رونالدو از عملکرد هم تیمی هایش مقابل ویارئال ناراحت است

[ad_1]

کد خبر: 1782970/59

زمان: 12:27
1400/07/09

بازدیدها: 1،425

کریستیانو رونالدو ستاره منچستریونایتد از عملکرد تیم دیگر مقابل ویارئال ناراضی است.

به گزارش “ورزش سه” ، شیطان هنگام بازی با ویارئال نتوانست کریستیانو رونالدو را نگه دارد و در کل مسابقه فقط یک بار در تیرک تیر زد. United تمام 14 شوت خود را به سمت دروازه زد و 54 درصد توپ و میدان را در اختیار داشت.

اما تیم اوله گونار سولشایر نتوانست آن قدرت را به گل تبدیل کند و یکبار موفق شد با درخشش ستاره خاص خود سه امتیاز را به دست آورد. Paco Alc اسر er اولین گل بازی را به ثمر رساند و تیمش را جلوتر از مالکان قرار داد.

اما تلس موفق شد هفت دقیقه بعد با یک ضربه زیبا از فاصله 20 متری بازی را مساوی کند. با این حال ، پس از این گل ، به نظر می رسد یونایتد حاضر است در ورزشگاه خانگی خود گلزنی کند ، زیرا به زانو درآوردن ویارئال بسیار دشوار به نظر می رسد.

اما این رونالدو بود که بارها در دوران حرفه ای خود جلو رفت و موفق شد در آخرین دقیقه جسی لینگارد نیز گل پیروزی تیمش را تکمیل کند. این اولین پیروزی یونایتد در لیگ قهرمانان این فصل و ستایش زیادی از رونالدو است.

با این حال ، الکس تلس گفت که پرتغالی قبل از رسیدن به هدف از هم تیمی های خود بسیار ناراضی بود. او به TNT Sport گفت: “این اولین بار است که با او بازی می کنم.” ما روابط خوبی در این منطقه داشته ایم زیرا هر دو به پرتغالی صحبت می کنیم. پنج دقیقه قبل از گلش ، او کمی ناراحت بود که ما به او توپ ندادیم. گفتم توپ رسید ، بمان چون توپ رسید. و به محض اینکه از صدا خارج شدم ، رونالدو زیاد منتظر نماند. ما آن را خوب می شناسیم و این را هر روز می بینیم. بنابراین ما فقط به توپ احتیاج داریم تا به پنالتی برسد و برای ما پیروز شود. “این یک رویاست.”

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما