کامرانی فر مهدوی کیا استعفا داده اما سرپرست گروه امید نیست

[ad_1]

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: مهدی مهدوی کیا همچنان هدایت تیم ملی امید را برعهده دارد و به زودی تمرینات این تیم فراهم می شود اما مهدوی کیا از سمت خود استعفا داده است.رئیس این سازمان.

به گزارش ایسنا، حسن کامرانی فر، دبیر فدراسیون فوتبال پس از بازی فولاد با برتری یک بر صفر پرسپولیس در سوپرجام در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا می خواهم به مدیران باشگاه های استان کرمان و گل گهر تبریک بگویم. برای استقبال گرم و دو تیم به خاطر بازی عالی خود.« خسته نباشید به سازمان ها بگویید که این بازی را خوب انجام می دهند.

وی با اشاره به هیئت حاکمه فدراسیون فوتبال که گفته می شود پیام تبریکی به فیفا ارسال کرده است، گفت: ابتدا این را بگویم که هیئت حاکمه هرگز خود را جدا از سایر سیستم های ریشه ای نمی داند. از دولت، اعضای هیأت مدیره و وزارت ورزش برای حمایت از ورزش به ویژه فوتبال تشکر می کنیم. به این ترتیب یک سال باید به تعهد خود در قبال فیفا عمل کنیم. مسئولان حقوقی فدراسیون فوتبال نامه هایی به فدراسیون جهانی ارسال کرده اند که فیفا نیز اطلاعات ما را تایید کرده است. امیدواریم در این اطلاع رسانی و بدون مشکل بحث قانون را ادامه دهیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره انتقاد برخی از اعضای هیئت مدیره از کلیدواژه های کارشناس عزیزی خادم، گفت: این جلسه به زودی برگزار می شود و همه وضعیت اعلام شده از سوی دولت به فیفا و پاسخ فیفا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.” اگر نظر دیگری باشد، قابل حل است.

کامرانی فر با اشاره به عدم برگزاری گروه ملی امید و پرونده مهدوی کیا از هدایت این گروه گفت: گروه امید وضعیت خوبی دارد و مشکلی ندارد. در اولین پنجره بازی‌های ملی، تیم ملی المپیک با حضور آقای دکتر به میدان رفت. مهدوی کیا. از طرفی صحبت از ورزش ملی در خرداد ماه است. تیم امید ما با تمام توان جلو می رود و در آینده به مسابقه می پیوندد. همه چیز انجام شد و از طریق آن اخراج اعلام نشد.

وی در واکنش به ادعاهایی مبنی بر عدم حضور مهدوی کیا از حضور در جلسه سران فدراسیون فوتبال، گفت: آقای مهدوی کیا ایمیلی ارسال کرده و از مدیریت استعفا داده است. این به دلیل درگیری های شخصی است. می خواهیم در این زمینه همراه ما باشند اما دیگر نماینده فدراسیون فوتبال در فیفا در این زمینه نیستند. انشاالله بزودی نماینده جدید معرفی خواهد شد.

کامرانی فر درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر به دلیل هزینه های داخلی که منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در پرونده بدهی پرسپولیس به علیرضا بیرانوند شد، گفت: سازمان های ارزشمند حتی یک بازیکن هم نمی توانند بگیرند. هزینه های داخلی آژانس ها در عدم صدور مجوز کار مشکل ساز است. بسیاری از مربیان و ورزشکاران نامه هایی را به مدارس خارجی ارسال کرده اند که مشکلاتی را ایجاد کرده است. سازمان های ما باید برای مخارج خانه خود آماده باشند.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما