اپلیکیشن Life360 مرکز داده را به ده ها میلیون کاربر می فروشد

[ad_1]

به گفته منابع، سایت اشتراک گذاری اپلیکیشن Life360 با بیش از 33 میلیون کاربر در سراسر جهان، اطلاعات ارزشمند خود را به فروش می رساند و هیچ برنامه ای برای محافظت از حریم خصوصی کاربران ندارد.

Life360 یک برنامه محبوب است که برای نشان دادن و مکان یابی مکان اعضای خانواده، کودکان و بزرگسالان استفاده می شود و اکنون اطلاعات کاربران خود را به فروش می رساند.

طبق داده‌های منتشر شده توسط Markup، این برنامه سوابق مراقبت از کودک و خانواده را برای دوازده سابقه نمایندگی می‌فروشد. مصاحبه با دو کارمند قبلی اپلیکیشن، از جمله دو کارمند سابق دفاتر Cuebiq و X-Mode، گواه این ادعاست.

اپلیکیشن Life360 و فروش داده های کاربران

در واقع، علیرغم محبوبیت زیاد، این اپلیکیشن از حفاظت های مختلف برای جلوگیری از استفاده از داده های غیرقانونی استفاده نمی کند. کارمندان سابق این شرکت به مارکاپ گفتند که نمی خواهند نامشان فاش شود زیرا هنوز در این صنعت مشغول به کار هستند. اما به دلیل نگرانی در مورد امنیت و حریم خصوصی، آنها او را به صورت ناشناس معرفی کردند. دو کارمند سابق این شرکت می گویند که برنامه Life360 یکی از بزرگترین داده ها برای صنعت است.

کریس هالز، بنیانگذار و مدیر عامل Life360، در ایمیلی به Markup Questions گفت:

ما هیچ راهی برای تایید یا انکار این ادعا نداریم که Life360 یکی از بزرگترین مراکز داده در صنعت است. این اطلاعات بخشی جدایی ناپذیر از تجارت این شرکت است و به ما این امکان را می دهد که خدمات ضروری life360 را به اکثریت قریب به اتفاق کاربران خود به صورت رایگان ارائه دهیم. برخی از این برنامه به ایمنی راننده کمک کرده و جان بسیاری را نجات داده است.

یکی از مهندسان سابق X-Mode نیز گفت که منبع مواد اولیه ای است که شرکت از Life360 دریافت کرده است و به دلیل حجم زیاد و دقت داده ها، این داده ها همچنان منبع هستند. ورودی مهم برای X-Mode. یکی از کارمندان سابق Cuebiq نیز به شوخی گفت که این شرکت نمی تواند برنامه های تجاری خود را بدون منبع داده Life360 اجرا کند.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده