کومان من از دفاع از خودم خسته شده ام

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، بارسلونا فردا شب در دیداری باورنکردنی و مهم در هفته هشتم لالیگا مهمان اتلتیکو مادرید خواهد بود. در نتیجه اخیراً ، بارسا رونالد کومان توسط باشگاه اخراج می شود و به نظر می رسد عدم پیروزی مقابل اتلتیکو او را با بند فسخ قرارداد خواهد بست.

رونالد کومان ، سرمربی هلندی بارسلونا پیش از بازی با اتلتیکو مادرید در بیانیه مطبوعاتی خود گفت: “در حال حاضر اختلاف در تیم وجود دارد. مهاجمان بازیابی کرده اند. ما ارزشش را نداشتیم. اتلتیکو می توانست به دروازه شلیک کند و آن را به گل تبدیل کند.” این نیست. با این حال ، بازی فردا می تواند متفاوت باشد. “

بهترین زمان در بارسلونا“آیا من باید به این سال پاسخ دهم؟ حالا به نظر می رسد که من طلاق گرفته ام. با این حال ، بهترین زمان من امضای قرارداد با بارسلونا بود و بدترین آن لیونل بود. مسی می رود.”

هیچ احترامی برای شهرت شما قائل نیست“نیازی به پاسخ نیست. آیا شما اینطور فکر می کنید؟ این هیچ ربطی به خوب یا بد بودن من ندارد و بر رفتار من تأثیر می گذارد. من نمی دانم که باید با مربی دیگری صحبت کنم یا نه؟ با این حال” اگر کیف پول داشتم ، مسی اکنون اینجا بود. با شخص دیگری که می تواند به من کمک کند. “

نمره شما در بارسلونا“من از دفاع از خودم خسته شده ام. همه می توانند وضعیت باشگاه و باشگاه را مشخص کنند. ما تغییرات در باشگاه را پیش بینی کرده ایم.”

بازی مهم مقابل اتلتیکو“این سوال برای فردا است. همه می دانند که من به عشق این باشگاه اینجا هستم. من در شرایط سختی به اینجا آمدم و هرکسی ایده های خود را دارد.”

بازی نهایی: “هیچ کس به من چیزی نگفت. درست است که سرمربی امروز صبح اینجا بود ، اما ما با کسی صحبت نکردیم زیرا او برای بازی آماده بود. او به من چیزی نگفت ، اما در عین حال من خودم دارم چشم و گوش. “و من می فهمم که خاک چیست.”

مقابل اتلتیکو سخت است“فردا دو چیز متفاوت با هم دیدار خواهند کرد. اتلتیکو سال گذشته برنده شد زیرا مستحق آن بودند. به آنها فرصت دهید تا کار را دشوار کنند. اتلتیکو توپ های زیادی در اختیار ندارد اما در عین حال تیم بسیار بزرگی است.” ما سعی می کنیم در نهایت موفق باشیم و راه درست را ایجاد کنیم. ما به نمره نیاز داریم. “

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما