محققان دانشگاه استنفورد افراد چاق بیشتر می توانند باعث ایجاد ویروس کرونا شدید تات

[ad_1]

محققان دانشگاه استنفورد شواهدی یافته اند که نشان می دهد کرونا می تواند در سلول ها و بافت چربی پنهان شود و بیماران کووید-19 را آلوده کند.

اگرچه یافته‌های دانشمندان هنوز در مقالات تحقیقاتی منتشر نشده است، آنها می‌توانند داده‌هایی را در مورد اینکه چرا افراد چاق در معرض خطر بالاتر ابتلا به عفونت کروناویروس هستند و مسائل دیگر ارائه می‌دهند.

کفش های موشی قدیمی

نقش چاقی در انتقال ویروس کرونا

بزرگترین خطر انتقال شدید ویروس کرونا سن است. اما حتی جوانان در معرض خطر بیشتری برای سایر بیماری ها از جمله چاقی هستند. به نظر می رسد افراد چاق نه تنها در معرض خطر بیشتری برای بیماری های جدی و مرگ هستند، بلکه در معرض خطر بیشتری برای علائم طولانی مدت پس از عفونت هستند که معمولاً به آن “چاقی” می گویند. دندان دراز بکشید.

طبق داده‌های منتشر شده توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها، چاقی می‌تواند در 30 درصد از بستری‌های Covid-19 در ایالات متحده در سال گذشته نقش داشته باشد.

با این حال، هنوز درک نشده است که چرا این ویژگی باعث افزایش خطر می شود. افراد چاق بیشتر در معرض ابتلا به دیابت نوع 2 هستند که یک عامل خطر برای بیماری قلبی است، اما به نظر می رسد حتی افراد بدون دیابت نیز در معرض خطر بیشتری قرار دارند.

تیمی از محققان دانشگاه استنفورد نمونه‌هایی از بافت چربی را از افرادی که تحت عمل جراحی چاقی قرار گرفته بودند جمع‌آوری کردند و پس از تشخیص عفونت کرونا، او را معاینه کردند. آنها دریافتند که سلول های بالغ به نام سلول های چربی و ماکروفاژها می توانند کل ویروس کرونا را منتقل کنند.

به نظر می رسد این ویروس یک پاسخ التهابی قوی ایجاد می کند که در آن ماده ای به نام سیتوکین تولید می شود که با کووید-19 سنگین مرتبط است. در نهایت، آن‌ها می‌توانند به دنبال شواهدی از RNA کرونا در بافت چربی جمع‌آوری‌شده از افرادی باشند که بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند، و همچنین شواهدی از بیماری.

با این حال، اکنون تحقیقات بیشتری برای تعیین نقش پاتوژن های مرتبط با ویروس کرونا در پاتوژنز بیماری مورد نیاز است.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور