ژاوی از دست پنج بازیکن عصبانی است. شما لیاقت این پیراهن را ندارید

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا چهارشنبه شب در زمین بایرن مونیخ به میدان رفت تا با پیروزی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. این بازی برای بایرن جشن بود و او با چند غیبت کلیدی وارد زمین شد، اما می توانست به راحتی با سه گل پیروز شود و بارسا را ​​به لیگ اروپا سقوط کند.

قبل از بازی، ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا ابراز اطمینان کرد که تیمش قدرت رقابت با بایرن را دارد و پیروزی دور از دسترس نیست، اما چیزهای دیگری در زمین دیده می شود. بارسا بعد از 21 سال نتوانست به مرحله گروهی برسد و راهی لیگ اروپا شود.

در اواسط نیمه دوم و زمانی که تیمش 2-0 عقب افتاد، سرمربی بارسا با عصبانیت و عصبانیت به بازیکنان گفت که برخی از شما اهمیت پیراهن بارسا را ​​درک نمی کنید و لیاقت بارسلونا را ندارید، اما این عصبانیت روی بازیکنان تاثیر نمی گذارد. در نیمه دوم، بارسا دید که یک تیم یک گل دیگر را تکذیب و تصدیق کرد.

در پایان بازی اما ژاوی در دو نیمه عصبانی نشد و تنها با تماشای بازیکنانی که نتوانستند سرشان را بلند کنند، ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش ال چیرینگیتو، ژاوی به خصوص از پنج بازیکن خود ناراضی است. کلمنت لنگلی، سرجیو دست، فرانکی دی یونگ، مارک آندره تراشتگن و ممفیس دیپای بازیکنانی هستند که از ژاوی عصبانی هستند و امید را آزاد می کنند.

دفاع ضعیف و خنده لنگلی پس از شکست مقابل لواندوفسکی از چشم ژاوی دور نبود. دست اولین تحول ژاوی است. تراشتگن گل دوم ناامید کننده بایرن را توسط لروی سانه به ثمر رساند. ممفیس دیپای در نیمه اول راه را از دست داد و در نیمه دوم قدم های او برای ضربه زدن به گوشه رگ هواداران از بین رفت. فرانکی دی یونگ هرگز نتوانست میانه میدان بارسا را ​​کنترل کند.

ژاوی که معتقد است تیمش در فصل آینده نیاز به تغییر بزرگی در خانه دارد، با جدایی این 5 بازیکن مشکلی نخواهد داشت و این بار از جرارد پیکه ناراضی است. پیکه اخیرا گفته است که به دلیل دوستی طولانی مدتش نقش خوبی برای ژاوی دارد و نمی خواهد او را ناامید کند اما در عمل این اتفاق می افتد. پیکه در مقابل بایرن به عنوان یک ورزشکار ظاهر شد، زیرا سه سال است که بازنشسته شده است.

بعید است که پیکه فصل آینده جایی در بارسا داشته باشد و حتی از فوتبال به خوبی صحبت کند. او بارها گفته است که بعد از بارسا برای تیمی بازی نمی کند.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما