۷ خوراکی که نباید قبل از خواب شوند



خوردن خوراکی‌ها در آخر شبی است که می‌توان به کرفسال کرفس ویاوی آب بسیاری بهتر از خوردن در شب را انجام داد.

او گفت:

احتمالاً همه ما می‌دانیم که مصرف فیناف قبل از اب، برای افرادی که حتی به راحتی نمی‌خوابند، یک جعهاجعه است. قهوه یا چای قبل از خوابیدن را انجام دهید.

آنچه را که از خواب می‌خوریم، تأثیر یای در کیفیت باب ما دارد، اما مطالعات نشان می‌دهد که حتی بر آن‌چه بعد از آن می‌توانیم هم اثری رردارد داشته باشیم.

یک رژیم رژیم غذایی حفظ به طور یلی یای، الگوی خواب سالم بسیار مهم است. برای خلاص شدن از شر درهم و برهمی باید از شر بهم ریختگی که به آن نیاز ندارید خلاص شوید. در اینجا به هفت مورد از شا اشاره کرد:

یاهای ی

یاهای تند را قبل از خوابیدن نخورید، این غذاها می‌توانند باعث ناراحتی معده و سوزش بلب بشوند. سوزش سر دل هنگام خوابیدن بدتر می‌شود، سیدا اسید در معده در جمع می‌شود.

گفت: نمی گذارم بروی. رار شدن مکرر درل شب، ساعت حساس در طول شب را نابود می‌کند و تو یدلید احساسات می‌شود.

فود فود

فست فود و یرایر میان‌وعده‌های چرب برای هضم بدن هستن و غ ابلب می‌توانند باعث سوزش بلب بشوند. هرچه غذای شما بیشتر داشته باشید، اسید معده بیشتر یداهد هد.

بدیهی است که این شرایط، خواب را چالش برانگیز نگیز. سعی کنید در این شرایط به سمت چپ بدن خود بکشید تا اسید مری خود را کاهش دهید.

دسر

بعد از یک روز نیلانی یک درمان خوب و، نندانند یک پاداش استامل است. نهانه آخرین کاری که شما باید قبل از انجام دادن، افزایش قند باشد.

خوردن مام دسر باعث احساس ساری و بالا رفتن انرژی می‌شود. زل از خوابیدن از خوردن شکلات پرهیز کنید، هم حاوی کافئین و هم ویاوی شکر است.

شکلات حاوی ترکیبی به نام توبرومین است که نان قلب را افزایش می دهد و ممکن است به کمک کند.

تات

میوه به عنوان یک انتخاب سالم است و نان تغذیه می‌توانند با هر وعده غذایی آن را میل کنند. اما مرکبات بسیار اسیدی سیدی هستند و نندانند باعث سوزش یل یا بیماری رفلاکس دستگاه گوارش رش.

همچنین تات دارای قند زیاد هستند و وانند انرژی زیادی به شما بدهند. یای خوب دیررس شامل انجیر نجیر،، نقر انگور نگر سیب، کیوی پاپایا برای شما بهتر است از خوردن تات است.

کلم بروکلی

کلم ملی ی یکاده غذایی سالم برای گنجیدن در غذ ییایی شما است. این حال کلم بروکلی حاوی فیبر زیادی است که مدت زمان زیادی را برای هضم مصرف مصرف می کند. یجامی سبزیجات صلیبی به بهلیل ایجاد دار در مام هضم ، مام م. یای دیگر شامل جوانه نهل، ملم م ول ملم است.

گوشت

، ا ، مخصوصاً گوشت قرمز ویاوی پرورش و پرورش داد است ست هضما براین هضم آن زم نان زیادی طول می‌کشد و نداند شما رار نگاه دارد.

خوردن گوشت یا شام مشکل خاصی ندارد، اما بهتر است از چیزی که می‌خورید، نخورید و شب‌هایی بدهید که گوشت می‌خورید می‌خورید.

بهتر است شب‌ها گوشت‌های کم‌چرب نندانند بوقلمون مون سینه سینه یا خوراکی‌های گوشتی مانند ماست و اسفناج را جایگزین یگزین کنند.

.

اگر بی‌خوابی شما به نحوی است هر چند بار از خواب می‌پرید تا به دیدن، از ز دوری بنشینید. کرفس دارای آب زیادی است بهتر است برای خوردن آن شب انجام دهید.

کرفس کرفس نداند به راحت مثانه شما را پر کند. اکی‌هایی مانند هندوانه، خیار و کاهو نیز از این قسم کی‌هاکی‌ها می‌شوند.

پاربرگ سایت


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم