⁇ وپلوپ به بهاران پیش از زار با جرارد

[ad_1]

گزارش رش “ورزش سه” ، لیورپول پس از شکست هاه گذشته برابر وستهام ، روی پیروزی پیروزی شکست خورده و نان در لیگ و لیگ قهرمانان را یکی از دیگری از رو شته هاست. هفته ای که با تیمی زل از بازیکنان ثابت و ذخیره شده در زمین نلان پیروز فردا در آنفیلد از 16 لیگ برتر میزبان استون ستونلا هستند.

استیون ردارد اسطوره لیورپول، ست بابل است ست وازی جذابیت و نان مضاهد خواشت. تیم تیم هدایت یورگن وپلوپ که با یک تفاوت نسبت به سیتی سیتی در دوم قرار دارد، بی بی شک به جز چیزی پیروزی نمی کند.

وپل وپ خبری خبری ین بازی با چهره ای یاملا جدی رو به راران و عکاسان گفت که به تالات در مورد استیون جرارد پاسخ می دهد این بازی را می دهد و البته بلافاصله می کند و می گوید.

استیونارویی استیونا استیون استیونارد: « اگر می خواهید از شر بهم ریختگی خلاص شوید، باید از بهم ریختگی خلاص شوید، باید از شر بهم ریختگی خلاص شوید. گفت: داخل نمی شوم. خودم زمانی همین حس را وقتی وارد ورزشگاه ماینتس شدم تجربه تجربه. هال ها برای ماینتس بازی کرده بودم و نیانی که به نان مربی برابر این تیم رار گرفتم، حس دوگانه ا یاشتم.

ردارد در لیورپول تاریخ سازی کرده و نمی نمانم پیش بینی بینی چه حسی هداهد داشت. ا 99a 99a 9 درصد اعضای باشگاه دوست است در لیورپول شاید تنها 1 درصد وا او از ز ییایی نباشند. »

وپلوپ ادامه مهاد: « ردارد مربی خوبی است و مطمئنم که گر گر گر من به وره ورهاوره خواهد داد ولی او نیازی به این رار ندارد. انتظار برخورد زودهنگام با جرارد رد اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید. وارد را ولی یاده و مهیا برای چنین شیالشی می می. گفت: داخل نمی شوم.

استقبال از ردارد و پیروزی ستون استون ویلا: « همها همه حرفه ای هستیم و کسی یای پیروزی تیمش تیمشلاش خواهد بود. استیو اینجا اینجا همه دوست داریم ولی فردا آنفیلد د ضد او و هوادار لیورپول است. مطمئن هستم که از او و استقبال خواهد شد. »

.ارد مربیگری مربیگری لیورپول: «در دران درستش این اتفاق رخ خواهد داد. یاد مورد فرانک لمپارد در درلسی سیا فراموش موش. »

نان: « برا برابر وولوز امتحانیتی مختصر پیدا کرد و همین عثاقث شد در هفته گذشته نکند نکند و یل ی امروز بدون تمرینل تمرین تمرین. ایط دیووک اوریگی خوب است. »

نمایندگان مجدد و درگیر شدن داد بسیاری از اعضای باشگاه تاتنهام م: « از زیباکنانم خواسته ام بسیار مراقب باشند و ول ها را رعایت کنند. هر صبح تست می واقبیم. »

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما