کپسول خودکشی سارکو برای استفاده در سوئیس & زومیت توصیه می شود

[ad_1]

طبق توصیه های Exit International، کپسولی که توسط این سازمان در قالب پرینت سه بعدی با هدف خودکشی (خودکشی داوطلبانه) ساخته شده است، به صورت قانونی در سوئیس قابل استفاده است. این کپسول “سارکو” نام دارد.

سارکو عدالت / سارکو

سارکو در انواع پروژه های هنری و طراحی در سراسر اروپا به نمایش گذاشته است

تا سال 2020، حدود 1300 مرگ و میر در سوئیس با دخالت دو سازمان انتحاری سوئیس، Exit (به استثنای Exit International) و Dignitas تشدید خواهد شد. روش فعلی استفاده از محلول سدیم پنتوباربیتال است. پس از مصرف این دارو، فرد به مدت دو تا پنج دقیقه می خوابد و سپس به عمق هوشیاری می رسد و سپس به سرعت می میرد.

سارکو راهی متفاوت برای مردن بی سر و صدا بدون نیاز به دارو ارائه می دهد. وب سایت خبری SWI swissinfo.ch با دکتر. فیلیپ نیکبنیانگذار Exit International در مورد کپسول‌های Sarco و جایی که امیدوار است در حال توسعه در سوئیس باشد صحبت کرد. مشروح این مصاحبه را در ادامه می خوانید.

کپسول سارکو به خودکشی کمک می کند / سارکو

Sarco با چاپگر سه بعدی طراحی شده است

SWI swissinfo.ch: سارکو چیست و چگونه کار می کند؟

فیلیپ نیچه: سرکور یک الگوی کلاه مانند است که از چاپ سه بعدی ساخته شده است که توسط شخصی که می خواهد بمیرد از داخل باز می شود. این دستگاه ها می توانند هر جایی را که بمیرند، ببرند. به عنوان مثال، خودکشی می تواند در یک منطقه آرام در فضای باز یا در یک مکان خاص در سازمان انجام شود. فرد وارد کپسول می شود و دراز می کشد. این ابزار بسیار ساده است. از آنها چند سوال پرسیده می شود و پس از پاسخ دادن می توانند دکمه داخل کپسول را فشار دهند که باعث می شود دستگاه او کار کند.

این کپسول روی دستگاهی قرار می گیرد که با نیتروژن تعامل دارد و سطح اکسیژن را به سرعت از 21 به 1 درصد در حدود 30 ثانیه افزایش می دهد. فرد کمی احساس سردرگمی می کند و قبل از اینکه فراموش کند کمی خوشحال خواهد شد. مرگ ناشی از هیپوکسی (کمبود اکسیژن) و هیپوکاپنی (کمبود دی اکسید کربن) است. بدون وحشت یا تنگی نفس. در محیطی با اکسیژن کمتر از 1 درصد، مرگ تقریباً پس از 5 تا 10 دقیقه با فراموشی رخ می دهد.

در چه مرحله ای در حال توسعه و در دسترس قرار دادن دستگاه برای استفاده هستید؟

فیلیپ نیچه: سال گذشته به دنبال قانونی شدن استفاده از سارکو در سوئیس برای مرخصی زایمان، مشاوره و مزایایی در زمینه مسائل حقوقی و غیر قانونی دریافت کردیم. دو نسخه از تابوت در حال حاضر موجود است و سومین تابوت در هلند منتشر شده است. اگر همه چیز خوب پیش برود، دستگاه سوم در سال 2022 برای استفاده در سوئیس آماده خواهد شد. اولین تابوت از سپتامبر 2021 تا اوت 2022 در موزه فرهنگ مقبره در کاسل، آلمان برگزار می شود. دومی زیبا نیست. به این دلیل و دلایل دیگر، بهترین گزینه برای استفاده نیست.

چند پروژه دیگر سارکو به دلیل وجود کووید 19 به تعویق افتاد. به عنوان مثال، توسعه دوربین هایی که به کاربر اجازه می داد با افراد خارجی ارتباط برقرار کند. هنگام انجام این کار، کسب اجازه کتبی از شخص ضروری است.

هدف شما این است که مرگ را غیرپزشکی کنید. این چه نیازی دارد؟

فیلیپ نیچه: در حال حاضر مشارکت پزشکان برای تجویز پنتوباربیتال سدیم و ارزیابی ظرفیت ذهنی فرد ضروری است. ما می‌خواهیم تمام مسائل مربوط به سلامت روان را از این فرآیند حذف کنیم و به فرد اجازه دهیم این فرآیند را به تنهایی مدیریت کند. هدف ما ایجاد یک تست هوش برای تعیین پتانسیل یک فرد است. طبیعتاً شک و تردیدهای زیادی به خصوص از جانب روان پزشکان وجود دارد. اما ایده ساده ما این است که هر کسی به صورت آنلاین آزمایش کند و یک شماره ورودی Sarko بگیرد.

با توجه به اینکه در هلند هستید، چگونه وارد سوئیس می شوید؟

فیلیپ نیچه: ما با چندین گروه در سوئیس صحبت کرده‌ایم، از جمله آنهایی که قبلاً با افکار خودکشی کار کرده‌ایم تا بتوانیم کاربرد سارکو را در این کشور ارائه دهیم. این کار با همکاری یک سازمان محلی انجام خواهد شد. اگر مشکلات خاصی وجود نداشته باشد، امیدواریم سال آینده سارکو را در سوئیس در دسترس داشته باشیم. این پروژه تا به حال هزینه زیادی داشته است. اما فکر می کنم فاصله زیادی با استفاده از آن نداریم.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما