۳ گزینه خارجی دیگر برای یلیس

[ad_1]

سه گزینه‌ای که به یحیی ‌محمدیل‌محمدی برای خط هله پرسپولیس پیشنهاد می‌شود، پاتریک فرایدی، اوروش دیریچ و میر میر که از میان این گزینه، انس گزینه اول بیشتر گزینه‌ای است. اکنون این سه گزینه را به طور مستقیم مورد بررسی قرار ر.

یدیاتریک فرایدی

این بازی بازی در لیگ قطر و باشگاه الاهلی را دارد و در زیازی ۱۱ گل در لیگ ستارگان قطر، ثمر رس ندهانده است. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. تریکاتریک در پنجره نقل و انتقالات تانی به داد پرسپولیس یساسخ منفی ده ده. او همبازی محمدحسین کنعانی زادگاه در الهی بوده است که حتی رهاره پرسپولیس از او سوال کرده است و علاقه مند است بازی در یک هو دادار را تجربه کند. به نظر می‌رسد که این نازیکن در حال حاضر پالس‌های مثبتی در این تیم دهده است. اتریک سابقه بازی در سوپر لیگ ترکیه و لیگ عربستان را هم ردارد.

اوروش دیریچ (Uroš Đerić)

این یناجم صربستانی سابقه بقهازی در آمیان فرانسه را دارد. دیریچ قد ۱۹۶ نتیانتی متری داشته و در ۲۶ زیازی کی لیگ جنوبی ۶ ۶ بهل به ثمر ندهانده است ست. من مطمئن نیستم که چه کاری انجام دهم، اما مطمئن نیستم که چه کاری انجام دهم، اما مطمئن نیستم که چه کاری انجام دهم. این تجربه بازی در لیگ صربستان را هم ردارد.

امیر میر

امیرل که اهل مونته‌نگرو است، بازی در بوندس لیگای ۲ را دارد. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید. این بازیکن با توجه به اینکه حضور در فوتبال آسیا را ندارد، نسانس کمتری نسبت به ایرایر گزینه‌ها دارد.

به طور یلی یحیی ‌محمدیل‌محمدی ‌محمدیاید از میان این سه جماعت یکی را انتخاب کند تا باشگاه پرسپولیس آن جذبا کند کند. تلتی که گل‌محمدی برای جذب جذب خارجی وسواس به خرج می‌دهد و جذب جامجم برای طول کشیده است، این است ست یحیی ایحیی نیانی را نیا یا رجیا رجیا مها رجیا مها مها فشار هواداران بیشتر بیشتر. ‌محمدیل‌محمدی ح حال حاضر در حال حاضر در تحقیق مونامون این گزینه‌ای است که انتخاب می‌شود و نسانس جذب دو گزینه اول بیشتر است. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.

یالی

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما