اخت وام بدون ضامن من انک‌ها نباید دنبال بهانه شنداشند!

[ad_1]

روآرو- ز ازاهیم هیم به همه نک‌هانک‌های دولتی و تیلتی تی بر ختاخت وام بانکی بدون منامن به افراد خوش حسابی بی حقوق بگیر و مستمری،، عتب رسنجی غ غ غ غ و تی تی تی فعال فعال شدن امکان اجرای این وجود ردارد.

به رشارش فرارو، علی یالح‌آبادی رئیس کل بانک در اینباره ره ب: نک‌هانک‌ها موظف هستند رچوبارچوب مقررات موجود کشور گذشته و در حال حاضر را تنظیم می‌کنند، این روند روند روندی را ادامه می‌دهد.

صالح آباد: بانک مرکزی در استقرار مقررات موجود را با هدف نصب ضمانت و تقویت اعتبار سنجی تا پایان سال بازنگری کند تا امنیت آن اقدامات جدید نیز اجرا شود. خللی در روندی که به وجود آمده است.

این در حالی است که احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارای مدیران عامل بانک ها درخواست می کند در اسرع وقت بخشنامه مربوط به پرداخت هزینه پرداخت زیرات است 100 میلیون تومان بدون ضامن را در سایت بانک در اختیار مردم قرار می دهند تا آنها از جزئیات و جزئیات بیشتری برخوردار باشند. ایط آن‌ها آگاه هستند. علاوه بر این، شیوه نظ رتارت و اعتراض بر عملکرد کرد شعب درایت بانک‌ها درج.

فزود افزود: توقع ارتارت اقتصاد این است که اعتراضات مردم در ستای پرداخت خرد بدون منامن طی ۴۸ ساعت پاسخ دهی. گفت: من داخل نمی شوم.

اخت وام بدون ضامن می شود ؛  اجرای یاید از ایتدای یال آینده!نبانک‌ها نباید دنب دنبال بهانه باشند
نامران ندری کارشناس سائل بانکی نکی ب با فرارو گفت: من خدای اسرائیل هستم و خدای اسرائیل، گفت: داخل نمی شوم.

فزود فزود هر چند ین ر ر ر ر ر نب نب نب نب نب نب ر سنجی رسنجی رسنجی رسنجی رسنجی رسنجی ر رسنجی ر رسنجی رسنجی ندابل قبول باشید.

ندری اظهار داشت: اما در بخش عمده و کلان یعنی بنگاه ها و شرکت های تولیدی و تجاری، شرکت اعتبارسنجی ایرانیان هنوز شرایط لازم برای انجام اعتبار اعتبار بانک بانک را ندارد و این کار نیاز به خریدن امکانات بزرگ دارد، اما در مورد قیمت ارزان قیمت است. اشاره شد، هیج نعیانعی وجود ندارد و بانک‌ها باید اعطای تسهیلات را با شرایط جدید را آغاز کند.

کارشناس مسائل بانکی با اشاره به اینکه در اروپا و توسعه یافته های موسسات تخصصی رتبه بندی و اعتبارسنجی وجود دارد، اضافه کرد: در کشورمان نیز می تواند چنین موسساتی را برای سرمایه خرد شکل بگیرد تا بانک ها راحت تر اقدام به اعطای تسهیلات کنند، در شرکت های اروپایی. اعتبارسنجی لازم را در مورد اعتبار اعتبار برای پرداخت اقساط تسهیلات و به نوعی تمکن مالی به موسسات مالی و اعتباری ارائه می دهند، بنابراین اگر چنین موساتی در کشور اطلاعات فراگیر شود، اعطای تسهیلات دیگر این پروژه اداری پیچیده، بر و خست را نمی تواند داشته باشد.

این استاد دانشگاه با تاکید بر این که باید شیوه و شیوه سنتی را به سمت اعطای وام بر مبنای اعتبارسنجی حرکت کند، ادامه داد: وامدهی به شیوه سنتی برای بانک ها هزینه های بسیار زیادی دارد که اگر این شیوه کنار گذاشته شود و اعتیار به صورت کلی جایگزین شود، این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

و او به آنها گفت: “چرا مضطرب هستید؟” گفت: “من داخل نمی شوم.”

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

پاربرگ سایت

تماس با ما