معرفی 10 تا بهترین مشاوران کنکور در تهران و ایران

کمک گرفتن از مشاوره کنکور انسانی میتواند شما را از کسب تجارب تلخ و یک سال پشت کنکور ماندن نجات دهد و احتمال رسیدن به نتیجهی مناسب را تا حد زیادی بالا ببرد. به همین خاطر آشنایی با رشته های پرطرفدار اهمیت زیادی دارد. رشته های پرطرفدار کنکور انسانی در واقع همان رشته هایی هستند که یا درآمد خوبی دارند یا این که در آن رشته ها کار به راحتی پیدا میشود. با قبولی در رشته های پرطرفدار و دانشگاه های برتر دولتی، مسیر زندگی دانشجویان تغییر می یابد. به همین خاطر قبل از انتخاب رشته حتماً از کم و کیف رشتههای دانشگاهی، سرفصلها و زیر و بم این رشتهها مطلع شوید.

تدریس مفهومی انجام می شود و قبل از حل هر سوال، در ابتدا نکات آن رامرور می کند تا حل تست برای دانش آموز ساده تر شود. بررسی وضعیت درسی داوطلب باید بطور کامل و با جزئیات قبل از تنظیم و تدوین برنامه، الزامی است. بعد از اینکه سهم هر درس و میزان زمان مورد نیاز برای یادگیری و تسلط بر محتوای درسی مشخص شد باید برنامهریزی کنید. برای دروس با اولویت زیاد زمان بیشتری بگذارید و برخی از درسهای کم اهمیت یا بدون ضریب را از برنامهی درسی حذف کنید و زمان باارزش منتهی به کنکور را صرف یادگیری مطالب جدید نکنید. البته می دانیم با پیشرفت های تکلونوژی و فراهم شدن بسترها برای مطالعه دروس مختلف استفاده از لوح آموزشی کنکور یا کلاس آنلاین تا حدودی دست شما برای انتخاب منبع مناسب کنکور ۱۴۰۱ باز تر گذاشته است ؛ اما بازهم می خواهیم با همراه با شما به بررسی کتب کمک درسی بازار به عنوان کارآمدترین منابع تست و آموزش کنکور بپردازیم . در گام سوم مشاوره کنکور انسانی پس از بودجهبندی و تهیه منابع باید سراغ برنامه ریزی بروید.

با در نظر گرفتن حذفیات کتب درسی، منابع را در چند دسته طبقهبندی کرده و سعی کنید بر اساس اولویت و بسته به نیازتان منابع را تهیه کنید. شما باید بسته به شرایط و گام به گام هدفگذاری کنید. باید ارزیابی کنید و ببینید بسته به رشته مورد نظر کدام درسها اهمیت دارند؟ در برخی موارد ممکن است یک کنکوری به علت سطح ضعیف آموزشی گذشته، کار خود را با یک مشاور کنکور معمولی یزد ادامه ندهد اما آنچه باعث خوشحالی است این است که این مشاور کنکور یزد نه تنها برنامه ریزی خود را متناسب با نقاط قوت شما طرح ریزی می کند بلکه با در نظر گرفتن نقاط ضعف علمی و روحی شما سعی می کند آنها را مرتفع سازد. اگر از شما سوال شود که قیمت یک سال از عمرتان، آن هم نه یک سال معمولی بلکه یک سال سرنوشت ساز که آینده شغلی و کل زندگی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد، چقدر است، پاسخ شما چه مبلغی خواهد بود؟ کنکور دوی سرعت نیست بلکه یک ماراتون است. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …

در صورت نیاز با کلیک بر روی سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و بروزترین اطلاعات را دریافت کنید. یاد گرفتن یک مبحث درسی لزوماً به این معنا نیست که شما بر آن تسلط دارید. کتاب های درسی یا جزواتی که خودتان نکته برداری کردهاید یکی از بهترین منابع است. دهم هم اصلا نخوندم میخواستم بدونم این منابع برا شرایط منم صدق میکنه؟ سلام استاد من پایهی دهم هستم و میخوام همزمان با مطالعه در تابستون تستاشم بزنم برای هر درس میخوام کتاب کمک درسی بگیرم چه کتابایی رو پیشنهاد میکنید؟ جزوات اساتید برجستهی هر مبحث درسی هم یکی دیگر از منابع مناسب است. برای اطلاع از بودجهبندی دقیقتر رشتههای مختلف به پست بودجهبندی منابع کنکور انسانی مراجعه کنید. شما باید بر اساس موقعیتی که در آن قرار دارید و مدت زمانی که تا کنکور انسانی باقی مانده است هدفگذاری کنید. بر این اساس شما باید مطابق با چیزی که در چنته دارید هدفگذاری کنید.

با این کار شما سطح خود را به تدریج اما به شکل موثری بالا میبرید. ممکن است سطح یادگیری یا حتی تسلط شما مطلوب باشد اما به اندازهی کافی دقت نکرده باشید و اشتباهات بچگانهای را مرتکب شده باشید. به صورت خلاصه برای بودجهبندی ابتدا باید به شناخت کافی از خودتان برسید. باید اهدافی تعیین کنید که بتوانید به آنها برسید و دلسرد نشوید. برنامهریزی باید کاملاً شخصیسازی شده و براساس توان دانش آموز نوشته شده باشد و به ۳ صورت کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت تنظیم شده باشد. او در زمینه مشاوره انگیزشی یکی از مشاورین موفق تحصیلی است و از محبوبیت خاصی در میان دانش آموزان مدارس تهران برخوردار است. مشاوره تحصیلی کنکور خوب باید راهنمای کامل دانش آموز خود بوده و بتواند وی را راهنمایی کند. بعد از این که وضعیت خود را به طور کامل سنجیدید و دید خوبی نسبت به دروس مهم، تواناییهای خود و سرفصل های مهم به دست آوردید باید منابع خوب را پیدا کنید. با همین روش روحیه و انگیزهی شما افت نمیکند و بر تواناییهای خود بیشتر ایمان میآورید.

دریافت رااااایگان مشاوره تحصیلی / شامل هدیه ۲۰ درصد از پکیج های ابتدایی تا کنکور و روش مطالعه دروس در پکیج / آشنایی کامل با روش های تدریس و اساتید / با پر کردن این فرم، سرنوشت تحصیلی خود را عوض کنید! سپس شناخت مناسبی از دروس پر اهمیت و میانگین درصد دروس مهم و در مجموع عملکرد داوطلبان در سال های گذشته برسید و در نهایت متناسب با این اطلاعات و توانایی های خودتان، برنامهریزی و بودجه بندی کنید. 25 درصد از ظرفیت هر کد رشته محل مخصوص همسر و فرزندان شهدا و آزادگان و همسر و فرزندانشان و جانبازانی که درصد جانبازیشان بالای 25 درصد و بیشتر میباشد . مشاوره تلفنی انتخاب رشته و مشاوره تحصیلی با تجربه انتخاب رشته 98 مشاور گروپ می تواند با رقم زدن آینده شما بر اساس انتخاب رشته صحیح و منطقی بهترین مشاوره انتخاب رشته سراسری 98 شما باشد.

اگر شما در این مرحله از مشاوره کنکور انسانی (یعنی برنامهریزی کنکور انسانی) مشکل دارید پیشنهاد میکنیم با مشاوران تحصیلی ما در مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید و از دوستان ما در بخش مشاوره کنکور انسانی بهرهمند شوید. منابع درسی کنکور انسانی کتابهای پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را شامل میشود. سعی کنید به یک ارزیابی مناسب از مدت زمان لازم برای یادگیری هر یک از مباحث درسی برسید. سعی کنید به شناخت مناسبی از این دروس و رشتهها برسید. برای این کار باید مراحل قبلی را به خوبی طی کرده و به ارزیابی درستی از خود برسید و هدف بعدی خود را تعیین کنید. تحصیل کنید پس باید تمرکزتان را بر روی دروسی بگذارید که برای قبولی در آن ها ضریب بالاتری دارند. مسئولان نیز با اندیشیدن تمهیدات بهداشتی و با همکاری خانواده ها و داوطلبان تجربه بزرگترین رویداد تجمعی بعد از شیوع کرونا را به بهترین شکل ممکن ثبت کردند و کنکور ۹۹ با رقابت یک میلیون و ۳۸۴ هزار و ۳۳۲ داوطلب حاضر و غایب در کنکور سراسری برگزار شد و اسامی یک میلیون و ۱۲ هزار و ۶۳۲ نفر مجاز به انتخاب رشته اعلام و پایانی بر اضطراب و دل نگرانی های والدین بود. البته هر ساله سازمان سنجش برخی از بخشهای کتابها را جزء حذفیات اعلام میکند.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که چه مدت زمانی تا رسیدن به کنکور برای شما باقی مانده است. نکتهای که اینجا حائز اهمیت است و باید حتماً مد نظر قرار دهید این است که شما باید رشتهای را انتخاب کنید که آن را دوست دارید یا استعداد لازم برای آن را دارید. انتخاب رشتهی مورد نظر میتواند به شما در بودجهبندی و هدفگذاری درسها کمک کند. اولین نکته ای که شما باید در زمینه انتخاب بهترین آموزشگاه کنکور در شیراز به آن دقت داشته باشید، هدف آموزشگاه برای ثبت نام دانش آموزان است. درسته که برای رسیدن به نتایج خوب اونم توی مهمترین مرحله زندگیمون کنکور، خوبه که از بهترین مشاوران کنکور کمک بگیریم اما باید بدونین که این افراد معجزه نمی کنن و در نهایت همه چی به خودمون و مجموعه کارهایی که برای دستیابی به خواسته هامون می کنیم برمیگرده.

تا درصورت کسب نتایج ضعیف داوطلب، تشخیص دهد که درجهٔ سختی و آسانی آن مبحث چقدر بودهاست. نکات مهم هر درس و مبحث کدامند. در مرحلهی بعد باید ببینید که برای یادگیری یک مبحث درسی حدوداً چه قدر زمان نیاز است. اگر زمان شما کم است و مطالبی که یاد نگرفتهاید زیاد است، اول درسها و مباحث درسی را اولویت بندی کنید. کتاب هایی که درس نامه و توضیحات تکمیلی برای هر سرفصل درسی دارند برای یادگیری و نکته برداری بسیار مفید هستند. برای خرید کتاب تست لقمه مهر و ماه با تخفیف و ارسال پستی از قسمت زیر می توانید اقدام کنید. بنابراین حتی اگر در کنکورهای آزمایشی شرکت نموده اید که اطمینان دارید مشاورین آن نمی توانند کمکی به شما نمایند، می توانید از خدمات مشاوره ای ما بهره مند شوید. یعنی اینکه شما در هنگام مواجهه با سوال، ابهامات کمتری دارید و به سرعت میتوانید پاسخ نهایی را پیشبینی کرده یا مسیر رسیدن به جواب را تشخیص دهید.

روزنامه آسیا یا همان روزنامه نظریه پردازان و فعالان حوزه کسب و کار ، هفته گذشته ضمن معرفی شش مشاور تحصیلی و کنکور برتر کشور ، به بررسی نقاط قوت و ضعف آنها از نگاه نفرات برتر کنکورهای سراسری و کارشناسان آموزش و پرورش پرداخت. برای این کار تستزنی و مرور بر درس های سال های گذشته و درس هایی که اخیراً یاد گرفتهاید اهمیت زیادی دارد. در گام بعدی باید تلاش کنید تا بر درسهایی که یاد گرفتهاید مسلط شوید. اگر فاصله دارید باید سهم بیشتری برای درسهای ضعیفتر بگذارید یا باید نقاط ضعفتان را اصلاح کنید. زیرا می تواند نشان دهنده نمونه درستی از رقبای شما در کنکور واقعی باشد و همین مسئله موجب میشود که شما فاصله خود را با رقبای خود در این رشته متوجه بشوید و برای جبران این فاصله را کم کردن آن تلاش خود را روز افزون کنید. بعد از این مرحله باید در آزمونهای آزمایشی و خصوصاً آزمونهای جامعی که در یکی دو ماه مانده به کنکور گرفته میشود (مثل آزمونهای سنجش، قلمچی، گاج و …) ببینید درصد دروس شما تا چه اندازه به میانگین قبولی در آن دروس نزدیک شده.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت بهترین مشاوره کنکور نی نی سایت.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

پاربرگ سایت

تماس با ما