه ها باید توسط تیم مسلط به وردپرس برنامه نویسی شود.وردپرس دارای چارت ها و هوک ها مختص خود می باشد و فرد نویسنده پلاگین و افزونه اختصاصی باید به تمامی این موارد تسلط کافی داشته باشد.نوشتن افزونه اختصاصی ، از حیث اینکه کاملا جدا و قابل فعال و غیر فعال کردن دارد ، به هیچ عنوان مشکلی برای سایت به وجود نخواهد آورد.و در صورتی که نیاز به این پلاگین اختصاصی بر روی چندین وب سایت باشد با عملیات نصب و فعالسازی به راحتی قابل اجرا می باشد.چون تمامی حق کپی رایت مربوط به فرد سفارش دهنده می باشد. اما خب بعضی ها برای شروع مشکل دارن و نمیدونن دقیقا پلاگین رو باید چطوری ایجاد کنند. یه سوالی که داشتم در مورد افزونه نویسی این هست که برای استفاده از بعضی هوک های وردپرس حتما باید داخل فایل اصلی افزونه قرار بگیرن (همون فایلی که هم نام با پوشه افزونه هست.) و به عنوان مثال زمانی که یه پوشه به نام public درست کردم و هوکی که میخواستم استفاده کنم رو داخل یه فایل توی این پوشه قرار دادم، دیگه اون هوک کار نکرد.

هر موقع که اپدیت شدش در اختیار افرادی که اینو خریداری کردن به صورت رایگان قرار میگیره؟ یا به صورت Extract شده ؟ لینک های دانلود ۴ مرتبه و تا ۴ روز معتبر می باشد ، یعنی اگر بیشتر از ۴ مرتبه کلیک کنید و یا اتصال اینترنت دانلود منیجر به اینترنت قطع شود لینک منقضی خواهد شد. اگر بله آیا برای فروش میگذارید؟ بله با این دوره هر افزونه ای میتونین بسازین ولی اینکه دقیقا این پروژه داخل دوره کار شده باشه خیر. دوره های آموزشی آکادمی پی وی لرن (پروژه محور و ویژه بازار کار) – ” اصول اولیه پلاگین نویسی وردپرس ” را با یک فرآیند چند مرحله ای آغاز می کنیم. سلام، من سیامک هستم توی این آموزش که میشه اولین قسمت آموزش پلاگین نویسی وردپرس به زبان ساده، باهم میریم جلو تا ببینیم افزونه یا پلاگین ورد.… اگه بخوایم پلاگین یا قالب ساخته شده رو روی هاست خودمون میزبانی کنیم و بروز رسانی کنیم راهنمایی بفرمایید .

به علاوه این قالب شامل مگامنوها، افزونه اسلایدر وردپرس، هدر چسبنده، فونتهای گوگل، دهها کد کوتاه، چندین ویجت سفارشی و قالبهای انجمن bbPress و … این کار با استفاده از « Hooks » انجام میشود که یک کد را قادر میسازد تا با دیگری تعامل داشته باشد. وردپرس یک نرم افزار منبع باز است که باید به طور منظم نگهداری و به روز میشود. برای اضافه کردن ویدیو به این افزونه، هم میتوانید آنها را مستقیما آپلود کنید و یا این که از منبع یوتیوب یا Vimeo آنها را لینک دهی نمایید. اگر شما سایتی را توسط وردپرس راه اندازی کرده اید و به دنبال امکان یا امکانات خاصی برای سایت خود می باشید, می توانید امکانات مورد نظر خود را برای تیم طراح وردپرس ارسال کنید تا امکانات دلخواه و درخواستی شما توسط تیم طراح وردپرس طراحی و برنامه نویسی شده و به صورت پلاگین در اختیار شما قرار گیرد. آنها می خواهند امکاناتی که در محصول قرار دارد را آزمایش کنند. در اولین جلسه از آموزش ساخت افزونه وردپرس و قبل از شروع ساخت افزونه به شما نکاتی توضیح داده میشود که مطالعه آنها قبل از نوشتن اولین افزونه واجب است ٬زیرا ساخت هر افزونه وردپرس باید کاملا اصولی و استاندارد و دور از هرگونه تداخل با دیگر افزونه ها و پوسته های وردپرس باشد.

هر آموزشی که به لینک آن نیاز دارید، روی گزینه نمایش جزئیات کلیک کنید که جزئیات آن برای شما نمایش داده شود. نکته: این درخواست و دریافت لینک برای هر آموزش یک بار قابل انجام است ، در صورت درخواست مجدد باید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید که بعد از تایید توسط همکاران بخش پشتیبانی برای شما ارسال شود. این دوره به صورت کامل اصول افزونه نویسی رو گفته اما برای طراحی افزونه باید این اصول رو کنار هم بچینین. آقای مودی آموزش طراحی قالب وردپرس هم دارن؟ این قالب دارای ترکیبی مناسب از ویژگیها، افزونهها، عناصر مختلف و دموهای آماده است تا روند ساخت و طراحی سایت فروشگاه آنلاین منحصربهفرد خود را به یک کار آسان و سریع تبدیل کند. کدپن یکی از پر طرفدارترین ویرایشگرهای کد به صورت آنلاین میباشد.

برای کارهای پیچیده، ما به مهارتهای پیشرفته کد نویسی وردپرس نیاز داریم که در دورههای آموزش پلاگین نویسی برای وردپرس به آن پرداختهاند. بهتر است همیشه برای برنامهنویسی پلاگین با وردپرس از محیطهای لوکال استفاده کنید و ابتدا با این محیطها افزونهها را تست کنید. تقریبا فیلم های فایل پنجم دارم تموم می کنم .خیلی خوب بود .البته من دو سال پیش آموزش رو خریدم ولی اون زمان چیزی یادنگرفتم ولی بعد از یادگیری بهتر php و فریم ورک laravel توی ۳ روز۳۵ درصد آموزش افزونه نویسی وردپرس رو گذروندم. با سلام خدمت شما واقعا دستتون درد نکنه مجموعه نرم افزار حسابداریتون خریدم عالی بود اینم میخوام بخرم فقط کد تخفیف به ما نمیدد؟ سلام.من خیلی وقت پیش این دوره را ازتون خریدم و خیلی مفید بود.فقط می خواستم مثل خیلی از پلاگین ها ، در منوی مدیریت پلاگینم ، سایدبار مدیریت وردپرس نباشه که جا نگیره.چکاربایدانجام بدم؟ اما نیازی نیست مسلط به کد نویسی باشید که البته اگه باشین که خیلی عالی میشه. اما در حالت های پیشرفته با دسترسی های بالاتر راه های مختلفی هست مثلا جابجایی همه assets ها در جای مجزا و استفاده از rewrite برای مسیردهی و هش کردن عنوان فایل و یا اگه جایگزینی پیشوند کلاس ها در کد خروجی و فایل های استایل و اسکریپت و،یا فیلتر کردن ادرس های افزونه و قالب و …

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما