تصاویری از داک بازیابی بی سیم اپل واچ منتشر شد & Zomit

[ad_1]

گزارش اخیر کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) نشان داد که اپل واچ سری 7 دارای یک ماژول بی سیم 60.5 گیگاهرتز برای انتقال سریع اطلاعات است. شواهد نشان می دهد که ماژول 60.5 گیگاهرتز تنها زمانی باز شد که اپل واچ روی نوار مغناطیسی با طراحی مشابه قرار داده شد و سرانجام با عرضه سری 7 اپل واچ مشخص شد که این نگاه هوشمندانه این پورتال زن دندانه دار (Pogo) ندارد. این بدان معناست که اپل واچ باید با پشتیبانی از انتقال داده های بی سیم مانند پلاگین به بازار عرضه شود.

این محصولات ممکن است فقط برای کارکنان اپل طراحی شوند. به عنوان مثال ، فروشگاه های اپل می توانند از افزونه ها برای بازیابی بی سیم اپل واچ استفاده کنند. با وجود این اطلاعات ، هنوز تصویری واضح از این مکان مخفی محرمانه منتشر نشده است. اما دولت برزیل عکس های اتصال بی سیم اپل را با تأیید مدل Apple Watch 7 Series به اشتراک گذاشته است.

مقالات مرتبط:

بارانداز Apple Watch Series 7 به وضوح برای وضوح و رفت و برگشت طراحی شده است و در دو مدل موجود است. در قسمت اول ، پورت شارژ اپل واچ در پایین قرار دارد و قطعه دوم جایی است که اپل واچ قرار دارد که با پیچ به قطعه اول متصل می شود. جالب است بدانید قبل از سری 7 اپل واچ ، کوپرتینویی ها محل آزمایش را در محل اتصال بند ساعت اپل مخفی کرده بودند.

ساعت مچی پشتی بی سیم سری Apple 7

هنوز مشخص نیست که چرا Apple Dock به بازیابی بی سیم روی آورده است ، یا هنوز معلوم نیست که چگونه داده های بی سیم با چه سرعتی منتقل شده است. اما به احتمال زیاد ، انتقال فایل های بی سیم بر اساس USB 2.0 با سرعت حداکثر 480 مگابایت بر ثانیه است.

ساعت مچی پشتی بی سیم سری Apple 7

البته حذف نهایی پورت مخفی در Apple Watch می تواند به دلیل گواهینامه IPX8 باشد که مجوز دستگاه محافظ گرد و غبار است. از سوی دیگر ، این حرکت می تواند شباهت آینده آیفون را نشان دهد.

یکی از ویژگی های بالقوه آیفون های آینده این است که آدرس ندارند و شایعات زیادی در این باره وجود دارد و به نظر می رسد که اپل تصمیم به چنین کاری گرفته است. اما از لحاظ تئوری ، حذف پورت Lightning می تواند عوارض و مشکلاتی را ایجاد کند. آیفون معمولاً برای اتصال سیستم به یک دستگاه بازیابی دیگر به یک پورت Lightning متکی است.

اپل گفته است که به دنبال راه حلی برای تکمیل ارتقا است iOS در فرآیند بازیابی آیفون ، نیازی به اتصال فیزیکی نیست و تیم نرم افزاری اپل سه راه را برای بازگرداندن آیفون به وضعیتی که اجازه می دهد بازیابی شود ، بررسی کرده است. شاید ویژگی جدید اپل واچ با محصول موردنظر جایگزینی برای آیفون بدون درگاه باشد و دلیل اصلی اینکه اپل آن را محدود در سری 7 اپل واچ محدود می کند بر نور تأثیر می گذارد. این وضعیت.

برای خواندن همه مقالات مربوط به Apple Watch به این صفحه مراجعه کنید.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

پاربرگ سایت

تماس با ما