ما خواب می بینیم که شما رئیس یک سازمان بی خیال شده اید

[ad_1]

خبرورزشی: سال هاست که با انتخاب فدراسیون فوتبال و یکپارچگی در سراسر ایالت، سرنوشت همه چیز از قبل تعیین شده بود و این گونه روسای جمهور بر جایگاه فدراسیون فوتبال تکیه می کردند.

ماجرای تصرف ساختمان فدراسیون فوتبال توسط شرکتی که 2 میلیون یورو باقی مانده را طلب می کند نشان می دهد که در گذشته سران این سازمان هم در انتخاب سرپرست یک تیم ملی و هم در پرداخت حق بیمه پرونده خطرناکی داشتند. فوتبال ایران با رقابت بزرگ. ملاقات.

بدون شک اکثر مشکلات فدراسیون فوتبال تحت کنترل است. این بدان معناست که نه تنها رهبران سابق، بلکه گروه فعلی نیز در بسیاری از بخش ها قابل تغییر نیستند. رئیس فعلی فدراسیون فوتبال و دبیر آن هنوز در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال که باید تا پایان سال جدید برگزار شود، اظهار نظری نکرده اند، اما سوال اینجاست که آیا آنها خود را شایسته ریاست یک فوتبال می دانند. باشگاه؟

فرض کنید همه آنها در انتخابات پیروز شدند. در این صورت مشکلات فوتبال ملی حل می شود، پول شستا پرداخت می شود، تیم ملی بالاخره خوب می شود، مربیان و بازیکنان می مانند و فوتبال ایران با اتفاق جدیدی در تاریخ خود مواجه می شود؟

سال ها بود که با انتخاب فدراسیون فوتبال و اتحاد در سراسر کشور، سرنوشت همه چیز از قبل تعیین شده بود و چنین رؤسایی به فوتبال اعتماد داشتند، اما تا امروز هیچ رئیسی اعتماد نکرده است. ثابت کرده است که ما در کنترل این فوتبالی که ساخته ایم مشکل داریم و اگر می توانستیم کشور را به یک کشور فوتبال تبدیل کنیم، این بازی روز بدی نداشت!

من از روسای فعلی فدراسیون فوتبال که معمولاً کاندیدای اصلی ریاست جمهوری خواهند بود می خواهم برای مدتی تنها باشند و این بار نه به خاطر اراده مردم، مردمی که همه ما می دانیم شایسته ریاست هستند. . فدراسیون فوتبال از آنها برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال دعوت شده بود و روسای شورای دولتی قبلاً مانند گذشته به نامزد ویژه ای در هیئت رئیسه رای ندادند بیا!

می دانیم که این خواب شیرین تعبیر نمی شود، اما فکر حتی برای ما که از شر و شور جوانی گذشتیم گناه نیست…

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما