کدام آزمون شرکت کنیم ؟

در واقع هدف گذاری، اولین مرحله برای تبدیل نادیدنی ها به دیدنی هاست. و اکثر این دانش آموزان هدف خود را برای رسیدن به رشته های پرطرفدار پزشکی, دندان پزشکی و داروسازی و.. رشته های پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی جزو رشته های پرطرفدار بوده که همه ساله دانش آموزان زیادی را به پای آزمون کنکور می کشاند. بنابراین روش های جمع بندی برای دوران کنکور با روشهای جمع بندی برای امتحانات مدرسه کاملاً متفاوت میباشد .دومین، موردی که مورد اتفاق و اجماع بین بهترین در ایران و بهترین مشاوران کنکور تجربی و بهترین مشاوران کنکور پزشکی و بهترین مشاوران کنکور ریاضی قرار داشت شروع دوران جمع بندی در بازه زمانی دو ماه قبل از کنکور است به عقیده برترین مشاورین کنکور ایران برای جمع بندی کنکور، دستکم به یک بازه زمانی دو ماهه نیاز است این در حالی است که، همین موضوع در خصوص امتحانات مدرسه شاید تنها دو الی سه هفته باشد.بنابراین برخلاف امتحانات مدرسه که دانشآموزان در یک بازه دو الی سه هفته ای می توانند جمع بندی مناسبی را انجام دهند، در کنکور دستکم به ۶۰ روز زمان برای یک جمع بندی خوب و جامع نیاز است.

بهترین مشاور کنکور در شهرکرد

خیلی از ما به این فکر میکنیم که ای کاش زمان بیشتری تا کنکور داشتیم. اما منظور ما از بهترین منابع، در واقع منابع کمک آموزشی همانند کتاب های تست زنی و همچنین سایر کتب کمک آموزشی از جمله دیگر مباحث مهم می باشد که یک مشاور باید بدان تسلط کافی داشته باشد. کتاب های تست معرفی شده در این مقاله، بر اساس نظر بهترین مشاوران تحصیلی موسسه آموزشی طلوع شیراز می باشد. شاید از مهم ترین ویژگی های یک کلاس کنکور در آموزشگاه های کنکور شیراز داشتن اساتید با سابقه و معتبر است ، ویژگی مهم دیگر این است که در آموزشگاه کنکور باید بین کلاس ها و برنامه ریزی درسی ارتباط مناسب باشد. این روش برنامه ریزی کنکور که شما یا شخص دیگری بدون توجه به ساعت مطالعه هفته های قبلی برنامه ریزی کنید روشی کامل غلط است و معمولا برنامه ریزی که بر اساس این روش انجام شود شکست خواهد خورد و به درستی اجرا نخواهد شد زیرا توان و عادت مطالعاتی شما در آن مورد توجه قرار نگرفته است. بنابراین، چنانچه قصد دارید تا نتایج درخشانی را در کنکور کسب کنید، بهتر است که به این موارد توجه نمایید تا تلاشهای شما بی ثمر نشوند.

در این موارد حضور یک مشاور با انرژی میتونه حال شما رو خوب کنه و به شما کمک کنه تا با انرژی بالایی مطالعه خودتون رو ادامه بدید. همچنین لازم است قبل از اینکه مشاور برنامه ریزی کنکور برای شما برنامه ریزی کند اطلاعات کاملی از وضعیت و شرایط فعلی شما، توانایی ها، نقاط ضعف و قوت و سایر موارد لازم در اختیار داشته باشد تا بر اساس آنها و با توجه به اصول برنامه ریزی، بهترین برنامه درسی برای کنکور یا برای امتحانات پایان ترم را طراحی کرده و به شما تحویل دهد. مشاور باید بتواند زمان و نحوهی مرور مناسب را برای شما معین کند. همه ما به دنبال بهترین روش ها برای مطالعه و مرور دروس و تست زنی هستیم تا با بالاترین مهارت ممکن سرجلسه کنکور حاضر بشیم. ما سعی کردیم ابتدا تست های درس زبان انگلیسی رو تو کنکور سراسری بررسی کنیم و بعد روش هایی رو برای یادگیری و حفظ کردن لغات انگلیسی، و گرامر زبان کنکور برای شما شرح بدیم. مشاورین ما همواره بطور جدی پیگیر بهبود وضعیت درسی، اجرای برنامه روزانه و افزایش ساعت مطالعه مفید شما خواهند بود و به تمامی سوالات و نیازهای شما در حیطه درس خواندن و مشاوره کنکور پاسخ خواهند داد.

به عنوان مثال ممکن است شما دچار مشکلی در رابطه با مطالعه و یا تست زنی بشوید و یا به لحاظ روانی آمادگی لازم را برای شرکت در آزمون نداشته باشید، باید بتواند به شما در هر زمانی که نیاز به کمک داشتید، خدمات لازم را ارائه نماید. یک مشاور خوب اولا در رابطه با بودجه بندی سوالات هر درس و هر رشته، می تواند کمک نماید تا داوطلبان مهم ترین مباحث را بشناسند و خود را برای تسلط بر آن آماده نمایند. موفقیت در زندگی هزاران فاکتور دارد که یکی از آن ها رتبه کنکور است پس برای این که دچار این اشتباه نشوید این مطلب را به خوبی به ذهن بسپارید چون بارها و بارها دیده ام که دانش آموزی خود را با فرزند یکی از بستگانش مقایسه می کند و می گوید او این همه درس خواند و آخرش به جایی نرسید پس من هم الکی خودم رو خسته نمی کنم چون آخرش چیزی نیست ! حتی شاید بارها از اون ها استفاده کرده باشیم. با توجه به قوانین و شرایط انتخاب رشته کنکور سراسری شیراز هر یک از داوطلبان کنکور سراسری که در آزمون سراسری سال گذشته شرکت کرده و در رشته های روزانه شیراز پذیرفته شده اند با توجه به قوانین کنکور سراسری حتی اگر از رشته پذیرفته شده انصراف قطعی داده باشند حق انتخاب رشته در رشته های روزانه شیراز را نخواهند داشت و در صورت انتخاب رشته های روزانه حتی در صورت پذیرفته شدن داوطلب قبولی وی ملغی خواهد شد.

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما