یونایتد 1 1 پسران Rangnik نمی تواند انتقام بگیرد

[ad_1]

کد خبر: 1797039/58 ib

زمان: 01:26 ib
2018/09/1400 dr hab

بازدید: 4,423 ib

منچستریونایتد با تساوی 1-1 در خانه پسران راهیابی خود را در گروه لیگ قهرمانان اروپا به پایان رساند.

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد پس از سقوط در اولین بازی خود با دو گل ویارئال را شکست داد تا پیش از شب پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، صعود خود را به مرحله حذفی حذف کند. این گروه به رهبری رالف رانگنیچ امشب با پسران ملاقات می کند. تیم های 4 امتیازی شانسی برای صعود توسط تیم ندارند. بنابراین دیدار دو گروه یک تقابل تشریفاتی است. البته این اولین الگوی اروپایی منچستر رنگنیک است و از این نظر برای شیاطین سرخ مهم است.

منچستریونایتد که هفته را با پیروزی 1-0 در کریستال پالاس آغاز کرد، امشب با تیم دوم خود و بدون ستاره روی نیمکت وارد زمین شده است. شبی که رانگنیک روی ستاره خود استراحت کرد، منچستر شروع خوبی داشت و در همان دقیقه اول دروازه را باز کرد.

میسون گرین وود در دقیقه 9 با یک ضربه زیبای پای چپ دروازه بویز را باز کرد تا تیم میزبان در شکست 2-1 انتقام بگیرد.

اما فان دبک در دقایق پایانی نیمه اول مقابل منچستر با پیروزی در رختکن مرتکب اشتباه عجیبی شد. بازیکن بعد از محوطه جریمه توپ را رها کرد و رایدر در دقیقه 43 پس از گرفتن توپ از محوطه جریمه با یک ضربه عالی دروازه را باز کرد و در نیمه اول با تساوی 1-1 بازی کرد.

در نیمه دوم منچستریونایتد تمایلی به گلزنی بیشتر نداشت و پسران بهتر از این تیم بازی کردند. در نیمه دوم 45 دقیقه بازی هیچ موقعیت خطرناکی بین دروازه های دو تیم پیدا نکردیم تا بازی با همان نتیجه نیمه اول به پایان برسد. در نتیجه رنگنیک نتوانست از پسران انتقام بگیرد و در خانه مقابل این تیم به تساوی رضایت داد.

منچستر 11 امتیازی شد و در گروه F مرحله گروهی اول شد. رقابت ویارئال و آتالانتا که دومین صعود کننده از این گروه را مشخص می کند، به دلیل برف سنگین در ایتالیا به فردا موکول شد. با این نتیجه پسران 5 امتیازی راهی برای صعود به لیگ اروپا ندارند و نتیجه بازی فردا تاثیری در سرنوشت این تیم نخواهد داشت.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما