یک مورد خاص در پرسپولیس یحیی

[ad_1]

کلید کار پرسپولیس در سال گذشته قفلی بود که قرمزها و دفاع سرخ ها روی دروازه تیم گذاشتند. کلین شیت های متوالی و بسته نگه داشتن دروازه برای چند دقیقه باعث شد تا تیم در سکوت به جلو حرکت کند و اگر چند نفر آسیب می دیدند پرسپولیس ضربه نمی خورد و آسیب بزرگی می گرفت و سه امتیاز را می گرفت.

اما کلین شیت به رکورد قرمزها در این فصل تبدیل شده است و پرسپولیس در 9 بازی اخیر خود 7 گل دریافت کرده و تنها 3 گل را حذف کرده است. از این هفت گل، 5 گل یاغی ها را فراتر از پرسپولیس برد و دو گل هم با نساجی و فولاد همراه بود که در آزادی عمل برابر نساجی بودند و فولاد در نیمه بازی شرایط سختی را برای پرسپولیس ایجاد کرد.

در واقع پرسپولیس این بار در آشفتگی و اضطراب تلاش کرده است تا بازگشتی را رقم بزند. شاگردان یحیی پس از تساوی به گل دوم رسیدند اما یک هفته بعد با عقب افتادن از آلومینیوم نتوانستند سقوط کنند و اولین شکست فصل را پذیرفتند. سرخ پوشان گل اول بازی را نیز مقابل گل گهر کرمانی و مس به ثمر رساندند و در ادامه تلاش ها تنها به تساوی پایان دادند.

پرسپولیس در دیدار مقابل دو گروه نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت مسجدسلیمان و نفت مسجدسلیمان موفق شد با یک گل به ثمر برساند و در شهرآورد به همان اندازه بدون گل بود تا سومین سیکل خود را بنویسد، اما بیشتر مقابل تیم جدید لیگ برتری. زمان تلاش مجدد است و با این شرایط، ضرورتی در جدال پرسپولیس همچنان دیده نمی شود.

تلاش پرسپولیس در بازی ما برای کومب مهار و مساوی شد و در واقع بیشتر هیجان قرمزها بیرون بردن توپ از دروازه حریف برای تلاش برای گلزنی بود.

اگر قرمزها نمی‌خواهند در فصل بعد به لیگ برتر ادامه دهند، باید بیشتر تلاش کنند تا کلین شیت کنند و دفاع را بهبود ببخشند. صنعت ورزش پرسپولیس بار روانی سنگینی را برای این تیم ایجاد می کند و باعث می شود بازیکنان احساس غرق شدن و گاهی اوقات با سردرگمی تلف کنند. از سوی دیگر پرسپولیس در چهار بازی این فصل گل اول را به ثمر رسانده است. با احتیاط بیشتر مقابل حریف پرسپولیس و استفاده حداکثری از فرصت به دست آمده باعث می شود تیم یحیی بهتر از حریف پیروز شود و آرامش بیشتری داشته باشد.

ما را تمرین کن

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما