لوکاکو بعداً در تورین برگزار شد (عکس)

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، چلسی در دومین شب دیدار خود با یوونتوس در لیگ قهرمانان راهی تورین شد. تیمی که به آرامی با رفتن رونالدو سازگار می شود و با چهره ای تازه ، خرید جدید او ظاهر جام آینده را دارد.

دیدار دو تیم با چهره خوب یوونتوس به پایان رسید. نیمه اول بازی دو تیم به گل منجر نشد ، اما ستاره آینده دار فوتبال ایتالیا دروازه چلسی را در دقیقه اول نیمه دوم نیمه باز کرد تا زیبا باشد؛ این گل برای یوونتوس کافی بود تا خط دفاع را به دست آورد.

با این سابقه ضعیف ، لوکاکو مقابل یوونتوس به میدان رفت. او در شش دیدار با بانوی پیر همیشه بازنده بود و این بار نتوانست از موضوع مدافعان قوی ایتالیایی عبور کند.

چلسی بازی برای یوونتوس را در صورتی تایید کرد که توخل برای گلزنی به لوکاکو اعتماد کند. ورزشکاری که یوونتوس را خوب می شناسد و البته یوونتوس او را خوب می شناسد! آمارها شب سختی را برای مهاجم بلژیکی چلسی نشان می دهد. همین اتفاق افتاد و لوکاکو یکی از بهترین اجراهای خود را در تورین به اشتراک گذاشت.

روملو لوکاکو دو فصل درخشان در سری A ایتالیا داشته است و یکی از چهره های کلیدی اینتر است که می تواند سال را با یوونتوس به پایان برساند و عنوان قهرمانی را به دست آورد. او با افزایش سرسام آور 115 میلیون یورو به اضافه 12 12 میلیون چلسی تا سال 2026 به چلسی پیوست تا گران ترین فروشنده سری A در تاریخ شود. یک ماه پس از این تغییر عمده ، لوکاکو به ایتالیا بازگشت تا با حریفی سرشناس دیدار کند. هنوز هم می توان دشمن را دشمن نامید!

با وجود موفقیت اینتر و به ثمر رساندن 47 گل ، او تنها مدافع ایتالیایی بود که لوکاکو همیشه دو فصل با آن دست و پنجه نرم می کرد. در پنج دیدار با زن ، او یک بار ملاقات کرد و در ضربات پنالتی پیروز شد. علاوه بر شکست 1-0 مقابل منچستریونایتد در مرحله گروهی در سال 2018. تعداد ناکامی های لوکاکو برای یوونتوس به قبل از دیروز خواهد رسید. چند سال پیش ، یوونتوس به سرپرستی ماسیمیلیانو آلگری ، مائوریزیو ساری و آندره آ پیرلو همیشه راهی برای مقابله با تلاش های لوکاکو برای واداشتن این بازیکن به پیرزن به عنوان گربه سیاه خود پیدا می کرد.

با وجود تعدادی از تغییرات مدیران ، خط دفاعی یووه این بار ثابت بوده است. جورجو کیه لینی و لئوناردو بونوچی ، که تابستان امسال ثابت کردند هنوز می توانند در فوتبال اروپا مطرح شوند ، در سال های اخیر در برابر لوکاکو دفاع کرده اند. آنها همچنین دیروز مسابقه را تکمیل کردند و از ابتدا لوکاکو را در زندان با کلید در دست می گیرند. این اتفاق زمانی رخ داد که هواداران چلسی به گل مهاجم بلژیکی خود امید زیادی داشتند ، اما لوکاکو در 6 بازی گذشته چنین کاری انجام نداد تا اینکه تعداد آنها با خطر تیم ایتالیایی تا 7 دفاع کرد. به

ناکامی لوکاکو در یوونتوس نیز پیچ و خم هایی در توییتر دارد:

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما