چگونه آپلود ویدیو را در iCloud در iPhone و iPad غیرفعال کنیم؟ &

[ad_1]

غیرفعال کردن پشتیبان‌گیری خودکار عکس در iCloud آسان است. می‌توانید ویژگی iCloud Photos را بدون از دست دادن عکس یا ویدیو خاموش کنید. قبل از شروع، از شما می خواهیم از همه عکس ها و ویدیوهای خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. می‌توانید تمام عکس‌ها و ویدیوهای خود را با استفاده از وب‌سایت iCloud دانلود کنید یا عکس‌ها را به مک یا رایانه شخصی خود منتقل کنید.

قبل از غیرفعال کردن عکس های iCloud برنامه ریزی کنید

برای شروع، به تنظیمات دستگاه خود بروید.

iCloud Photos را غیرفعال کنید

سپس به بخش عکس ها برو

iCloud Photos را غیرفعال کنید

قبل از غیرفعال کردن این ویژگی، اجازه دهید در مورد اینکه بعد از غیرفعال کردن عکس‌های iCloud چه اتفاقی برای عکس‌ها و ویدیوهای شما می‌افتد صحبت کنیم. اکنون یک ویژگی است iPhone Cia را بهینه کنید استفاده خواهید کرد، کپی محلی از عکس های خود نخواهید داشت و بسیاری از عکس ها فقط یک فایل فشرده خواهند بود.

مقاله مرتبط:

قبل از غیرفعال کردن iCloud Photos، این گزینه را توصیه می کنیم دانلود کنید و نسخه اصلی را نگه دارید برو با این کار وضوح کامل عکس ها و ویدیوهای شما در iCloud دانلود می شود. اگر فضای ذخیره سازی کافی برای انجام این کار ندارید، قبل از ادامه تصویر را از وب سایت iCloud دانلود کنید.

iCloud Photos را غیرفعال کنید

اگر از iCloud Photos در دستگاه دیگری مانند Mac یا iPad استفاده می‌کنید، وضوح کامل همچنان برای سایر دستگاه‌هایی که از iCloud Photos استفاده می‌کنند در دسترس خواهد بود.

در نهایت، تصویر از دستگاه فعلی شما حذف خواهد شد. اپل یک کپی از داده های شما را به مدت 30 روز نگه می دارد. پس نگران نباشید. همچنین می توانید دوباره این را فعال کنید و از گزینه استفاده کنید دانلود عکس و فیلم– اطلاعات خود را بازیابی کنید

iCloud Photos را غیرفعال کنید

پس از دانلود و پشتیبان‌گیری از عکس‌های شما، روی ضربه بزنید عکس های ICloud برای غیرفعال کردن این ضربه بزنید.

iCloud Photos را غیرفعال کنید

ویژگی است iPhone Cia را بهینه کنید هنگامی که از آن استفاده می کنید، یک پنجره بازشو خواهید دید که از شما می پرسد آیا می خواهید یک کپی از عکس های iCloud خود را در آیفون خود دانلود کنید یا خیر. اینجا، انتخاب دانلود عکس و فیلم انتخاب کنید.

اگر iPhone یا iPad شما فضای ذخیره سازی ندارد و مطمئن هستید که یک نسخه پشتیبان دارید، می توانید آن را انتخاب کنید از آیفون حذف شد انتخاب کنید.

iCloud Photos را غیرفعال کنید

در عرض چند ثانیه، ویژگی iCloud Photos خاموش می شود. برای بررسی فضای خالی، به بخش نمایه خود بروید و گزینه ها را انتخاب کنید iCloud انتخاب کنید.

هر زمان که بخواهید می توانید آن را دوباره در تنظیمات برنامه فعال کنید. فقط به قسمت Image رفته و روی دکمه کنار گزینه کلیک کنید عکس های ICloud برای فعال کردن این مورد ضربه بزنید.

Google Photos یک جایگزین عالی برای iCloud Photos است. خوشبختانه تبدیل تمام عکس ها از iCloud Photos به Google Photos بسیار آسان است و تنها با چند کلیک انجام می شود.

***

امیدواریم این راهنما برای شما کاربران زومیت مفید واقع شده باشد. می توانید سوالات خود را در مورد محافظت از تصویر با آپلود در iCloud با ما و کاربران زومیت در میان بگذارید.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما