اتاق باشگاه مجهز به قابلیت ضبط محتوای صوتی اتاق کنفرانس بود

[ad_1]

Clubhouse دارای ویژگی های جدیدی مانند “جستجوی جهانی” برای جستجوی محتوای مکالمه ، ویژگی “پخش مجدد” برای ضبط محتوای صوتی ، ویژگی “کلیپس” برای ایجاد فایل های محتوی ضبط صدا 30 ثانیه ای برای اشتراک گذاری و “پخش فضایی با هدف ارائه ارائه تجربه کاربری بهتر برای همه کاربران.

قابلیت جستجوی جهانی

کاربران باشگاه خانه می توانند از این ویژگی در قسمت جستجو استفاده کنند ، علاوه بر جستجوی نام افراد و اتاق ها ، می توانند محتوای چت روم را نیز با محتوای دلخواه خود جستجو کنند. این اولین بار است که این ویژگی ها در اختیار کاربران این پلتفرم قرار می گیرد.

جستجوی جهانی اکنون برای کاربران Android و iOS در دسترس است.

قابلیت پخش مجدد

قابلیت دیگری که به زودی در نسخه غیر بتا در اختیار همه کاربران قرار می گیرد Replays نام دارد که به کاربران اجازه می دهد از اتاق چت صدا ضبط کنند.

کاربران Clubhouse می توانند محتوای صوتی را از چت روم ضبط و بارگیری کنند. پس از ضبط محتوای صوتی ، اتاق بلندگو می تواند گزینه ضبط را به دلخواه روشن یا خاموش کند. این ویژگی ها برای جذب محتوای یک اتاق جلسات عمومی طراحی شده اند.

قابلیت کلیپس

در حال حاضر ویدئوهای خاصی در دسترس برخی از کاربران است که از طریق آنها می توانند فیلم های 30 ثانیه ای از محتوای یک اتاق گفتگوی عمومی را ضبط کرده و با دیگران به اشتراک بگذارند.

برای دریافت فیلم های کوتاه 30 ثانیه ای ، کاربران فقط باید روی علامت قیچی ضربه بزنند و محتوای مورد نظر را انتخاب کرده و بیرون بیاورند یا آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. قیچی در پایین صفحه برای کاربران ظاهر می شود.

ویژگی صوتی فضایی

Clubhouse تلاش می کند تا Spotial Audio را در اختیار همه کاربران پلتفرم Android و iOS قرار دهد تا صدای بهتری در پلتفرم داشته باشند و در حالی که در چت روم هستند احساس کنند در یک چت روم واقعی هستند.

ویژگی های جدید می تواند بسیار مفید باشد و به نظر می رسد که کاربران از این ویژگی ها استقبال می کنند.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

بهترین سالن زیبایی تبریزبهترین اکستنشن مژه اصفهانبهترین سالن زیبایی اصفهانسایت ایرانیاجاره ماشین در کیشبهترین تالار عروسی اصفهانبهترین کاشت ناخن اصفهانbuying from shopبهترین ناخن کار مشهدبهترین تالار عروسی مشهد
تماس با ما