کرونا 180 میلیارد دلار بازی در سراسر جهان می خرد

[ad_1]

ایران نیوز: از سوی دیگر با توجه به بحث کارکنان شرکت های تولید کننده انواع بازی ها، برخی از این مشاغل به موقع وارد بازار نشدند و بسیاری معتقدند در سال 2021 می توان انتظار بازی های جدید زیادی را داشت.

کرونا و 180 میلیارد دلار ارزش بازار

در بحبوحه اخبار بد کرونا و ناامیدی جهانی و آشفتگی و آشفتگی پیرامون انتخابات آمریکا، باید گفت که بازی اقتصادی جهانی در سال 2020 خبرهای خوبی دارد زیرا با محرومیت و مسکن تعداد افراد بیشتری خواهد بود. از آنهایی که راضی هستند بدون بازی وارد دنیای بازی شده اند و در واقع با افزایش کاربران جهان به سال مهمی برای صنعت بازی تبدیل شده است به طوری که درآمد حاصل از صنعت بازی های ویدیویی را به همراه داشته است. تا 180 میلیارد دلار.

از طرفی پلتفرم های بازی تبدیل به پلتفرمی برای مبارزه با خشونت علیه سیاه پوستان و نژادپرستان و همچنین چت آنلاین و … شده اند که در نوع او بی نظیر است.

درآمد حاصل از بازی ها برابر است با دنیای فیلم ها و بازی ها

سال 2020 بود که انتشار گیمرهای جدیدی را به دنیای بازی معرفی کرد و در عین حال بهترین بازی ها با وجود محدودیت ها و اتصالات سنگین برای توسعه دهندگان ساخته شد.

برای صنعت ورزش، اپیدمی کرونا به یک نگرانی بزرگ تبدیل شده است و ثابت می کند که ورزش یک صنعت سرگرمی بزرگ است و پس از لغو قوانین جداسازی، گیمرها همچنان پابرجا هستند و کاربران چندان کاهش نمی یابند. تا سال 2020، حدود 2.7 میلیارد نفر در سراسر جهان به بازی های ویدیویی می پردازند که بیشترین رشد را در صنعت بازی های ویدیویی از طریق بازی های تلفن همراه داشته است.

درآمد حاصل از خرید موبایل با 13.3 درصد افزایش نسبت به سال 2019 به 77.2 میلیارد دلار در سال جاری رسید. نکته جالب دیگر این است که درآمد صنعت ورزش جهانی از کل درآمد صنعت ورزش و سینما در سال 2020 بیشتر خواهد بود و درآمد حاصل از آن به 180 میلیارد دلار رسیده است. البته این رقم 20 درصد بیشتر از حد انتظار برای سال 2020 است.

کرونا و 180 میلیارد دلار ارزش بازار

در سال 2019، صنعت سینما 100 میلیارد دلار و درآمد ورزش 75 میلیارد دلار درآمد داشته است، در حالی که در سال 2020 به دلیل تاخیر، ساعت ورزش و تعطیلی سینما، درآمد کمتری نسبت به سال 2019 داشته است.

نکته مهم دیگر این است که 91 درصد از درآمد صنعت ورزش در سال 2020 به صورت آنلاین و دیجیتال است، در حالی که این رقم در سال 2019 تقریباً 79 درصد است. Newzoo تخمین می زند که صنعت بازی تقریباً 180 میلیارد دلار درآمد ایجاد می کند که تقریباً 164 میلیارد دلار آن از بازی های دیجیتال است.

Newzoo همچنین گزارش داده است که بسیاری از بازی‌های آنلاین داده‌های تعداد کاربران را کرک کرده‌اند و حتی زمانی که به طور جداگانه حذف شوند، این تعداد کاهش پیدا نکرده است.


کنسول ها ناجی این صنعت هستند

اگرچه بسیاری از سالن ها به دلیل جشن و انزوای سالن ها حذف شده و تولید فیلم تحت تاثیر قرار گرفته است، اما سازندگان همچنان با تمام انرژی خواهان این سرگرمی هستند و با استفاده از فرصت، تمام تلاش خود را برای ارائه بازی های جدید به کار می گیرند. شهرت در صنعت بازی تازگی ندارد، اما Corona سرعت بازی را افزایش داده است و تعداد گیمرهای جهان را با مدت زمانی که صرف بازی می کنند افزایش داده است.

عرضه کنسول های جدید سونی و مایکروسافت، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس، یکی دیگر از عوامل کلیدی صنعت بازی در سال 2020 با وجود مشکل کرونا است. با انتشار بازی Animal Crossing: New Horizons در ماه مارس، زمانی که انتشار آن در ایالات متحده آغاز شد، این بازی در بین مردم بسیار محبوب شد و نینتندو در شش هفته اول عرضه، بیش از 13.4 میلیون نسخه از این بازی را فروخت.

البته تخصص افرادی که به این بازی می روند نیز به دلیل کمبود کنسول ها و دستگاه های بازی است، بنابراین در ابتدای حذف، نمی توانید تجهیزات بازی را در فروشگاه پیدا کنید. از سوی دیگر به دلیل بحث و گفتگوی کارکنان شرکت های تولید کننده انواع بازی ها، برخی از این فعالیت ها به موقع وارد بازار نشد و بسیاری بر این باورند که در سال 2021 می توان انتظار بازی های جدید زیادی را داشت. .

برخی کنفرانس ها و ارائه های مرتبط با صنعت بازی نیز لغو شدند، مانند رویداد E3 و کنفرانس توسعه دهندگان بازی.


مبارزه آنلاین با نژادپرستی

اما این همه آن چیزی نیست که صنعت بازی را در سال های کرونا شگفت زده کرد. با ناپدید شدن مرزهای دنیای واقعی و مجازی، مردمی که در مورد نژادپرستی و قلدری در محل کار سکوت کرده اند، اکنون پارک ها را مکان های خوبی برای اعتراضات و به دلیل سوء استفاده پلیس از سیاه پوستان می بینند. گیمرها، همراه با شرکت‌های بزرگی مانند یوبی‌سافت و اکتیویژن قول داده‌اند تا تغییراتی ایجاد کنند و از حرکت «جان سیاه‌پوستان مهم است» حمایت کنند.

پس از ترور جورج فلوید توسط پلیس آمریکا، مردم علاوه بر خیابان‌ها و میادین شهر، تمایل خود را به فضای مجازی نیز اعلام کردند و یکی از جوامع در مقابل این پلیس‌ها تجمع کردند و از «زندگی سیاه‌پوستان. بازی محبوب» حمایت کردند. Animal Crossing: New Horizons است.

کرونا و 180 میلیارد دلار ارزش بازار

The Sims بازی دیگری است که در آن گیمرها با نژادپرستی مخالف هستند. در Fortnite، اپیک گیمز میزبان یک انجمن آنلاین درباره نژادپرستی و عواقب آن بود. توسعه‌دهنده بازی Pokemon Go، Niantic نیز متعهد به سرمایه‌گذاری 5 میلیون دلاری به توسعه‌دهندگان بازی سیاه‌پوست شده است و هشدار داده است که برابری جنسیتی و نژادی را در کارکنان خود افزایش خواهد داد.


کنسرت در پارک برگزار کنید

امسال نیز بسیاری از خوانندگان محبوب دنیا از پلتفرم و لوکیشن بازی به عنوان استیج مجازی استفاده کرده اند تا بتوانند با مخاطبان خود در ارتباط باشند. از آنجایی که بسیاری از گیمرها جوان هستند و عاشق موسیقی هستند، این خوانندگان از این توانایی استفاده می کنند. یکی از خوانندگان، تراویس اسکات، رپر محبوب آمریکایی است که از Fortnite برای اجرای آنلاین در ماه آوریل استفاده کرد.

لیل ناس ایکس یکی دیگر از خواننده های آمریکایی است که از بازی های آنلاین برای ارائه آهنگ های جدید خود استفاده می کند. Roblox یک خواننده رپ بریتانیایی است که موسیقی جدید خود را با استفاده از پلتفرم بازی Watch Dogs: Legion معرفی کرد.

دنیای بازی های آنلاین در دوران کرونا تغییرات زیادی کرده است و علاوه بر موسیقی، صنعت بازی و فیلم را نیز تحت سلطه خود در آورده است.

علاوه بر این، بازی‌سازان سعی کرده‌اند این پلتفرم‌ها را به مکانی برای بازدید، میزبانی جشن تولد مجازی، جشن‌های آنلاین و غیره بدون زیر پا گذاشتن خط‌مشی محرومیت تبدیل کنند که یکی از بهترین پلتفرم‌ها در این زمینه تا سال 2020 است. بازی Animal است. عبور: افق های جدید.

در این بازی علاوه بر بازی سنتی، گیمرها می توانند از جزایر فردی دیدن کرده و با افراد جدید ملاقات کنند یا در جشن ها شرکت کنند. در بازی Fallout 76 بخش جدیدی در دوران کرونا به بازی اضافه شد تا بازیگران بتوانند راحت‌تر با دنیای مجازی ارتباط برقرار کنند و البته محیط بازی نیز در دسترس‌تر بود و دوستانه‌تر بودن استرس ناشی از کرونا را کاهش می‌دهد و منجر به تنهایی.


مسابقه اپل و اپیک گیمز

دشمنی بین Epic Games و اپل یکی از نقاط عطف صنعت بازی در سال 2020 بود که منجر به حذف Fortnite از اپ استور شد. اپ استور 30 ​​درصد از درآمد فروش بازی را کاهش داده است و اپیک گیمز آن را مخرب و در واقع بیش از اپل می داند که باعث خشم شرکت و نارضایتی اپیک گیمز شده است و فورتنایت را از اپ استور حذف می کند.

کرونا 180 میلیارد دلار بازی در سراسر جهان می خرد

پس از اپل، گوگل فورتنایت را از گوگل پلی حذف کرد و موضوع اپیک گیمز گسترش پیدا کرد. دادگاه اپل بازگرداندن فورتنایت به اپ استور را رد نکرده است، اما به نظر می رسد اپیک گیمز به دنبال انتقام سال 2021 است و باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی می افتد.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما