کراس اوور برقی Marvel R Electric MG برای رقابت در بازار اروپا

[ad_1]

ام جی موتور قصد دارد با اعلام کراس اوور برقی Marvel R Electric ، مشارکت خود را در بازار اروپا افزایش دهد. این کراس اوور که از سال گذشته در چین به فروش می رسد ، ارتقاء یافته Marvel X است و در سه بعد Comfort ، Luxury و Performance در دسترس خواهد بود.

هر دو تریم ساده و لوکس مجهز به موتور دوقلو هستند. این موتورها در قسمت عقب نصب شده اند و می توانند مجموعاً 177 اسب بخار قدرت و 410 نیوتن متر گشتاور تولید کنند. Marvel R Electric با تکیه بر این موتور ، شتاب صفر تا صد آن را در 7.9 ثانیه افزایش می دهد و می تواند به سرعت 200 کیلومتر در ساعت برسد.

همانطور که ممکن است حدس بزنید ، عملکرد را قطع کنید ، قوی تر و مجهز به موتور خود ما. با هم ، موتور ما 284 اسب بخار قدرت و 665 نیوتن متر قدرت تولید می کند و Marvel R Electric را قادر می سازد در 4.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت این برش 200 کیلومتر در ساعت است.

هر سه خروجی در اروپا دارای باتری 70 کیلووات ساعت هستند. با تکیه بر این باتری و بر اساس استاندارد WLTP ، می تواند مسافت 402 کیلومتر را در هر دو مدل موتور طی کند. این تصویر برای موتور ما 370 کیلومتر است یا خوب کار می کند. به گفته Amoji Motors ، بسته های باتری Marvel R از سیستم شارژ سریع پشتیبانی می کنند و با 43 دقیقه اتصال به سوکت ، شارژ آن 5 تا 80 درصد افزایش می یابد.

جالب اینجاست که Marvel R Electric همچنین از فناوری Car-to-Load استفاده می کند و می تواند سایر ژنراتورها و لوازم خانگی را شارژ کند.

آموجی اشاره می کند که خانه Marvel R Electric بسیار جادار است و از تجهیزات در بسیاری از قسمت های آن به خوبی استفاده شده است. فضای بار کراس اوور چینی-انگلیسی دارای ظرفیت 357 لیتر است ، در حالی که جعبه جلو 150 لیتر فضا برای حمل تجهیزات اضافی مختلف دارد.

اما بدون شک متمایزترین ویژگی خانه Marvel R Electric صفحه نمایش بزرگ 19.4 اینچی است که داشبورد را به کنسول مرکزی متصل می کند. این صفحه نمایش بزرگ مجهز به سیستم اطلاعات سرگرمی MG به نام iSmart است و از Apple CarPlay ، Android Otto و Amazon Web Services به عنوان ویژگی های اصلی پشتیبانی می کند. صفحه نمایش بزرگ 12.3 اینچی نیز وظیفه ارائه اطلاعات مورد نیاز راننده پشت فرمان را بر عهده دارد.

Marvel R Electric وارد حوزه دستگاه های تلفن همراه می شود. برخی از لوازم جانبی این خودرو شامل تهویه مطبوع ، 4 پورت USB ، ستاره روشن و روکش چرمی است. از نظر زیبایی و زیبایی ، محصولاتی مانند دوربین 360 درجه ، روشنایی ، آبگرمکن برای میز و سیستم صوتی با کیفیت Bose به لیست اضافه شده است. این گذرگاه برقی همچنین دارای ایمنی MG Pilot است که شامل 14 خط برای کمک راننده است.

در بازار اروپا رقبای Marvel R Electric مانند فولکس واگن ID.4 ، Skoda Enyaq iV و Kia Niro EV. قیمت این خودرو در مدل پایه 39،990 یورو اعلام شده است؛ قیمت لوکس و عملکرد آن به ترتیب 43،990 و 47،990 یورو است.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما