پذیرش ابر ترکیبی به وضعیت امنیت سایبری جامع نیاز دارد

[ad_1]

این دومین مقاله از مجموعه مقالات ماست. اولین مورد بر اهمیت بازاریابی بیشتر برای برنامه ریزی آینده و نحوه کار از طریق تأثیر فرآیند بر دیجیتالی سازی متمرکز بود. ما همچنین در مورد اینکه چگونه بازسازی خانه به عنوان بخشی از یک ترکیب آب و هوایی می‌تواند به بهترین وجه از طریق ترکیبی (HCI) مدیریت شود، که بهبود کیفیت زندگی را ممکن می‌سازد، صحبت کردیم. به‌روزرسانی‌ای که بهترین‌های قدیمی و جدید را ترکیب می‌کند.

در این مقاله به بررسی مسائل صنعت برای توسعه و حفظ یک محیط امن در یک محیط هیبریدی می پردازیم.

طلال القیناوی مدیر ارشد محصولات آزور است.

امنیت قبل از حمله آغاز شد

بدون استثنا، مسائل مربوط به امنیت سایبری همچنان قابل توجه است و تهدیدی برای سازمان ها است. نقض گسترده اخیر داده های مصرف کننده توسط شرکت های مستقر در خانه تنها برای برجسته کردن اهمیت امنیت کار می کند. اطلاعات هک شده و هک شده از دفاتری مانند تلفن های همراه و اینترنت اشیا (IoT)، همراه با کارمندان جدید و کارمندان از راه دور ناشی از کووید-19، این تهدید را تغییر داده است. در واقع، تقاضای جدید برای امنیت، به ویژه کنترل شخصی و اداری برای محافظت از کارمندان از راه دور و داده های حساس شرکت ها، منجر به رشد قابل توجهی در HCI در سال گذشته شده است.

اکثر کسب و کارها داده ها را بدون محافظت زیاد ذخیره می کنند. نقض امنیت این قدرت را دارد که کل تجارت را مختل کند و حتی قوی ترین سازمان ها را متوقف کند. رشد مدل‌های پذیرش مبتنی بر ابر سطح جدیدی از نگرانی را برای بسیاری از سازمان‌ها، به‌ویژه سازمان‌هایی که تازه مهاجرت ابری خود را آغاز کرده‌اند، به ارمغان می‌آورد.

همه اینها یک تصمیم را می گیرد: نیاز به امنیت خوب برای هر کسب و کاری با توجه به استفاده از هوای هیبریدی.

امنیت چند لایه برای همیشه

تغییر محیط‌های تجاری، استفاده از داده‌های اضافی و تغییر تهدیدها برای شرکت‌ها باید راه‌های جدیدی را برای نگاه کردن به امنیت برای ارتقای امنیت، نوآوری و رشد در پیش بگیرند. کسب‌وکارها به یک رویکرد یکپارچه‌تر و یکپارچه‌تر، با محافظت در برابر تهدید عملیات ابر به لبه بین پلت‌فرم نیاز دارند. اینتل و مایکروسافت با یکدیگر همکاری می‌کنند تا بین فناوری‌های نرم‌افزار و سخت‌افزار اعتماد ایجاد کنند تا به محافظت از داده‌ها و برنامه‌های کاربردی شرکت‌ها، بدون توجه به جایی که در محیط هستند، کمک کنند. هیبریدی هیبریدی.

امنیت چند لایه به خوبی با نرم‌افزار Azure Stack HCI با سخت‌افزار اینتل ادغام می‌شود، جایی که سرورهای هسته‌ای امن با تکیه بر قابلیت اطمینان مبتنی بر سخت‌افزار، امنیت مدرن را فراهم می‌کنند. خانه را مهم می‌کنند. یک سرویس هسته ایمن قابلیت های بیشتری را ارائه می دهد که نشان دهنده مدل دستگاهی است که هنگام انتخاب سخت افزار HCI باید به دنبال آن باشید، از جمله جعبه ایمنی سیستم عامل و امنیت مبتنی بر مجازی سازی (VBS).

امنیت خوب به طیف وسیعی از زوایای نیاز دارد، از جمله سادگی فرآیند، درجه حفاظت بالا و حفاظت. VBS به شما اجازه می دهد تا مقادیر سیستم خود را ایزوله کنید، حتی از شما در برابر بدافزارهای قانونی محافظت می کند. با سرورهای هسته ای ایمن مایکروسافت، همه این سرمایه ها باز است و به تیم های فناوری اطلاعات و امنیت اجازه می دهد تا بر آنچه که بیشتر نیاز دارد تمرکز کنند.

با بهبود فرآیند نرم افزار امنیتی، مهاجمان و افراد مخرب وارد گروه شدند و به دنبال نقص های جدید برای استفاده از آنها بودند. مایکروسافت همچنان به سرمایه گذاری در استفاده از فناوری های کم فناوری که می تواند از مزایای امنیتی موجود در دستگاه های پیشرفته استفاده کند، ادامه می دهد. با در نظر گرفتن این موضوع، اینتل معتقد است که امنیت باید از پایین ترین سطح شروع شود: در سیلیکون. اینتل به ایجاد زنجیره ای از اعتماد برای محافظت از داده ها در تمام مراحل زندگی خود، اعم از شکست داده، حین پرواز یا در حال استفاده، کمک می کند. این مبتنی بر توسعه نسل سوم پردازنده‌های اینتل زئون مقیاس‌پذیر با طیف گسترده‌ای از قابلیت‌ها، از محیط کاری مبتنی بر سخت‌افزار و قابل اعتماد گرفته تا رمزگذاری حافظه و حفاظت جداسازی است. ماشین‌های مجازی و داده‌های در حال استفاده، تا شتاب رمزنگاری که عملکرد را ارائه می‌کند. . امکان رمزگذاری فراگیر در ابر یا در لبه.

متخصصان امنیتی نیاز به توانایی شناسایی و رسیدگی مستقیم به تهدیدات دارند که در عملیات روزمره در سراسر سازمان رخ می دهند. در اینجا، Azure Defender جامع ترین طیف وسیعی از تحقیقات پیشرفته و فناوری کاربردی (XDR) را در بازار امروز ارائه می دهد، که کاربران، تجهیزات، برنامه ها، فناوری را گسترش می دهد. پایگاه داده های مجازی، SQL، IoT و موارد دیگر – همه از یک فروشنده.

Azure Defender از محیط Azure و ترکیبی محافظت می کند و تجهیزات آب و هوای شما را در برابر تهدیداتی مانند ماشین های مجازی بی رحمانه یا در برابر فضای ذخیره سازی یا تزریق SQL یا حتی برای کاهش خطر بسته بندی، خدمات کلیدی برای دستگاه های اینترنت اشیا محافظت می کند. Azure Defender از طریق ادغام مستقیم تجربه Azure و حفاظت گسترده در سراسر دامنه ها و ماشین های مجازی ابری متعدد و پایگاه داده های SQL با استفاده از Azure Arc، از تمامی این قابلیت ها محافظت می کند.

ابزارهایی برای حمایت از کار شما

مدیرانی که به آینده فکر می کنند، موافق هستند که استفاده از فرآیندهای یکپارچه در نرم افزار و سخت افزار می تواند امنیت یک سازمان را به سرعت بهبود بخشد. با این حال، به منظور تحقق کامل مزایای رویکرد امنیتی برای هوای هیبریدی، کسب‌وکارها به ابزارهایی برای اندازه‌گیری امنیت شبکه، جلوگیری از عملکرد، افزایش هشدارهای امنیتی، و ارائه توصیه‌هایی برای رسیدگی به حملات آینده و مقابله با تهدیدات آینده – با سرعت بالا، نیاز دارند. هوا، بدون استقرار بالای سر.

مرکز امنیتی Azure مدیریت امنیتی یکپارچه را ارائه می دهد که امنیت بایگانی شما را افزایش می دهد و در برابر تهدیدات در سراسر محیط شما محافظت می کند. سازمان‌ها همچنین می‌توانند از خدمات ابری Azure برای پشتیبان‌گیری و امنیت، بدون نیاز به ارسال دستگاه‌های خانگی اضافی استفاده کنند.

کسب و کار را با پایه ای برای آینده فراهم کنید

یکپارچه‌سازی زیرساخت‌های تحویل ابری و مدیریت‌شده توسط ابر، سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا با اتخاذ یک زیرساخت ابری ترکیبی واقعی با در نظر گرفتن تمام امنیت، سرمایه‌گذاری‌های آتی را مدرن‌سازی و اثبات‌شده کنند. اگر سازمان شما در حال برنامه ریزی برای اتخاذ مفاهیم امنیتی برای یک محیط ترکیبی است، امروز درباره Azure Stack HCI بیشتر بدانید.

آخرین سیستم‌های Azure Stack HCI مبتنی بر Intel و ویژگی‌های جدید را در Azure.com/HCI ببینید. زمانی که در آنجا هستید، نرم افزاری را که مایکروسافت برای یک دوره آزمایشی رایگان 60 روزه توسعه داده است، دانلود کنید.

بیوگرافی: طلال القیناوی، مدیر محصول بازار Azure در مایکروسافت است، جایی که او مشتاق است که چگونه ابر و هوش مصنوعی مبادلات دیجیتال را هدایت می کنند و صنعت ابر شرکت و محصولات را هدایت می کنند.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما