مسی چیزهای زیادی دارد ؛ ریشه همه مشکلات بارسلونا!

[ad_1]

در فوتبال ، همه آزادی بیان عقاید خود را دارند. تمسخر کنید و حتی از یک فوق ستاره بپرسید. کافی است آنچه را که سال گذشته درباره لیونل مسی و خطرات حضور او در بارسلونا گفتند به خاطر آوریم.

درست است که بسیاری از انتقادات و نظرات اعتراضات بار اپوزیسیون ، اما این واقعیت است که تعداد کمی از هواداران و حتی اعضای بارسا با آن موافق هستند.

آنها می گویند بهتر است دور جدیدی از بارسا در اسرع وقت بدون مسی آغاز شود. بهترین تصمیم فروش لیونل مسی بود و وقتی این فوق ستاره در تابستان 2020 با ارسال بوروفکس درخواست طلاق داد ، جنجال بالا گرفت.

از این نظر ، مهمترین و تأثیرگذارترین تاریخ بارسلونا ، هر حریف تیمی که 40 تا 50 گل به ثمر رسانده است. هدف در یک سال و همچنین ارائه خدمات مختلف ، بهترین است بازیکن در بارسلونا بازیکنی که نمی دود از دفاع خوبی برخوردار نیست و به مدافع کمک نمی کند. اما اکنون ، البته ، تیم رونالد کومان از بهترین عملکرد خود دفاع کرده است.

گفته می شود لیونل مسی بر ظهور و گسترش استعدادهای بارسای جوان تأثیر خواهد گذاشت. اینکه همه در خدمت مسی هستند و باید توپ را به او تحویل دهند. به عبارت دیگر ، مسی بازیکنان اطراف خود را به افراد عادی تبدیل کرده است. بله ، در حال حاضر و بدون مسی ، آنها همه به یک سطح دست یافته اند و یکی از بهترین افراد جهان در حرفه خود هستند. می توانید از جوردی آلبا بپرسید که با مسی خوب بازی می کند یا در حال حاضر بدون مسی بازی می کند.

لیونل مسی یک روز قبل از دیدار بارسا با بنفیکا در لیسبون ، گل ما را تأیید کرد و شوت نشد ، اما در مقابل سیتی جهان را به گل تبدیل کرد.

این آرژانتینی ابتدا در پیراهن PSG در پارک دو پرنس موفق به گلزنی شد. حرکت لئو از وسط زمین شروع شد و پس از یکی دو بار با کیلیان امباپه به گل ختم شد ، مسی ظاهراً کامل و در تخصص خود بود.

در دیدار مقابل سیتی ، ما یکی از بهترین بازیهای مسی را در سالهای اخیر شاهد بوده ایم. هواداران واقعی بارسا رویای گل مسی را در سر می پرورانند و جایگزین کیلیان امباپه ، لوئیس سوارز و حتی پدرو رودریگز می شوند. برخی حتی به ژاوی و اینیستا فکر می کنند ، در حالی که در بارسلونا بهترین بازیکن تاریخ بودند ، این پاس ها را به مسی دادند.

دوران خوشی که به زودی به پایان رسید. “بارها ما چیزی داریم که از آن راضی نیستیم و بارسلونا امروز بیشتر از هر زمان دیگری مسی را احساس نمی کند و با همه کارهایی که کرده است.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

پاربرگ سایت

تماس با ما