نوآوری برای ترکیب آینده کار

[ad_1]

تردیدها در مورد اینکه کارگران تولیدی اگر از خانه کار می کردند چه کاری انجام می دادند نیز از بین رفته است. در آوریل 2021، مطالعه‌ای توسط موسسه بکر فریدمن از دانشگاه شیکاگو، برنامه‌های عملیات از راه دور شرکت‌ها پس از کووید را بررسی کرد و نشان داد که در صنعت آمریکا 5 درصد افزایش یافته است. و یک نظرسنجی در دسامبر 2020 توسط PwC نشان داد که 34٪ از کارکنان گفتند که عملکرد بهتری نسبت به قبل از شیوع بیماری دارند، در حالی که بیش از نیمی از مدیران گفتند که میانگین کارکنان تولید بهتری دارند.

در حال حاضر، تأثیر قابل توجهی مشابه بر کار مختلط دارد: در حالی که برخی از سازمان‌ها از کارگران خواسته‌اند تا به کار تمام وقت بازگردند، بسیاری از سازمان‌ها برای کار قبلی که در آن کارمندان چند روز را در دفتر می‌گذرانند و چند روز را دور از کار می‌گذرانند، می‌خواهند. کار، با ترکیبی از جلسات و همکاری های مجازی و حضوری. نظرسنجی CNBC از رهبران سرمایه انسانی، مالی و فناوری نشان می دهد که تنها نیمی از شرکت ها تا اواسط سال 2021 مدل های عملیاتی یکپارچه را اتخاذ خواهند کرد.

دنیز کاگلار، مدیر اجرایی انجمن PwC آمریکا برای اقدامات خوب، گفت: “من ترکیبی از شرکت ها را به عنوان یکی از شرکت هایی می بینم که باید دنبال شود.” چگونه با هم کار خواهیم کرد و اگر مدل هیبریدی را به درستی دریافت نکنیم، این شرکت سودآور نخواهد بود. و در برخی از صنایع، حتی یک تا دو درصد از بورس کالا می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. “

همه اینها در مناطق تجاری اتفاق می افتد که در آن کارمندان بیشتر و بیشتری باید پس از انتشار در همه جا به تغییر ادامه دهند. به عنوان مثال، طبق گزارش Accenture’s Future of Work Experience 2021، 83 درصد از کارمندان مدل های کاری ترکیبی را ترجیح می دهند. و شرکت‌ها گوش می‌دهند: آنها می‌دانند که انتخاب‌هایی که سازمان‌ها در حال حاضر انجام می‌دهند بسیار مهم خواهد بود، به‌ویژه زمانی که برای کسب و حفظ مهارت‌ها در بازار رقابتی رقابت می‌کنند.

جف وونگ، مدیر بین‌المللی جدید EY گفت: «از آنجایی که شرکت‌ها قصد دارند از مردم برای بازگشت به محل کار استقبال کنند، باید از نیازهای کارکنان و انگیزه محل کار و چگونگی تغییر و سازگاری آن‌ها آگاه باشند. . شرکت‌ها می‌خواهند بهترین افراد را جذب و حفظ کنند، اما تقریباً همه می‌گویند که چیزی متفاوت از قبل می‌خواهند.

سازمان‌ها در سرتاسر جهان در حال انجام این چالش هستند، برای توسعه فرآیندهای لازم، آخرین فناوری، و حمایت از فرهنگ برای کمک به آنها در دستیابی به اهدافشان تلاش می‌کنند.

دانلود گزارش کامل.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

پاربرگ سایت

تماس با ما