انسانها هزاران سال پیش پرندگان مرده جهان را زنده کردند & زومیت

[ad_1]

کاسواری جنوبی یکی از پرندگان در خطر انقراض در جهان محسوب می شود. این پرنده بومی جنگل های گینه نو و شمال استرالیا است. کاسواری جنوبی پرنده ای خجالتی و مخفی است. اما در اسارت می تواند بسیار تهاجمی باشد.

در سال 2019 ، یک مرد فلوریدا بر اثر دمنده بامبو جان خود را از دست داد. این پرندگان کسانی را که قصد کشتن آنها را دارند شفا نمی دهند. به عنوان مثال ، در سال 1962 ، کاسواری توسط پلیس استرالیا ترور شد. اما او با چهار انگشت خود به گردن پسر ضربه زد و گلویش را برید. به عبارت دیگر ، کاسو پرنده ای نیست که بتوان آن را برای مدت طولانی در نزدیکی خود نگه داشت.

بر اساس شواهد جدید ، ساکنان قدیمی گینه نو در 18000 سال گذشته ممکن است تا پیری جوجه هایی را برای پخت و پز پرورش داده باشند. این احتمالاً اولین نمونه پرنده ساخته دست بشر است. مطابق با کریستینا داگلاسیک مورخ در دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا و مدیر این مطالعه که در مجله PNAS منتشر شده است ، گفت: “این هزاران سال قبل از فصل تولید مثل است.”

ریاسواری / cassowary

کاسواری پرندگانی هستند که در گینه نو و استرالیا پرواز می کنند. آنها اغلب نسبت به انسانها احتیاط می کنند. اما اگر عصبانی باشند ، می توانند مقابله کنند

اولین انسانها حداقل 42000 سال پیش وارد گینه نو شدند. این افراد دیدند که جنگل رشد کرده است ، دامنه هایی با چنگال مانند پاها. در نهایت آنها نحوه استفاده از آنها را آموختند.

کاوش پناهگاه های صخره ای در ارتفاعات شرقی جزیره ، سوزان بولمر، یک مورخ نیوزلندی با همکاری سایر دانشمندان بقایای پرندگان و بقایای آنها را جمع آوری کرده و به موزه ملی و گالری هنر پاپوآ گینه نو برد. از 1019 قطعه باقی مانده تخم مرغ سیب زمینی که ممکن است از لانه های سیب زمینی خارج شده باشد.

مردم این پناهگاه های سنگی با این تخم مرغ ها چه کرده اند؟ دکتر. داگلاس و همکارانش این پوسته را با استفاده از یک تلسکوپ سه بعدی شناسایی کردند. با استفاده از اندازه گیری های استاندارد و مقایسه با تخم مرغ های مدرن و بررسی دقیق ساختارهای پوسته ، طول هر تخم مرغ سالم را تعیین می کنند.

چنگال جنوبی و تخم مرغ

چنگال شکارچی و یک عدد تخم مرغ از سیب زمینی جنوبی

برخی از تخمها علائم التهاب را در مراحل اولیه رشد نشان می دهند ، که نشان می دهد آنها رسیده هستند. اما بسیاری از قطعات ، به ویژه آنهایی که از یازده تا نه هزار سال پیش هستند ، به تخمهایی که جنین تقریباً به طور کامل در آن رشد کرده است می پیوندند.

جملات دیگر:

در حالی که می توان گفت انسان جنین خورده است ، دکتر

در حمایت از درخواست خود ، دکتر داگلاس به برخی از مردم بومی جزیره اشاره می کند که برای گوشت و سیب زمینی به عنوان منبع تجارت و غذا ارزش قائل بودند. آنها همچنین جوجه های کاسواری را از تخم های بیرون آمده از لانه های وحشی پرورش می دهند. جوجه ها به راحتی توسط انسان کنترل می شوند و قابل کنترل هستند و فقط در زمان بلوغ خطرناک هستند.

در حالی که جمع آوری تخم مرغ و پرورش مرغ آغاز خانه سازی است ، به نظر می رسد بیش از هشت هزار سال پیش ، سیب زمینی ، مانند مرغ ، از انسان متولد شد.

به گفته دانشمندان ، اگر ساکنان اولیه گینه نو سیب زمینی می کشتند ، اولین افرادی بودند که به طور منظم و مرتب از پرندگان خانگی مطلع می شدند. مگان هیکسباستان شناس کالج هانتر در نیویورک می گوید:

این یافته ها می توانند تاخیر زمانی و منطقه ساخت را تغییر دهند. در حالی که حیوانات اولین گونه های شناخته شده بودند ، اکنون می دانیم که باید بیشتر بر روی تاثیر انسان و پرنده تمرکز کنیم.

کاسواری جنوبی در سواحل استرالیا

پیاده روی کاسواری جنوبی در ساحلی شلوغ در کوئینزلند استرالیا

تخم مرغ داستان جالب دیگری را بیان می کند. براساس الگوهای تخم مرغ ، دانشمندان پیشنهاد می کنند که انسان ها عمداً تخم مرغ را در آخرین روز تولید تخم مرغ ذخیره می کنند. این کار آسانی نیست؛ از آنجا که لانه ها اغلب به سختی یافت می شوند ، از نرهای عصبانی محافظت می شوند و زمان تخم گذاری تخم های آنها حدود پنجاه روز است.

به گفته دکتر داگلاس ، بومی گینه نو ، می خواهد بداند که سیب زمینی کی و کجا لانه می کند تا سیب زمینی های دانه ای را برای تغذیه یا جوجه کشی در مراحل منظم رشد تهیه کند. این واقعیت دانش دشوار این افراد و حتی تسلط آنها بر جنبش کساویر را نشان می دهد. دکتر. داگلاس می گوید: “مردم در جوامع جستجوی غذا از آگاهی زیست محیطی برخوردارند.” “بنابراین ، آنها فقط از این به عنوان آخرین راه حل استفاده می کنند.”

آوریل م. بیست، رئیس گروه بهداشت دانشکده ، افزود:

این مطالعه جدید نمونه خوبی از این است که چگونه مینیمالیسم و ​​تکه تکه شدن گذشته می تواند از نظر فرهنگی اهمیت داشته باشد. فرایند توصیفی را می توان در جاهای دیگر به کار برد تا بتوانیم بفهمیم پرنده ها چقدر قبل از پرورش برای انسان اهمیت دارند.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

پاربرگ سایت

تماس با ما