یوونتوس 2 0 جنوا یک قدم تا تاپفور

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان مکس الگری که در این فصل فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته اند، امشب با گل های خوان کوادرادو و پائولو دیبالا موفق شدند با نتیجه 2 بر صفر مقابل جنوا به پیروزی برسند.

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه اول صاحب توپ شد تا اینکه در دقیقه 9 به گل رسید. او روی یک ضربه ایستگاهی از سمت راست دروازه جنوا بود و کووارادو با یک ضربه عالی توپ مستقیم به سمت دروازه سالواتوره سیریگو رفت.

بعد از این گل باز هم بازیکنان یوونتوس بودند که برنده بازی شدند. اما دفاع خوب بازیکنان جنوا مانع از ایجاد موقعیت دروازه تیم می شود. یووه تا دقیقه 36 به برتری ادامه داد، در آخرین پاس برناردسکی، ماتیاس دلیخت می توانست اختلاف را برای دو گل ایجاد کند، اما خط دفاعی سیریگو کاملاً دفاعی بود.

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم بازیکنان یوونتوس بودند که بیشتر در معرض خطر دروازه حریف بودند و در دقیقه 44 با پاس دیبالا، آلوارو موراتا هر چند پیش افتاد اما باز هم سیریگو توپ را به بیرون فرستاد. پایان. نیمه با واکنش به موقع، از قبل با همان هدف تکمیل شد.

جنوا نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه اول بازیکنان این تیم فضا و فضا زیادی داشتند اما در دقیقه 51 روی پاس موراتا، دیبالا توانست دو بار یووه را بهتر کند اما خطر خطرناک آن از جنوا عبور کرد. هدف. .

بازی به تساوی ادامه یافت و فرصت زیادی برای گل نمانده بود تا اینکه در دقیقه 67 روی پاس برناردسکی این کوادرادو بود که با صدای زیبا دروازه جنوا را تهدید کرد اما باز هم سیریگو مانع از باز شدن دروازه شد.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی حمله یوونتوس تا دقیقه 82 خطرناکتر شد و در نهایت دیبالا گل دوم میزبان را به ثمر رساند. روی حرکت برناردسکی از سمت چپ بود و او در محوطه جریمه به دیبالا پاس داد که ستاره آرژانتینی را هدایت کرد و با یک شوت کامل کرد.

در دقایق اضافه اتفاق خاصی نیفتاد و در نهایت یوونتوس با همان دو گل پیروز شد تا با 27 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گیرد. البته این تیم برای رسیدن به رتبه چهارم باید فاصله 7 امتیازی خود را با آتالانتا کم کند.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما