فروش دستگاه برش رکتیفایر، اینورتر، آرگون، CO2 و پلاسما برای اورین الکتریک & زومیت

[ad_1]

جوشکاری در همه جا از تولید مفتول فولادی گرفته تا جوشکاری زیر آب و جوش خطوط لوله نفت و گاز و تعمیر مخازن و بنادر و همچنین جوشکاری خوب فلزات مختلف، جوشکار باید مهارت و تجربه کافی داشته باشد اما استفاده از آن بسیار مهم است. بهترین تجهیزات و ابزار جوشکاری، دستگاه های جوشکاری مهمترین ابزار هستند. با خرید بهترین ها دستگاه جوش کاری علاوه بر بهبود کیفیت جوش، می توانید زمان جوش را کاهش دهید، می توانید عیب جوش را کاهش دهید، بنابراین می توانید دستگاه جوش اورین الکتریک را خریداری کنید.

نحوه جوش دادن فلزات و غیر فلزات

در طول فرآیند جوشکاری، دو فلز و غیرفلز در دو حالت ذوب شده و جامد ترکیب می شوند که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. در فرآیند ذوب، حرارت باید به فلز پایه برسد تا فلز ذوب شود و حوضچه را با پرکننده هایی مانند سیم جوش و الکترود جوش برای اتصال سیم و فلز غیر آهنی پر کند، زمانی که در مواد جامد است، اتصال توسط استفاده از گرما و بالا..

آورین الکتریک

انواع کاربردهای جوشکاری

برای اتصال دائم سیم و فلز غیرآهنی باید حرارت و گرما به فلز در پایه اعمال شود تا با استفاده از دستگاه جوش ذوب شود و سپس تجهیزات در استخر بسته بندی شود.آب اتصال را نیز جوش می گویند. بهترین روش برای جوشکاری فلزات، جوش قوس الکتریکی نامیده می شود که به آن جوشکاری الکتریکی نیز می گویند، اما راه های زیادی وجود دارد که با پیوندهای مختلف آرگون و CO2 اتفاق می افتد.

برای دستگاه جوش

مهمترین تجهیزات برای جوشکاری فلزات و فلزات غیرآهنی دستگاه جوش است که با استفاده از آن و اتصال آن به یک موتور الکتریکی یا برقی گرما یا گرما برای استفاده در جوشکاری تولید می کند و با اتصال انبر و انبر جوشکاری می شود. مفصل. فلز سرب.

دستگاه جوش اینورتر نشان داده می شود

تکنولوژی اینورتر باعث شده است که وزن و طول دستگاه جوش کوچک امروزی بیشتر از نمونه قدیمی باشد و به راحتی قابل حمل بوده و در عین حال با ظرفیت زیادی کار کند. هنگام خرید دستگاه جوش اینورتر علاوه بر قیمت باید به تجهیزاتی مانند چرخه کار، مصرف برق و … نیز توجه کرد.

  1. نوع قطعه، ضخامت، ورودی جوش و روش جوش
  2. چرخه کاری یا چرخه کاری
  3. ضربه سنگین
  4. هزینه ملک

مزایای دستگاه جوش اینورتر

دستگاه های جوش قدیمی به دلیل وزن و حرارتی که تولید می کنند، استفاده از حداکثر توان را غیرممکن می کنند و همچنان به توان بالایی برای کار نیاز دارند، اما امروزه با خرید بهترین تکنولوژی اینورتر، به وزن سبک و سبک مجهز می شوید. اندازه کوچک و با حداکثر توان و اتصال آسان به برق استفاده کنید.

  • تا 90 درصد راندمان بالایی دارد.
  • در مقایسه با دستگاه های جوشکاری قدیمی برق بسیار کمی مصرف می کند.
  • شما می توانید دستگاه جوش را به راحتی تنظیم کنید و با استفاده از جوش های مختلف می توانید کیفیت را بهبود بخشید و عیوب جوش را کاهش دهید.
  • به دلیل عایق بودن دوگانه و فیوز قوی، ایمنی جوش آن بالاست.
  • می توانید به راحتی با الکترود پوشش داده شده جوش دهید.
  • اگرچه ویژگی Arc-Force در دستگاه جوش اینورتر به راحتی می توانید حتی برای مدت کوتاهی مصرف برق را کاهش دهید که از کارکرد الکترودها روی سطح کار جلوگیری می کند.

خرید انواع دستگاه جوش اینورتر از کارخانه اورین الکتریک

کارخانه اورین الکتریک به مدیریت آقای سعید قدرتی از سال 1370 در زمینه تولید دستگاه های جوش و برش فعالیت می کند که امروزه یکی از بهترین کارخانه های تولید دستگاه جوش در ایران می باشد. شما می توانید از هر نوع دستگاه جوش یکسو کننده SMAW استفاده کنید و دستگاه جوش قوس زیر آب اره و جوشکاری ترن و آرگون GTAW را از اینجا با دریافت شماره های زیر یا با قیمت مستقیم کارخانه و قیمت ارزان تر خریداری کنید.

www.avrin-electric.com

مخاطب

فروش کارخانه: 09121260142 و 09121574771

تلفن: 08633573221

واتساپ: 09123766832

آدرس: اراک، 18 کیلومتری جاده فرمهین، شهرک ابک آباد، شبکه G95

شماره ی ادرس. تهران، خیابان ملاصدرا، برج ونوس، پلاک 154، طبقه 8، واحد 15

مزایای خرید دستگاه جوش اینورتر از اورین الکتریک

  • خدمات پس از فروش
  • چون از نوع ایرانی است در صورت آسیب دیدن محصولاتش سریعتر دیده می شود.
  • قیمت ارزان نسبت به محصولات خارجی
  • با توجه به اینکه مستقیما از کارخانه خرید می کنید، قطعا قیمت آن از فروشگاه ارزانتر است.

    آورین الکتریک

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

پاربرگ سایت

تماس با ما