زمین، که تنها 7.7 سال زمینی است، یک ساله است & زومیت

[ad_1]

ستاره شناسان سیاره ای به نام GJ 367 b کشف کرده اند که نیمی از زمین است. این ستاره تقریباً از فلز خالص ساخته شده است و بزرگترین ستاره روی سیاره است که نزدیک به ستاره خود است و مدار خود را تنها در 7.7 ساعت تکمیل کرد.

زمین به دلیل عملکرد و ترکیب آن، ابر عطارد نیز نامیده می شود و بسیاری از نظریه های ایجاد زمین را به چالش کشیده است. جهان می تواند به عنوان نماد دنیای کوچکی باشد که تنوع آن بسیار فراتر از انتظار است. دیانا والنسیااخترفیزیکدان دانشگاه تورنتو اسکاربورو می گوید: «کاوش در سیاره یک موفقیت است.

GJ 367b به دور کوتوله های سرخ در فاصله 31 سال نوری از زمین می چرخد. دانشمندان با استفاده از تلسکوپ فضایی TESS ناسا (ماهواره ای که انتقال زمین به فضای فراخورشیدی را مشاهده می کند) زمین را کشف کرده اند. این تلسکوپ ستاره ها را با اندازه گیری تغییرات نوری سیارات در حین عبور آنها تشخیص می دهد. با این روش دانشمندان می توانند اندازه زمین را نیز تخمین بزنند.

قطر دنیای جدید تقریباً نه هزار کیلومتر یا سه چهارم قطر سیاره زمین است. آزمایشات بعدی با ابزار HARPS، ابزار رصدخانه رصدخانه لا سیلا در شیلی، به دانشمندان اجازه داد تا اندازه زمین را تخمین بزنند.

آشکارساز HARPS نوساناتی را که سیارات فراخورشیدی میزبان ستارگان خود هستند ردیابی می کند. هرچه زمین سنگین تر باشد، نوسانات قوی تر رخ می دهد. با توجه به اندازه و قطر GJ 367 b، دانشمندان می توانند چگالی آن را نیز مقایسه کنند. ترکیب زمین شبیه عطارد است و بخشی از آن از فلز ساخته شده است. کریستین دبلیو اف دیگریستاره مرکز هوافضای آلمان در برلین و مدیر این مقاله می گوید:

این دنیای عجیبی است. GJ 367 b بسیار گرم است زیرا به ستاره های خود نزدیک است و دمای آن در روز می تواند به 1480 درجه سانتیگراد برسد. بسیار گرم است که می تواند سنگ ها و حتی آهن را ذوب کند و زمین احتمالاً زمین گدازه ای است.

تلسکوپ TESS

این هنرمند نمونه اولیه ماهواره نقشه برداری فراخورشیدی یا TESS را توسعه داد که اولین مشاهدات GJ 367b را ثبت کرد.

GJ 367 b راهی برای مطالعه زمین در نزدیکی ستارگان در اختیار دانشمندان قرار می دهد. بر اساس نظریه های پیشگام، عطارد زمین در ابتدای زندگی منظومه شمسی در نزدیکی خورشید شکل گرفت. اجرام فضایی به آرامی زمین را منفجر می کنند و پوسته و گوشته آن را محو می کنند. در نتیجه، عطارد در واقع منشأ بزرگترین سیارات نزدیک به خورشید درخشان است.

با این حال، مشکل این وضعیت این است که کامل نیست. یک برخورد ممکن است به فرآیندهای بیرونی عطارد آسیب برساند. اما این مواد معمولاً خیلی دور نمی روند و باید در خورشید، جاذبه، نزدیک مدار محبوس شوند و به جای خود بازگردند.

دروس مرتبط با:

ظهور GJ 367b و محصولات مشابه به این معنی است که بسیاری از نقاط جهان به ندرت وجود دارند. در واقع مدل کنونی قادر به خلق جهان نخواهد بود. فلزات سنگین مانند آهن می توانند کمی زودتر به ستاره برسند. امروزه این مفهوم فقط حدس و گمان است. با این حال، جهانی مانند GJ 367b می تواند دانشمندان را به این سمت بیاورد.

دانشمندان می خواهند بیشتر از این سیستم را ببینند. آنها ممکن است از یک آینه بزرگ برای گرفتن نور از یک GJ 367b استفاده کنند و از آب و هوا و مکان آن مطلع شوند.

کشف زمین بزرگتر همیشه راحت تر از زمین کوچکتر است و دانشمندان مجموعه ای از سیارات مشتری مانند با ویژگی های مداری و ترکیبی را کشف کرده اند. با بهبود بیشتر تلسکوپ ها، تشخیص آسان تر خواهد شد و توانایی مکان یابی دستگاه های کوچکتر مانند GJ 367b بیشتر افزایش می یابد. جاناتان فورتنی: آیا به دنبال کنندگان بیشتری نیاز دارید؟محققان سیاره‌شناسی دانشگاه کالیفرنیا نتیجه‌گیری می‌کنند:

به یاد داشته باشید که این سیارات داستان خاص خود را دارند. استانداردهای جدید نشان می دهد که سیارات چند فرهنگی هستند.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

پاربرگ سایت

تماس با ما