اظهارات شریعتمداری به روحانی درباره رفع حصر

[ad_1]

فارس: حسین شریعتمداری، کاندیدای ریاست جمهوری کیهان در پاکت نامه ای با انتقاد از دولت و رهبر کلیسا که خواستار رفع حصر شده بود، هشدار داد: افرادی که از رفع حصر صحبت می کنند بسیار ناراضی هستند. با رفع محاصره!

حسین شریعتمداری، مدیرعامل کیهان در واکنش به «چرا حصر شد» برنامه «توقف ممنوع» که پنجشنبه شب از شبکه جمهوری اسلامی ایران پخش شد، گفت: دولت آن را نگه داشته است. محاصره فقط به این دلیل که می خواهد آنها را به خاطر مادیاتشان محبوب کند و اگر نه جرم آنها یک جنایت بزرگ و فساد در جهان است.

وی همچنین در پاسخ به اینکه به نظر من انتشار یک تصمیم باید با حسن نیت باشد و اینکه آیا شورای امنیت ملی مجوز صدور این تصمیم را داده است یا خیر، گفت: تصمیمات شورای امنیت ملی مطابق قانون است. و حکم دادگاه مبنی بر عدم محاکمه آنها در این زمان.

رئیس جمهور کیهان گفت: این زمانی است که سران قیام به کشور خیانت کردند و خیانت کردند. اطلاعات هم هست. فقط خون یکی از اسیران برای کشتن آنها کافی بود، آمدند و در اوج حکومت به جمهوری های حکومت حمله کردند، رای دهندگان را زیر سوال بردند و در یقین ناآرامی ایجاد کردند.

شریعتمداری ادامه داد: مطالبات توده مردم در حال حاضر فراتر از اعتراض است، فقط می دانم که نسبت به عاملان اعتراضات و مجازات آنها بیش از هیچ لطفی کرده اند.

وی تاکید کرد که اعترافاتش از طریق شکنجه و اعترافاتش از طریق شکنجه گرفته شده است. اما شورای امنیت ملی می تواند تصمیم بدی بگیرد، چون اصلا شورای عالی امنیت ملی را نمی خواهد.

رئیس کیهان خاطرنشان کرد: یادتان باشد کسانی که از رفع بلوک حرف می زنند هم از حذف بلوک راضی نیستند!

شریعتمداری افزود: بله، در شرایط کنونی خیلی درباره رفع بلوک صحبت نمی کنند چون شرایط دیگر تاثیری بر آنها ندارد. آنها به دنبال این هستند که مردم چه می خواهند، به ویژه در شرایط فعلی و در انتخابات. در حال حاضر، بیشتر آن مسائل صنعت را تحت تأثیر قرار می دهد و آنها به دنبال این هستند، نه موضوع حذف بلاک چین.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما