چگونه از سیری در اپل واچ استفاده کنیم؟ &

[ad_1]

سیری، دستیار صوتی اپل، در اپل واچ، درست مانند آیفون یا آی پد یا مک، به روش های بی شماری در دسترس است. در این مقاله نحوه تعامل با ساعت هوشمند اپل را به شما نشان می دهیم و برخی از دستورات قابل انتساب به دستیار صوتی اپل واچ را بررسی می کنیم.

چگونه از سیری درباره اپل واچ سوال کنیم؟

سه راه برای درخواست سیری در اپل واچ وجود دارد. این رویه ها عبارتند از:

1. دکمه کناری اپل واچ را فشار داده و نگه دارید

اولین راه برای فراخوانی سیری بسیار ساده است. فقط دکمه کنار اپل واچ خود را فشار داده و نگه دارید. سیری و پیغام “چگونه می توانم امروز به شما کمک کنم” باز می شود؟ تظاهرات. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که درخواست خود را ارسال کنید.

سیری در اپل واچ

1. بگویید “Hey Siri”

برای تماس با سیری بدون لمس ساعت هوشمند، کافی است از دستوراتی استفاده کنید که برای کاربران آیفون آشنا به نظر می رسد. «Hey Siri» فرمانی است برای تماس با دستیار مجازی اپل و دستگاه آماده شنیدن است. وقتی سیری در حال اجرا است، می توانید درخواست خود را به آن بگویید.

3. مچ دست خود را بالا بیاورید

راه دیگر برای فراخوانی سیری در اپل واچ بالا بردن مچ دست است. ساعت را نزدیک دهان خود نگه دارید و درخواست خود را دنبال کنید. فقط توجه به این نکته مهم است که برای استفاده از این روش به سراغ Apple Watch Series 3 با watchOS 5 بروید یا به آپدیت های بیشتری نیاز دارید.

تنظیمات اپل واچ سیری را تغییر دهید

با اپل واچ می‌توانید تغییرات متعددی برای بهبود سیری ایجاد کنید. برای این کار می توانید به Settings> Siri بروید به اپل واچ بروید. ابتدا، می توانید روش فراخوانی Siri ما را در ساعت هوشمند خود روشن یا خاموش کنید. این فرآیند Hey Siri، Speech و Digital Crown نام دارد قرارش بده اگر نگران عمر باتری ساعت خود هستید، یک گزینه Hey Siri را راه اندازی کنید.

Siri History> Delete Siri History را انتخاب کنید تا تمام تداخل سیری و محتوای مربوط به Apple Watch شما از سرورهای اپل حذف شود. حداقل کمی می توانید صدا و صدای سیری را به یکی از گزینه های موجود تغییر دهید.

در بخش پاسخ های صوتی، می توانید بین Always On یا Control With Silent Mode یا Headphones only یکی را انتخاب کنید. در کنترل بی‌صدا، وقتی ساعت روی بی‌صدا تنظیم می‌شود، همه پاسخ‌ها ثبت می‌شوند. فقط در هدفون، فقط زمانی پاسخ سیری را می شنوید که ساعت به هدست بلوتوث متصل باشد. اگرچه صدا پاسخ می دهد وقتی سیری بیرون آمد، پاسخ را در صفحه اپل واچ خود خواهید دید.

مقاله مرتبط:

در Siri Voice Voice Response، می‌توانید اعلان‌ها را روشن یا خاموش کنید. این گزینه با پشتیبانی از هدفون، از جمله ایرپادهای اپل، ارائه می شود تا به شما امکان می دهد اعلان های کوتاهی درباره افرادی که در حال تماس هستند بشنوید.

کارهایی که می توانید با سیری در اپل واچ خود انجام دهید

سیری حتی در اپل واچ نیز به طرز شگفت انگیزی قدرتمند است. برخی از کارهایی که می توانید با اعلان های صوتی انجام دهید عبارتند از: ارسال پیام، تنظیم هشدار، برقراری تماس تلفنی و موارد دیگر. اگر می خواهید بدانید که دستیار صوتی اپل چه توانایی هایی دارد، می توانید به راحتی به این سوالات پاسخ دهید.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما