سنگاپور تلفن آنتی ویروس خود را با Ghost Robotics ارتقا می دهد

[ad_1]

دفتر تحقیقات و فناوری دفاعی سنگاپور (DSTA) با Ghost Robotics راه اندازی شده در فیلادلفیا برای شناسایی برنامه های کاربردی انواع ربات ها برای اهداف امنیتی ، دفاعی و مأموریت همکاری کرده است.

آنها همچنین به دنبال آزمایش و بهبود روبات های تلفن همراه و فناوری تداخل هستند که می توانند در شهرها و محیط های سنگین استفاده شوند. در این اعلامیه همچنین آمده است که این همکاری همچنین Ghost Robotics را با فرمان ، کنترل و ارتباط DSTA C3 سازگار می کند.

دولت سنگاپور گفته است که قابلیت C3 هسته اصلی سکوی نظامی و مرکز فرماندهی است که از تجزیه و تحلیل داده ها ، هوش مصنوعی و فناوری رایانه استفاده می کند. ادرار برای کار و عملکرد بهتر در این نوع ارتش.

سنگاپور

ماشین روبات C3 همچنین قادر است به طور همزمان شرایط مختلف زمین و هوا را به طور خودکار کنترل و نظارت کند ، اگرچه برای برخی از عملکردها می تواند طیف گسترده ای از شرایط مانند نظارت در یکی از شهرهای شلوغ را فراهم کند.

با این همکاری ، DSTA و Ghost Robotics می توانند “فناوری و کاربرد جدید” را برای پهپادهای خودکار چهارپایه آزمایش کنند و با محورهای کنترل متعدد ادغام کنند. این کنترل ها باعث مستقلتر شدن جاده از محیط و اجسام موجود در آن می شود. از فناوری قدرت مانند باتری های پیشرفته یا باتری های بدنه نیز می توان برای ماشین های روباتیک به مدت طولانی استفاده کرد.

“روی چان” ، معاون اجرایی DSTA و مدیر سیستم های زمین سنگاپور ، گفت:

در دنیایی که تکنولوژی به سرعت در حال تغییر است ، همکاری نزدیک بین سازمان ها کلید توسعه راه حل های جدید است. با همکاری DSTA و Ghost Robotics ، امیدواریم بتوانیم در آینده به ربات هایی برای دفاع و تبادل نبرد تبدیل شویم. ما فکر می کنیم روزی روبات ها بهترین دوستان دفاعی ما خواهند شد و برای انجام بسیاری از کارهای خطرناک و دشوار در محیط های سخت مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

طبق گزارش Story Robotics ، این شرکت یک هواپیمای بدون سرنشین چهارپا طراحی کرده است که برای مناطق بدون اشغال طراحی شده است ، جایی که تجهیزات چرخدار ساده نمی توانند به درستی کار کنند.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.