دیدگاه پزشک در مورد درمان اختلال مصرف مواد افیونی

[ad_1]

پزشک-بزهکار-بیمار

دکتر. مایرا ماتیس یک روانپزشک دارای مجوز در کلینیک ریکاوری قوی دانشگاه روچستر است. این کتاب به سوالاتی که از بیماران و خانواده‌هایشان درباره بهبودی از مصرف مواد افیونی و یافتن راه‌حل‌ها دریافت می‌کند، می‌پردازد.

1. س: مصرف مواد افیونی چیست؟

پاسخ: استفاده از مواد افیونی، به طور خلاصه، شامل رابطه با مواد افیونی مرتبط با میل، کنترل و نتیجه است – Cهای ما. هنگامی که شما وسواس زیادی نسبت به مواد افیونی دارید، ممکن است نیاز به مصرف بیشتر داشته باشید تا به نتایج مطلوب برسید و ممکن است نتوانید مصرف خود را کنترل کنید. ممکن است تلاش کرده باشید که کاهش دهید اما موفق نشدید. در نتیجه، شما با نتیجه برخورد می کنید: ممکن است نتوانید نقش های خاصی را در زندگی، کار یا روابط شخصی خود ایفا کنید. شما می توانید از آن در موقعیت های خطرناک و پرخطر برای سلامت و ایمنی خود استفاده کنید. علائم دشوار ترک ناشی از محدودیت مصرف مواد افیونی می تواند ترک را به طور کلی دشوار کند، و شما می توانید برای رها کردن مواد افیونی “ترک” که به شما داده می شود مبارزه کنید. اما من می خواهم همه بدانند: درمان با مواد افیونی موثر است. ارتباط با یک متخصص می تواند ابزاری برای دستیابی به اهداف و داشتن زندگی سالم تری در اختیار شما قرار دهد. شما مجبور نیستید به تنهایی از این طریق عبور کنید.

2. س: درمان افیونی چیست؟

پاسخ: درمان با مواد افیونی بسیار مؤثر است. آنها می توانند از میل به مواد افیونی جلوگیری کنند، علائم را کاهش دهند یا از حذف آنها جلوگیری کنند و مواد افیونی را در بدن مسدود کنند – در ترکیب با مشاوره و سایر حمایت ها. هنگامی که شروع به مصرف دارو می کنید، ابتدا سلامت شما را ارزیابی می کنیم تا مطمئن شویم که وضعیت خاص شما را درک کرده ایم و بهترین درمان را انتخاب می کنیم. می توانید انتظار داشته باشید که یک آزمایش سم شناسی انجام دهید تا بفهمید چه داروهایی در بدن شما وجود دارد و آیا نگرانی های سلامت دیگری دارید که باید به آن توجه شود. ما این کار را برای قضاوت شما انجام نمی دهیم، بلکه برای اینکه مطمئن شویم درمانی که تجویز کرده ایم برای شما بی خطر است. ترکیب الکل یا داروهایی مانند بنزودیازپین ها با برخی از این درمان ها می تواند منجر به پرخوری شود و هدف اصلی ما حفظ سلامت و امنیت شماست.

علاوه بر این، در مورد زمان مصرف دارو صحبت خواهیم کرد. برخی از داروها باید روزانه در بیمارستان یا در منزل مصرف شوند و برخی از آنها را می توان ماهی یک بار توسط پزشک تجویز کرد. برندی که انتخاب می کنیم به نیازها و شرایط فردی شما بستگی دارد و این می تواند در طول زمان تغییر کند.

البته، زمانی که بر مصرف مواد افیونی غلبه کردید، تمام مراحل را به شما نشان خواهیم داد. ممکن است زمان زیادی طول بکشد، اما اگر به آن پایبند باشید، می توانید به هدف خود برسید. من آن را به عنوان یک سرمایه گذاری می بینم. شما مدتی را صرف مصرف دارو به روشی ناسالم می کنید، بنابراین حداقل باید مدتی را صرف حرکت به سمت دیگری کنید – بهبود زندگی خود و بازگشت به موقعیت پایدار.

3. س: نقش درمان روانپزشکی در درمان با مواد افیونی چیست؟

پاسخ: من در یک کلینیک ترک اعتیاد کار می کنم. در کلینیک ما روانپزشک، روانپزشک و داروشناس داریم. ما دریافتیم که ترکیب دارو با حمایت عاطفی برای کمک به بهبودی افراد ضروری است. گاهی اوقات برای درمان علائم بدن، مواد افیونی تجویز می شود، اما همیشه احساس و آگاهی از درد نیز وجود دارد. ما باید تعیین کنیم که کسی برای چه چیزی تلاش می کند آزمایش کند. رایج ترین مخرج این است که افراد به دلیل اینکه سعی در کاهش ناراحتی دارند، به مصرف مواد افیونی مبتلا می شوند. در ابتدا، من بر روی ایمنی یک فرد تمرکز کردم، که به معنای حمایت از آنها در زمانی که از آنها استفاده نمی کند، شروع دارو و ارائه مشاوره است. اما با گذشت زمان، چنین توضیحاتی رخ می‌دهد و در این بین، می‌توانیم روی مشکل زیر تمرکز کرده و عمیق‌تر شویم.

همپوشانی شدیدی بین مصرف مواد مخدر و بیماری روانی وجود دارد. اگر فقط برای اعتیاد خود دارو دریافت می کنید، فقط یک نگرانی را برطرف می کنید. و مهمتر از همه، این مشکلات سلامت روان است که می تواند منجر به عود شود. بنابراین، مشاوره مهم است. یک روانپزشک نه تنها می تواند ابزارهایی را برای تغییر محیط و بهبود روابط در اختیار شما قرار دهد، بلکه می تواند مشکلات سلامت روانی را که می تواند منجر به بیماری قلبی شود، حل کند و شما را وادار به مصرف مواد مخدر کند. به طور کلی، گروه های خودیاری مانند معتادان گمنام (NA) بستری را برای ترویج تغییر ایجاد می کنند. شما یک گروه جدید و با انگیزه به خود می‌دهید تا با آنها همذات پنداری کنید، از آنها یاد بگیرید و به آنها تکیه کنید. همچنین برنامه ای به نام Smart Recovery وجود دارد که از برخی از اصول مشابه NA استفاده می کند بدون اینکه روحیه ای داشته باشد که با همه تداخل نداشته باشد.

من می خواهم اعتراف کنم که انجام چنین تغییراتی در زندگی سخت است. اعتماد به دیگران زمان می برد، به خصوص وقتی صحبت از چیزهایی در زندگی شما باشد که صحبت کردن در مورد آنها سخت است. اما این شغل یک سرمایه گذاری برای خودتان است. تو می توانی بهتر از اینها انجام دهی. روابط ممکن است یکسان نباشد، اما می توان آنها را ترمیم کرد. کار پزشکی

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

پاربرگ سایت

تماس با ما