پلی آف لیگ قهرمانان اروپا؛ قمار

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، روز گذشته مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با تمام جذابیت و جذابیتی که دارد به پایان رسید. تیم‌هایی که به دور بعد صعود کرده‌اند تصمیم گرفته‌اند و شگفتی‌هایی به وجود آمده است که مهم‌ترین آنها حذف بارسا از لیگ قهرمانان اروپا و صعود این گروه به لیگ اروپا است.

البته لازم به ذکر است که به دلیل تاخیر در دیدار آتالانتا و ویارئال، تیم نهایی صعود کننده به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا امشب مشخص می شود. در این گزارش به بررسی تیم های راه یافته به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا و پتانسیل آنها می پردازیم.

گروه ها آ

منچسترسیتی: پیش بینی شده است که در این گروه رقابت های سرگروه بین منچسترسیتی و پاری سن ژرمن برگزار شود. اما یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی، تیم پپ گواردیولا با پیروزی تیم فرانسوی تصمیم گرفت به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

در دسترس برای دانلود: اتلتیکو مادرید، اسپورتینگ لیسبون، اینتر، بنفیکا، ویارئال یا آتالانتا و سالزبورگ.

پاری سن ژرمن: غول های فرانسوی با وجود خریدهای کلان هنوز نمی توانند با منچسترسیتی کنار بیایند. پاری سن ژرمن در پایان مرحله گروهی به عنوان دومین تیمی که ممکن است در مرحله یک شانزدهم نهایی کار سخت تری داشته باشد، در پایان مرحله گروهی پایین تر از پپ گواردیولا قرار گرفت.

توانایی تساوی: لیورپول، آژاکس، رئال مادرید، بایرن مونیخ، منچستریونایتد و یوونتوس.

گروه ها ب

لیورپول: قرمزهای آنفیلد یکی از سه تیمی هستند که با بالاترین امتیاز به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کردند. لیورپول که در تیم بسیار سختی قرار داشت یک بار حریف خود را از پیش رو برداشت و در نهایت به تیم اول صعود کرد.

دانلودهای موجود: پاری سن ژرمن، اسپورتینگ لیسبون، اینتر، بنفیکا، ویارئال یا آتالانتا و سالزبورگ.

اتلتیکو مادرید: در این گروه رقابت برای صعود به عنوان تیم دوم به شب پایانی مسابقات راه یافت. با این حال، در نهایت این اتلتیکو مادرید بود که با پیروزی بر پورتو و میلان مقابل لیورپول به مرحله حذفی صعود کرد.

موجود برای دانلود: منچستر سیتی، آژاکس، بایرن مونیخ، منچستریونایتد، لیل و یوونتوس.

گروه ها سی

آژاکس: تیم هلندی نیز مانند لیورپول با تمام امتیازات به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده است. آژاکس در مرحله گروهی 20 گل به ثمر رسانده است و اکنون شاگردان اریک تون هاگ می توانند منتظر یادآوری آنها در لیگ قهرمانان باشند.

شرایط: پاری سن ژرمن، اتلتیکو مادرید، اینتر، بنفیکا، ویارئال یا آتالانتا، سالزبورگ و چلسی.

اسپورتینگ لیسبون: قبل از شروع لیگ قهرمانان در این فصل، برخی از مردم ممکن است فکر می کردند که اسپورتینگ لیسبون بالاتر از دورتموند واجد شرایط جام لیگ قهرمانان است، اما تیم پرتغالی با پتانسیل خود این کار را انجام داده است.

توانایی قرعه کشی: منچستر سیتی، لیورپول، رئال مادرید، بایرن مونیخ، منچستریونایتد، لیل و یوونتوس.

گروه ها دی

رئال مادرید: پرکارترین تیم در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل عملکرد فوق العاده ای داشته و در نهایت توانسته بالاتر از اینتر به عنوان رهبر صعود کند. تیم کارلو آنچلوتی از پنج بازی اخیر خود در 5 بازی پیروز شده و برای شریف شکست خورده است.

توانایی: پاری سن ژرمن، اسپورتینگ لیسبون، بنفیکا، آتالانتا، سالزبورگ و چلسی.

اینتر: پیش بینی می شد بعد از رئال مادرید، نراتزوری بیشترین شانس را برای جدایی از این تیم خواهد داشت. همین اتفاق افتاد و شاگردان سیمونه اینزاگی یک هفته مانده به فینال تصمیم گرفتند تا به میدان بروند اما در بازی فینال رهبر واقعی را از دست دادند.

توانایی قرعه کشی: منچسترسیتی، لیورپول، آژاکس، بایرن مونیخ، منچستریونایتد و لیل.

گروه ها E

بایرن مونیخ: شاگردان یولیان ناگلزمان قرار است به عنوان رهبر به مرحله حذفی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند. آنها واجد شرایط حضور در مرحله حذفی مسابقات و همچنین پیروزی با شش امتیاز در بازی هستند.

موجود برای دانلود: پاری سن ژرمن، اتلتیکو مادرید، اسپورتینگ لیسبون، اینتر، ویارئال یا آتالانتا، سالزبورگ، چلسی

بنفیکا: علیرغم عملکرد ضعیف بارسا در هفته های ابتدایی فصل، تعداد کمی فکر می کنند که این تیم پس از 21 سال از مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا جان سالم به در خواهد برد و بنفیکا به عنوان گروه دوم به مرحله حذفی صعود خواهد کرد. اما این تیم هفته گذشته پس از بایرن با پیروزی برابر بارسا و دیناموکیف موفق شد به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

توانایی قرعه کشی: منچسترسیتی، لیورپول، آژاکس، رئال مادرید، منچستریونایتد، لیل، یوونتوس

گروه ها اف

منچستریونایتد: شیاطین سرخ از ابتدا بازیکنان کلیدی برای صدرنشینی در تیم بوده اند و علیرغم تمام فراز و نشیب هایی که در ماه های اخیر داشته اند، اوله گونار سولشر موفق شدند با هدف اصلی به صحنه بروند. . کریستیانو رونالدو با 11 امتیاز از 6 بازی به ثمر رساند. یک هشت را انجام دهید.

توانایی تساوی: پاری سن ژرمن، اتلتیکو مادرید، اسپورتینگ، اینتر، بنفیکا، سالزبورگ

ویارئال یا آتالانتا: تنها بازی باقی مانده از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب بین دو تیم برگزار می شود. ویارئال با 7 امتیاز در رده دوم و آتالانتا با 7 امتیاز در رده سوم قرار دارند و این یعنی هر تیمی که بازی را برد به مرحله حذفی صعود می کند 16 به عنوان تیم دوم و زمانی که رقابت وجود دارد تیم اسپانیا. این راه رسیدن به سطح بعدی است.

شاید تساوی ویارئال: منچسترسیتی، لیورپول، آژاکس، بایرن مونیخ، لیل، یوونتوس

آیا آتالانتا می تواند مساوی کند: منچسترسیتی، لیورپول، آژاکس، رئال مادرید، بایرن مونیخ، لیل

گروه ها جی

لیل: خیلی‌ها فکر می‌کردند سویا به صدر گروه صعود می‌کند، اما لیل با تداخل با انتظارات، با 11 امتیاز از 6 بازی پیشتاز شد و سویا در لیگ اروپا سوم شد.

موجود برای دانلود: اتلتیکو مادرید، اسپورتینگ، اینتر، بنفیکا، ویارئال یا آتالانتا، چلسی

سالزبورگ: تیم دیگر متحیر خوانده شد و توانست پس از پیروزی مقابل سویا با 10 امتیاز از 6 بازی در گروه دوم شود و پس از لیل به رده هشتم لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

توانایی قرعه کشی: منچسترسیتی، لیورپول، آژاکس، رئال مادرید، بایرن مونیخ، منچستریونایتد، یوونتوس

گروه ها اچ

یوونتوس: با توجه به فرم ضعیف یوونتوس در لیگ ایتالیا، بسیاری انتظار ندارند این تیم هدایت تیمی را که چلسی بازی می کند، بر عهده بگیرد، اما پیروزی یوونتوس مقابل مالمو و چلسی در تساوی مقابل زنیت باعث شد آلگری 15 امتیاز از بازی کسب کند. صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا.

موجود برای دانلود: پاری سن ژرمن، اتلتیکو مادرید، اسپورتینگ، بنفیکا، ویارئال یا آتالانتا، سالزبورگ

چلسی: شاگردان توخل علیرغم موفقیت در مرحله گروهی در فینال مقابل زنیت با تساوی 3 بر 3 به صدرنشین مرحله گروهی باختند و با 13 امتیاز از 6 بازی تیم دوم به جام حذفی صعود کردند.

توانایی تساوی: آژاکس، رئال مادرید، بایرن مونیخ، لیل

با قرار گرفتن چلسی، پاری سن ژرمن، اتلتیکو مادرید و اینتر در رتبه دوم و داشتن تیم های قدرتمندی مانند رئال مادرید، منچسترسیتی، یوونتوس و بایرن مونیخ در رتبه اول قرار دارند، همانطور که باید انتظار داشته باشیم رقابت زیبایی در کلاس هشتم برگزار شود. لیگ قهرمانان آره.

سه تیم از لیگ برتر انگلیس به این سطح صعود کرده اند، یعنی چلسی در این تساوی محدودیت دارد، از جمله رئال مادرید و بایرن مونیخ و ممکن است یکی از سه رقیب گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا باشد. .

احتمالا بهترین قرعه کشی در بین هر زیرگروهی است جی لیل به عنوان رهبر و سالزبورگ به عنوان تیم دوم به دور بعد صعود کرده اند و این دو تیم ممکن است مورد علاقه بسیاری از تیم های قدرتمندی باشند که دوست دارند به راحتی به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما