سوسیداد 0 2 رئال سه امتیاز با لوکا وینی

[ad_1]

تیم کارلو آنچلوتی در ادامه پیروزی های اخیر خود امشب موفق شد با گل های وینیسیوس و لوکا یوویچ مقابل سوسیداد به پیروزی برسد و با 8 امتیاز متفاوت و یک بازی بیشتر از سویا در جدول قرار بگیرد.

هر دو تیم بازی را با گل تساوی آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون ایجاد موقعیت گل مشخصی سپری شد.

در دقیقه 12 بود که سوسیداد دو گل پیاپی را به ثمر رساند، اما ابتدا آدر میلیتائو ضربه عدنان یانوزای را ریباند کرد و سپس به وقت دیوید آلابا مانع از گلزنی الکساندر آیزاک شد.

سپس این رئال مادرید بود که شروع به کار کرد و دقایقی توپ و میدان را در اختیار داشت، اما در دقیقه 21 این سوسیداد بود که برای حمله وقت گذاشت، اما این بار آیزاک با یک فاصله کوچک در کنار دروازه توپ را وارد دروازه کرد. هدف. برو بیرون.

یک دقیقه بعد، نوبت رئال مادرید بود که اولین نقش اصلی خود را در خط دروازه تثبیت کند، اما ضربه رودریگو از زاویه منفی توسط ریمیرو خوب بود.

بازی در ادامه به تساوی کشیده شد و هر دو تیم به دنبال گلزنی بودند اما تا دقیقه 44 بدون زمان زیادی برای گلزنی، سوسیداد دوباره دروازه رئال را به خطر انداخت اما در نهایت ضربه اویارسابال به تیرک دروازه رئال راه پیدا نکرد. یک و نیم بازی اول با تساوی بدون گل به پایان می رسد.

رئال نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و سریع به گل رسید. وینیسیوس که توپ را در سمت چپ زمین در اختیار داشت، پس از یکی دو تکل با لوکا یوویچ، با خیال راحت کار را تمام کرد.

پس از این گل بازیکنان سوسیداد پیش افتادند اما این رئال مادرید بود که موقعیت های بهتری ایجاد کرد و در دقیقه 57 گل دوم را به ثمر رساند. در گوشه سمت چپ دروازه سوسیه داد بود که کروس ضربه سر را برای کاسیمیرو فرستاد که آن هم با ضربه سر بازی را 2-0 کرد.

سوسیداد که چیزی برای از دست دادن نداشت توپ را در اختیار داشت اما این تیم در ایجاد موقعیت ناموفق بود. بازی با همین چالش ادامه پیدا کرد و رئال مادرید بیشتر به دنبال ذخیره گل بود.

در دقایق پایانی بازی بود که روی یک ضدحمله خطرناک، وینیسیوس توانست اختلاف سه گل را به دست بیاورد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. در نهایت توپ دیگر از خط دروازه عبور نکرد و بازی در دید رئال با همان دو گل به پایان رسید.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

پاربرگ سایت

تماس با ما