چگونه می توانیم از غرق شدن در گناهان گذشته جلوگیری کنیم؟


روانپزشکی اصطلاحی در روانپزشکی است که به «ایجاد بیش از حد اشتباهات گذشته» اشاره دارد. در این حالت، وقتی نگران اتفاقاتی هستیم که در آینده رخ خواهد داد، ابتدا به آنچه اتفاق می افتد نیز فکر می کنیم.

بیماری روانی فقط یک بیماری ناتوان کننده نیست و با مقابله، اضطراب و افسردگی همراه است. خوب، راه‌های بهتری برای رهایی از این وضعیت وجود دارد، و آن‌ها راحت‌تر از آن چیزی هستند که فکر می‌کنید.

بیشترین محرک های خود را شناسایی کنید

تا زمانی که آن را ندانید نمی توانید شک و تردید را از بین ببرید، اما گاهی اوقات تشخیص آن دشوار است. یک راه خوب برای کشف، شناسایی اشیاء گذشته است که از تفکر شما پشتیبانی می کنند. چیزهایی مثل آن

همچنین به خاطر داشته باشید که در این فرآیند، از خود یا شخص دیگری انتقاد می کنید. بیشتر این افراد به یکی از این دو مدل تمایل دارند.

از بیماری های روانی دوری کنید

اشتباهات گذشته

در مرحله بعد، باید بین خود و موقعیتی که بر خلق و خوی شما تأثیر می گذارد، تعادل ذهنی ایجاد کنید. یکی از راه‌های رسیدن به این فاصله، مستندسازی مسائل مربوط به سلامت روان بر اساس افکار و احساساتتان است. بنابراین به جای گفتن «من بی فایده هستم»، بهتر است بگویید «احساس می کنم بی فایده هستم».

اذعان به عدم دقت در برخی از حملات می تواند به شما کمک کند تا آنها را کمتر مضطرب کنید.

بین سلامت روان و مقابله تمایز قائل شوید

اشتباهات گذشته

گاهی اوقات درک خوبی در هنگام جویدن خواهید داشت، اما بیشتر بحث ها معاف هستند. اغلب، هر چه مردم بیشتر هضم کنند، راه حل کمتر موثر است. مردم یا به راه حل فکر نمی کنند یا به خوبی آن را دنبال نمی کنند.

بهتر است برای تغییر وضعیت از یک بیماری روانی به بهبودی، اقدامات ساده ای انجام دهید. به عنوان مثال، از خود بپرسید: “در حال حاضر بهترین گزینه با توجه به واقعیت ها چیست؟” اگر در مورد اشتباهی که مرتکب شده صحبت می کنید، ایده ای را اتخاذ کنید که احتمال عود را به حداقل می رساند.

مغز خود را طوری آموزش دهید که خیلی سریع تمرکز نکند

اشتباهات گذشته

هنگامی که متوجه شدید در حال شستشوی مغزی هستید، سعی کنید برای چند دقیقه حواس خود را پرت کنید. فعالیتی را انجام دهید که کوتاه و برای مغز رضایت بخش باشد، اما خیلی سخت نباشد. مانند نوشتن گزارش هزینه خود در 10 دقیقه. به یاد داشته باشید که باید فعالیتی را انتخاب کنید که نیاز به تمرکز دارد.

ورزش های بدنی مانند دویدن یا پیاده روی می تواند ذهن شما را آرام کند و مدیتیشن یا یوگا می تواند افکار منفی را از ذهن شما دور کند.

فرضیات خود را برای اشتباهات بررسی کنید

اشتباهات گذشته

گاهی اوقات بیماری روانی ناشی از ناآگاهی است. اگر اغلب هنگام مشاهده افکار منفی هنگام نشخوار فکری به درستی کار نکنید، مشکل حل نمی شود، زیرا در تفکر اختلال ایجاد می کند.

راه حل این است که درک باورهای غلط خود را بهبود ببخشید تا در صورت تمایل بتوانید آنها را بیشتر بشناسید.

اگر به رفتار شخص دیگری اشاره می کنید و آن رفتار را توجیه می کنید، حداقل توضیح خود را نادرست فرض کنید و سعی کنید تصدیق کنید که ممکن است از واقعیت ها اطلاعی نداشته باشید. تشخیص اینکه ما اغلب نمی فهمیم چرا دیگران رفتار می کنند معجزه ای در کاهش بیماری های روانی است.

پاربرگ سایت


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم