به‌روزرسانی‌های زنده کووید لس‌آنجلس به سیاست واکسن نیاز دارد

[ad_1]

تصاویربلانکا کوینترو تابلویی نصب کرد که از مصرف کنندگان می خواهد شواهدی از شلیک کووید را در آبجوسازی هایلند پارک در لس آنجلس ببینند.
اعتبار …Jae C. Hong / آسوشیتدپرس

بر اساس یکی از سخت‌گیرانه‌ترین قوانین ملی ایمن‌سازی، انتظار می‌رود هزاران باشگاه ورزشی، رستوران، سینما، خرده‌فروشی، سوپرمارکت‌ها و سایر مشاغل داخلی در لس‌آنجلس این هفته شروع به درخواست مدارک از مصرف‌کنندگان در مورد داشتن واکسن کووید-19 کنند.

این قانون که ماه گذشته شورای شهر تصویب کرد، به بیمارانی که از واکسن زدن یا معترضان به اعتقادات مذهبی منع شده‌اند اجازه می‌دهد از افشای شواهد خودداری کنند. اولین مورد از موارد منفی ویروس کرونا 72 ساعت پیش رخ داد.

پلیس گفت که این قانون برای حمایت از شهر طراحی شده است که بیش از یک سال و نیم است که محدودیت های مختلفی دارد و نیاز تقریباً همه افرادی که وارد واکسیناسیون عمومی داخل ساختمان می شوند به جلوگیری از حوادث کمک می کند. با فرا رسیدن زمستان

نوری مارتینز، رئیس شورای شهر لس آنجلس، در بیانیه ای گفت: «کسب و کار ما نمی تواند از پس تعطیلی دیگری برآید. هدف از این قانون جلوگیری از شیوع بیماری و حفظ جان افراد است.»

منبع: وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده. میانگین هفت روزه میانگین یک روز و شش روز گذشته از داده است. بستری فعلی برای بیماران مبتلا به کووید-19 است که توسط بیمارستان های دولتی چهار روز قبل گزارش شده است. فرورفتگی ها و سنبله ها می تواند به دلیل ناهماهنگی دستورالعمل های بیمارستان باشد. تعداد بستری‌های زودهنگام به دلیل بیماری‌های عفونی به دلیل گزارش ناقص بیمارستان‌ها به دولت کمتر است.

اما برخی از خرده فروشان گفته اند که نگران هستند مجبور شوند مشتریان خود را پس بگیرند.

کیم پرینس، مالک Hotville، یک رستوران مرغ داغ محبوب نشویل در منطقه کرنشاو، گفت که آزمایش واکسن برای غذاخوری‌های خانگی تنها یکی از نیازهای او به نگرانی است، با علف‌های کارکنان و مواد اولیه سر به فلک کشیده.

در حالی که او جامعه را تشویق کرد که واکسینه شوند و رستوران یک غذاخوری دارد، او گفت که این پروژه می‌تواند توضیح دادن محدودیت‌ها را برای کارکنانش سخت‌تر کند. استفاده از تجهیزات – برخی از آنها می‌توانند از خارج باشند – برای اولین بار.

“ما شیطان می شویم. ما به این هدف تبدیل شده ایم. “این مسئولیت من نیست – من یک سیاست گذار نیستم، من یک کارآفرین هستم که از کار در جامعه خود لذت می برد.”

این امر به ویژه برای جوامعی که هیچ پیشینه ای مانند کرنشاو ندارند دشوار است، جایی که افراد کمتری بیشتر در شهرستان لس آنجلس واکسینه می شوند.

اماس. پرینس گفت که فکر می‌کند اگر شهر در ارتباط با محدودیت‌ها کار بهتری انجام می‌داد تا کارکنان رستوران مجبور نباشند آنها را برای مردم توضیح دهند، مشکلات بیشتری حل می‌شد. از گرسنگی استفاده کنید، فکر نکنید.

برخی از ساکنان این محدودیت ها را نه تنها باری سنگین بلکه بی عدالتی می دانند. به گزارش لس آنجلس تایمز، در تظاهرات روز دوشنبه در بیرون شهرداری، هزاران معترض از افزایش کنترل واکسن، به ویژه برای کارمندان دولت خشمگین شدند.

با این حال، در بسیاری از لس آنجلس، این سیاست با یک حادثه کوچک آغاز شد. بسیاری از رستوران ها، کافه تریاها و مراکز تناسب اندام قبلاً از سرپرستان خواسته اند در صورتی که قصد دارند در داخل خانه بگذرانند، مدرک ایمن سازی را ارائه دهند. در بسیاری از موارد، آنها می‌گویند که امیدوارند مصرف‌کنندگانی را که ناراحت می‌شوند، اغوا کنند.

Allie Tichenor، مالک Pilates Punx در محله های Echo Park، گفت که حتی قبل از اجرای پروژه، از کاربران پرسیده شد که آیا مربیان واکسینه شده اند یا خیر. برخی افراد داوطلبانه واکسیناسیون های خود را انجام می دهند و هیچ کس از استودیو سیاست ماسک صورت را نمی خواهد.

بنابراین حتی با وجود اینکه تا قبل از اجرایی شدن قانون جدید از شهر خبری نداشت، بلافاصله ایمیلی ارسال کرد و از مردم خواست که مدرکی مبنی بر تزریق دارو برایشان ارسال کنند.

او گفت: “این کمک می کند تا مصرف کنندگان واقعاً ایمن باشند.” “خوشحالم که اشتباه احتیاط کردم و فکر می کنم برخی از مردم می خواهند عقب نشینی کنند، شاید این استودیو برای آنها نباشد.”

اعتبار …ریک اسکوتری / آسوشیتدپرس

NFL گرین بی پکرز را 300000 دلار و دو بازیکن آن، آرون راجرز و گیرنده آلن لازارد را به دلیل عدم رعایت استاندارد کووید-19 که توسط دستیاران، لیگ ها و سازمان های وابسته به آن توافق شده بود، هر کدام 14650 دلار جریمه کرد.

این اتهامات یک هفته پس از تشخیص ابتلای راجرز به ویروس کرونا و اعلام عمومی وی در پی ادعاهای دروغین درباره واکسن و درمان کووید-19 مطرح می شود. این اتهامات توسط مقامات بهداشتی و برخی از ورزشکاران محکوم شد، اگرچه تصمیم آژانس بر رعایت قوانین متمرکز بود.

راجرز و لازارد که هنوز واکسینه نشده‌اند، علی‌رغم قوانین کووید-19 که ورزشکاران غیرمسلح را از تجمع در خارج از باشگاه در تیم‌های بیش از سه بازیکن منع می‌کند، به دلیل پیوستن به یک مهمانی هالووین جریمه شده‌اند.

راجرز همچنین هنگام صحبت با خبرنگاران از ماسک استفاده نکرد که یکی دیگر از موارد نقض خط مشی لیگ است.

این تیم که در روز سه‌شنبه از پنالتی‌های دیرهنگام خبر داد، بیشتر از بازیکنان به دلیل کوتاهی در نظارت بر رفتار بازیکنانش جریمه شد. جریمه های پکرز ضربه بزرگی به تخلف کووید-19 است.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

پاربرگ سایت

تماس با ما