آموزش غیرفعال کردن محتوای حساس در اینستاگرام & زومیت

[ad_1]

اگر متوجه شده اید که هنرمندان مورد علاقه شما هنوز در فید اینستاگرام شما ظاهر نشده اند، ممکن است تحت تاثیر فیلتر جدید محتوای حساس اینستاگرام قرار بگیرند. یکی از ویژگی های کلیدی اینستاگرام، فهرست بی پایان تولیدکنندگان محتوا با محتوای منحصر به فردشان است. با این حال، بیشتر محتوای ایجاد شده توسط هر یک، محتوای منحصر به فردی را برای یک گروه ایجاد می کند که ممکن است گروه دیگر به آن نیاز نداشته باشد.

اینستاگرام در یک به‌روزرسانی که در جولای ۲۰۲۱ اعلام شد، بار دیگر محتوا را برای کاربران خود مدیریت می‌کند. اینستاگرام اعلام کرد که به طور پیش فرض شروع به محدود کردن محتوای حساس به اکثر کاربران خود کرده است. در این مقاله نحوه غیرفعال کردن فیلترهای محتوای حساس در اینستاگرام را به شما نشان خواهیم داد. پس با زومیت همراه باشید.

چرا اینستاگرام محتوا را محدود می کند؟

طبق آمار 1.7 درصد از کاربران اینستاگرام بین 13 تا 17 سال سن دارند. با در نظر گرفتن این موضوع، جای تعجب نیست که اینستاگرام سعی دارد پلتفرم خود را برای کاربران جوان جذاب تر کند. در حال حاضر، اکثر کاربران اینستاگرام اکنون بالغ هستند. بنابراین، بر کسی پوشیده نیست که محتوای طراحی شده برای بزرگسالان یک الگو است.

اینستاگرام به تدریج مشخص شد که با بیش از یک میلیون کاربر در سراسر جهان، تقریباً غیرممکن است که همه را فقط با یک راه اندازی راضی کنید. درک این نکته مهم است که اینستاگرام تجارتی است که «ارز» آن ارزش اصلی ماست. بنابراین دانستن این موضوع، تشویق کاربران به تصمیم گیری در مورد محتوای حساس ضروری است.

اینستاگرام به کاربران قدرت زیادی می دهد تا محتوای خود را شخصی سازی کنند و به آنها کمک می کند تا نیازهای خود را شخصی سازی کنند. حالا چه نوع فیلتر محتوای حساس اینستاگرام؟

نکات کلیدی اینستاگرام چیست؟

از اخیراً، اینستاگرام پیام‌هایی مبنی بر ممنوعیت سخنان نفرت‌انگیز یا آزار و اذیت یا پست‌هایی منتشر کرده است که کاربران را تهدید می‌کند. این که چقدر خوب است هنوز بحث برانگیز است. اما همچنین سخت‌تر کار می‌کند تا اینستاگرام به مکانی امن‌تر برای اکثر کاربران تبدیل شود.

محتوای حساس به کاربران اجازه می‌دهد اولویت‌های خود را انتخاب کنند، در حالی که به محتوایی که برای کودکان یا کاربران نامناسب است اجازه می‌دهد درک کنند. اما حضور آن بر روی پلت فرم محدود نمی کند، فضا را باز می کند.

چرا ممکن است محدود کردن محتوای حساس خوب نباشد؟

با توجه به تمامی مطالب فوق باید بگوییم که فیلتر محتوای حساس اینستاگرام یک فیلتر کامل نیست. مانند هر چیز جدید، این فیلترهای جدید الگوریتم تکمیل را تضمین نمی کنند. به خصوص الان که در زمان انتشار اول است.

مقاله مرتبط:

بسیاری از افراد بر اساس محتوای خود محتوا تولید می کنند تا برای سبک زندگی خود در اینستاگرام پست کنند. علاوه بر این، بسیاری از هنرمندان پروژه هایی را ایجاد می کنند که با گروه های حساس هم مرز هستند.

با آوردن یک فیلتر جدید به طور پیش فرض، هنرمندانی که محتوای معقول ایجاد می کنند در معرض خطر ندیدن آثار خود قرار می گیرند. علاوه بر این، تصاویر خشونت آمیز که تصاویر را در صفحات خبری نشان می دهند ممکن است به دلیل این فیلتر سانسور شوند. وقتی این اتفاق بیفتد، کاربران اخبار مهم را در پلتفرم اینستاگرام از دست خواهند داد.

چگونه کنترل محتوای حساس را در اینستاگرام غیرفعال کنیم؟

اگرچه برخی از کاربران اینستاگرام از اقدامات خود در محدود کردن محتوای حساس سپاسگزار هستند، برخی دیگر بسیار ناامید هستند. اگر می خواهید مکان را برای استفاده از این فیلتر تغییر دهید، می توانید مراحل بازگرداندن محتوای حساس به فید اینستاگرام خود را دنبال کنید.

در برنامه اینستاگرام، بروید تنظیمات> حساب> کنترل محتوای حساس برو سپس مجاز انتخاب کنید.

وقتی نظر خود را در مورد استفاده از فیلتر تغییر دادید، می توانید از اینجا بازگردید حد (پیش‌فرض) یا محدود کردن بیشتر انتخاب کنید.

چگونه کنترل محتوای حساس را در اینستاگرام غیرفعال کنیم؟

شکی نیست که اینستاگرام محتوای بسیار حساسی را برای محافظت از کاربران سوء استفاده کننده خود ارائه کرده است. اما شما همچنین این قدرت را دارید که خودتان تصمیم بگیرید که چه محتوایی را ببینید.

نظر شما در مورد فیلتر جدید اینستاگرام چیست؟ آیا می خواهید این فیلترها را غیرفعال کنید؟

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

پاربرگ سایت

تماس با ما