اختیاری MacBook Pro ممکن است دارای شکاف & Zomit باشد

[ad_1]

به عنوان بخشی از انتقال دو ساله به پردازنده های اینتل ، اپل قصد دارد به زودی نسل بعدی مک بوک پرو را با ابعاد 14 و 16 اینچ عرضه کند. اکثر محصولات در رویداد Unleashed روز دوشنبه رونمایی می شوند و احتمالاً بزرگترین تغییر را در طراحی خانواده نوت بوک های اپل از بازطراحی 2016 شاهد خواهیم بود. اکنون ، در آستانه رونمایی از مک بوک پرو جدید ، شایعاتی در اینترنت پخش شده است ، زیرا غول فناوری می خواهد از این دستگاه برای مخفی کردن دوربین و وب کم این محصول استفاده کند.

گفته می شود این شایعه از یکی از کاربران شبکه اجتماعی چینی Weibo سرچشمه گرفته است. بر اساس شایعات ، MacBook Pro بدیهی است که همان اندازه ای است که در iPhone 12 استفاده می شود. با این حال ، یک کاربر توییتر به نام DuanRui ، که بیشتر اطلاعات مربوط به برنامه اپل از Weibo را به اشتراک گذاشت ، توضیح داد که این شایعه واقعیت ندارد و خنده دار است. در همین حال ، گفته می شود که سایر کاربران به محصولات اپل متصل شده اند و برخی ویژگی های قابل توجه را در مک بوک پرو جدید تأیید کرده اند.

مقالات مرتبط:

اپل اعلام کرده است که مک بوک پرو قصد دارد وب کم ، سنسور True Tone و میکروفون را پنهان کند. او گفت که حتی با برش بالای صفحه ، MacBook Pro لبه های گرد یکسانی نخواهد داشت و واضح است که MacBook Air 2022 دارای طراحی مشابه خواهد بود.

مفهوم طراحی مک بوک پرو مجهز به ناچ

شایان ذکر است که اخیراً اعلام شده بود که مک بوک پرو 14 اینچی و 16 اینچی به ترتیب دارای رزولوشن 3024 در 1964 پیکسل و 3456 در 2234 پیکسل خواهند بود. هنگام کم کردن 74 پیکسل از ارتفاع دو معادله ، نسبت 16:10 است. همه MacBook های اپل در حال حاضر دارای نسبت تصویر 16:10 هستند. بنابراین ، افزایش 74 پیکسل در ارتفاع می تواند نمادی از عمل و باریکی باشد.

با این حال ، استفاده از تراشه نیاز به ارتقاء کامپیوتر دارد و عملکرد macOS در این زمینه در وضعیت نامنظمی قرار دارد. از آنجا که استفاده از بریدگی بالای صفحه روی نوار منوی Mac کاملاً مناسب است ، ممکن است کمی متفاوت باشد. علاوه بر این ، شایعه دیگری حاکی از آن است که کل صفحه کلید مک بوک پرو مشکی است و احتمالاً بیشترین تأثیر بصری روی صفحه کلید از زمان طراحی مجدد Unibody در دهه گذشته است. همچنین می توان شاسی جدیدی را طراحی کرد که کمی ضخیم تر از قبل باشد.

بر اساس این گزارش ، در سال 2017 ، اپل آیفون 10 را با نسخه جدید خود به نام Face ID معرفی کرد که ظاهری کاملاً متفاوت با Touch ID داشت. در واقع ، Face ID از انواع دستگاه ها مانند نور محیطی و مجاورت ، تشخیص چهره ، دوربین های مادون قرمز ، پروژکتورها و نورپردازی ساخته شده است. چهره در تاریکی. فناوری پیشرفته دارای سخت افزار با بلندگو ، میکروفون و دوربین سلفی در چهره بزرگ به نام notch است و برای پنجمین سال متوالی توسط iPhone با هم استفاده می شود.

به طور کلی ، Notch به عنوان یک علامت تجاری اپل تبدیل شده است ، تا حدودی متفاوت از iPhone های دیگر در بازار. با این حال ، بسیاری از کاربران می خواهند بریدگی را از طراحی تلفن همراه شرکت حذف کنند ، و اگر شایعات صحت داشته باشند ، این بدان معناست که این برش خشن همچنان ادامه خواهد داشت و همچنان مهمان محصولات اپل در سال آینده خواهد بود.

برای خواندن همه مقالات مربوط به رایانه Mac از این صفحه دیدن کنید.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

پاربرگ سایت

تماس با ما